• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Hoe bedoelde je iig dwars op hem liggen? :'D)
    Daniël Michael Rhodes
    Ik lachte toen ze eerst miste, maar de bal daarna nog eens gooide om raak te zijn. "Zo doe je dat," Grinnikte ze. "Volgens mij zit ik een paar klassen hoger dan jou," Waarna ze dwars op me ging liggen. Ik voelde haar warmte en gooide haar om, zodat ik boven op haar zat en pinde haar armen vast. "O ja?" Grijnsde ik.

    Jade Scarlett Origliasso
    "Eigenlijk het liefste wel ja," Mompelde ze, maar ik keek haar niet aan. Goed, ze zal vrienden krijgen. Ik pakte haar arm vast en trok haar mee naar boven, naar mijn kamer en deed de deur open die in ijs gehuld was. "Als je vrienden wilt, moet je er wat voor over hebben," Ik rolde mijn ogen en deed de deur dicht van mijn kamer. "Geen zorgen, ik ga je niets doen," gromde ik een beetje naar haar en liet het kristal aan haar zien wat nu op een normale bergkristal leek. "Doe dit om," Ik reikte het naar haar en keek haar doordringend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Met dwars liggen: Zie het als een klok, jij ligt van twaalf uur tot zes uur. En ik van negen tot drie. Snap je?]
    Lily
    Hij kwam boven op me zitten en drukte mijn armen tegen de grond. 'O ja?' grijnsde hij. 'Absoluut,' grijnsde ik terug. Zijn gewicht drukte zwaar op me, maar ik liet me niet kennen. Zijn aanraking was immers niet heel onprettig.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:33 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Is het heel erg dat ik jade op dit moment niet vertrouw?]

    Stephanie Alaxia Paria
    Ik keek haar aan. Ze sprak de waarheid, zei mijn gevoel. Maar ik wist niet dat het over de zin: 'Als je vrienden wilt, moet je er wat voor over hebben.' of dat het over 'Geen zorgen, ik ga je niets doen.'
    'Doe dit om.' Jade gaf me een ketting zien met een bergkristal. Aarzelend deed ik hem om. Ik voelde me niet echt op mijn gemak maar misschien was dit wel de enigste kans om vrienden te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    (Oh zo, okay, I got it. ^^)
    Daniël Michael Rhodes
    "Absoluut," Grijnsde zij terug, waarna ik dichter naar haar toe kwam zodat onze neuzen raakte. Mijn donkere blik keek met een ondeugd in de hare. "En nu?" Een zware, hese fluistering.

