• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël Michael Rhodes
    Ik voelde de warmte van haar huid op mijn vingertoppen en ik duwde haar steviger tegen mij aan, waardoor ik soms weer moest ademen. Ze kon het verdomd goed. Ik voelde hoe zij haar handen naar mijn kont verplaatste. Een kreun ontsnapte aan mijn lippen, maar Lily drukte haar lippen weer op de mijne. Ik liet mijn tong over haar lippen gaan, om toestemming te krijgen.

    Jade Scarlett Origliasso
    "We kunnen hier ook allebei blijven, het is leuk om te zien hoe je danst," Ik keek snel om toen ik mijn tas op mijn schouder hing. Ik keek hem wantrouwig aan. "Wat wil je, Keano?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHEARTZAYNx schreef:
    (...)

    [ Hihii. :Y) Ik had die van mij alweer veranderd toen ik je post zag hoowr ;) ]


    [Haha -blond.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'tenzij je zin hebt om weer als een beer door de gang te vliegen zou ik maar niks wagen,' bijt ik hem toe.

    Liam
    "Wat wil je, Keano?" 'Ik zeg alleen maar dat het leuk is om naar je te kijken terwijl je danst want je kan het goed. Ik geef alleen maar een compliment hoor,'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanie Brianne Kowns
    Ik grinnikte om de opmerking van Jordi en knikte instemmend. 'Ik begrijp niet dat mensen hier het dag en nacht uit kunnen houden.' Na een uurtje bibliotheek had ik al genoeg boeken gezien voor het rest van het jaar. Ik was niet echt ene boekenworm, beter gezegd, totaal niet. Ik hield niet van lezen of bibliotheek's, hoe oppervlakkig het ook klonk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    'Zoek je Mel? Ze is daar hoor' zegt hij grinnikend en wijst naar melanie. "Oh, daar is ze." Glimlach ik. 'Ik weet niet wat jij en Adriana gaan doen maar ik leen dit boek en ik ga nog een rondje lopen,' zei ze. "Ik ga deze boeken oook even lenen en dan eerst wegbrengen naar mijn kamer. heb geen zin om ze overal mee te sleuren."

    Fáilte Abhainn

    'Inderdaad, ach, ik zal er op letten' zegt ze glimlachend en kijkt me even aan. "Oh, dankje," zei ik enthousiast.

    [Eten. :p]


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    'Ik begrijp niet dat mensen hier het dag en nacht uit kunnen houden' knikt Melanie instemmend. 'Ik ga deze boeken ook even lenen en dan eerst wegbrengen naar mijn kamer. Heb geen zin om ze overal mee te sleuren' Zegt Adriana. 'We hoeven straks niet naar de leerlingenkamer te lópen' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar een oude vrouw loop die achter een stoffig bureau zit te lezen. 'Die heeft zeker deze hele bibliotheek al uitgelezen' Zeg ik zacht en kijk verafschuwend naar haar.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Oh, dankje' Zegt hij enthousiast. 'Geen dank, that's me' Zeg ik glimlachend.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Tweede,' antwoord ze met een beteuterd gezicht. 'Ben ik de enige tweedejaars ofzow?' Mompelt ze. 'Ach, zo erg is het niet, je kan ook oudere vrienden hebben' Zeg ik en knipoog even naar haar.

    [tadaam XD ]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [En Catherine dan? O_o]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:36 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Scarlett Origliasso
    'Ik zeg alleen maar dat het leuk is om naar je te kijken terwijl je danst want je kan het goed. Ik geef alleen maar een compliment hoor,' Wantrouwig keek ik nog naar hem en deed mijn armen over elkaar. Ik liep naar hem en stal zijn pet, een grijns kwam op mijn gezicht. "Dan vindt je dit vast niet erg," Ik begon weer te dansen en zette zijn pet scheef op mijn haarlokken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Met een luide klap sloeg ik het boek dicht,stond op en keek arrogant op haar neer.
    Door de brute beweging, hoorde ik hoe mijn stoel onder een luid kabaal op de grond kletterde.
    "Doe niet alsof het je niets kan schelen." Zei ik dreigend. "Ik weet dat je het niet leuk vind dat ik in je verleden graaf."
    Ik torende nu nog meer boven haar uit als anders en het gaf me een klein machtsgevoel diep vanbinnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Liam
    Jade pakt mijn pet af en begint weer te dansen, "Dan vindt je dit vast niet erg'. Als ze even niet oplet pak ik snel mijn pet weer terug en sla mijn armen om haar heen zodat ze niet weg kan lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    Anthony kijkt arrogant op me neer. Ik kom ook overeind en ben blij dat ik vandaag mijn hakken aan heb gedaan zodat ik nog een beetje in de buurt kom van zijn lengte. 'Nou, blijkbaar vind jij het dus wel leuk om een vliegende beer te zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Scarlett Origliasso
    Opeens voel ik dat de pet weg is en kijk precies op in Liam zijn ogen. Hij heeft zijn armen om mij heen geslagen en ik kan nergens heen. Goed, opgesloten, je hebt het weer goed gedaan Jade. Ik voelde me zenuwachtig worden maar liet niets merken. "Als je me niet los laat, verander ik je in ijs," Meldde ik hem met een lieve grijns op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    "Als je me niet los laat, verander ik je in ijs," 'Aww dat zou je mij toch niet aandoen?' vraag ik terwijl ik haar met puppy ogen aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Scarlett Origliasso
    Nu had ik nog spijt van mijn strakke kleding ook. Hierin vormde alles goed en ik dacht er serieus over na alleen nog maar losse flodders te dragen. Ik voelde hoe zijn armen nog steeds om mij heen zaten, dus ik probeerde het maar mee te spelen. Ik sloeg mijn armen liefdevol om zijn nek en boog me naar zijn oor toe, "Weet je, Liam, dat is inderdaad zo, ik zou je heel wat anders aan willen doen," Mijn stem was een zachte, aanlokkende fluistering geworden. Maar diep vanbinnen gromde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    "Ach, zo erg is het niet, je kan ook oudere vrienden hebben," zegt hij met een knipoog.
    Nonchalant vouw ik mijn armen over elkaar en leun tegen de muur aan.
    "Iemand in gedachten?" vraag ik met een schuin lachje.
    Ik kijk even naar Mary die er wel heel stil bij zit om dan Souf weer aan te kijken met pretlichtjes in mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.