    (Maakt niet uit hoor, gehe. Lees maar gewoon. 8D)
    Jade Scarlett Origliasso
    Aarzelend deed ze hem om, dat merkte ik. Ook voelde ik aan dat ze zich niet op haar gemak voelde en ging met mijn benen over elkaar geslagen op bed zitten. "Kom eens naast me zitten," Sprak ik tegen haar, weer op een vriendelijke, maar wel commanderende toon. Toen ze dat uiteindelijk deed, legde ik mijn hand op het kristal die ze om had en fluisterde een paar woorden, hierbij deed ik mijn ogen dicht en concentreerde ik me heel hard, want als het fout ging, ging het ook echt fout. Gelukkig was het stil genoeg en lukte het me, waardoor het kristal blauw ging opgloeien. Mijn ogen waren open en op Stephanie gericht. "Dit kristal beschermt je als het ware, zoals ik al zei heb ik de kracht van het ijskoude, zo kan ik mensen laten bevriezen, de lucht kouder laten maken, ijskristallen in de lucht maken, wapens van ijs maken en..." Mijn ogen waren nog steeds op Stephanie gericht, maar ik grijnsde een beetje. "Een persoon wat kouder laten maken, door middel van dit kristal kan je kouder gaan reageren, het kan je niets meer schelen wat mensen over je zeggen, etc." Ik keek naar mijn slaapkamerdeur die in ijs gehuld is. "Er zit echter wel een staartje aan,"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    'En nu?' Zijn warme, lekker ruikende adem streelde mijn gezicht en hals. Zijn donkere ogen keken me hoopvol aan. 'Nu?' vroeg ik zachtjes. 'Nu, ben jij de meester,' fluisterde ik, 'Nu heb jij gewonnen, maar je kunt niet ontkennen dat ik je verslagen heb met basketbal.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daniël Michael Rhodes
    "Nu ben jij de meester," fluisterde zij en ik kon het niet laten even bij haar warme adem te rillen. "Nu heb jij gewonnen, maar je kunt niet ontkennen dat ik je verslagen heb met basketbal." Hierop grijnsde ik en keek haar weer vol ondeugd aan, nog dichter kwam ik bij haar totdat mijn lippen tegen die van haar kwamen, echter was dit een kleine, lichte aanraking, waar ik vaak gek van werd. "Wie zegt dat ik wilde winnen? Ik wil alleen de prijs hebben," Een nog zachtere fluistering en mijn lippen veegde zachtjes tegen die van haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    'Er zit echter wel een staartje aan,' zei Jade. Ik keek haar aan. 'Wat?' vroeg ik. Mijn stem klonk niet aarzelend. Ik wist niet zeker of ik blij moest zijn met de spreuk van Jade maar dat liet ik op dit moment achterwege. Ik keek de ijskoude kamer rond en kon niet begrijpen dat iemand hier zou kunnen slapen. Daarbij was ik ook best wel redelijk een koukleum. 'Wat is de voorwaarde?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily Devon
    Zijn lippen veegde zacht tegen die van mij en ik sloot mijn ogen. Een warme gloed verspreidde zijn door mijn lichaam en ik ontspande me helemaal. 'Je speelt vals,' was mijn antwoord hierop. Daniël grinnikte. 'Je mag me hebben onder een voorwaarde,' fluisterde ik, bijna onhoorbaar en liet weer een geheimzinnige glimlach over mijn gezicht spelen, terwijl ik nog steeds mijn ogen dicht had.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jade Scarlett Origliasso
    "Wat?" Vroeg ze. Het klonk totaal niet zoals ze net was en ik grijnsde even terwijl ik haar weer aankeek. "Het is geen voorwaarde," Meldde ik haar en keek haar doordringend aan. "Het kristal werkt maar voor 24 uur, daarna ben je weer jezelf en lost het kristal op." Ik rolde mijn ogen even. "Ik ben nog niet begaafd genoeg om het voor altijd te kunnen," Zei ik een beetje geïrriteerd tegen haar, over het feit dat ik het wel wilde, maar het steeds niet lukte. "Kan je daarmee leven?" Mijn stem was aardig en ik was niet bang dat te laten horen, aangezien we nu toch in mijn kamer waren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ben ik trouwens de enigste als ik zeg dat als ik zoenstukjes of whatever schrijf zelf ook rillingen krijg? :'D)

    Daniël Michael Rhodes
    "Je speelt vals," Meldde ze mij, maar ik grinnikte alleen maar. "Je mag me hebben onder een voorwaarde," Fluisterde zij, bijna onhoorbaar, terwijl ze haar ogen nog steeds dicht had. Hier werd ik wel nieuwsgierig naar en verbrak het magische contact tussen ons, waardoor ik rechtop ging zitten en haar helemaal los liet. "En dat is, Madame?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    Vierentwintig uur. Ik dacht even na. Aan de ene kant klonk het geweldig. Maar aan de andere kant zou mijn onzeker twee keer zo hard aankomen. Ik keek Jade aan. 'Klinkt perfect,' zei ik met een grijns. De grijns veranderde in een normale glimlach. 'Dankje.' Ik keek even naar het kristal. Dit zou de geweldigste vierentwintig uur van mijn leven worden, beloofde ik mezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Haha, nee, je bent helemaal niet de enigste. -kijkt fluitend de andere kant op- Maar het draagt wel bij aan je schrijfkunsten. ^^ Denk ik.]
    Lily
    'Mais oui, monsieur, Nous allons parles Français?' Hij keek me verbaasd aan. Ik ging rechtop zitten en bracht mijn mond tot vlak bij zijn oor. 'Dat je niet vals speelt met mij,' fluisterde ik en gaf een klein kusje op zijn oorschelp.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Ik moet zo om half eigenlijk wel weg, dan ben ik er over driekwartier weer of zo.)
    Jade Scarlett Origliasso
    "Goed," Ik pakte haar hand en trok haar overeind, waarna ik haar even aankeek. Het amulet die ik gemaakt had gloeide nog steeds heftig blauw. Ik gaf haar een kus op haar wang en gelijk hield het amulet op met gloeien, het leek een gewone bergkristal. "Het begint nu." Liet ik haar weten.

    Daniël Michael Rhodes
    Toen ze frans begon te praten, keek ik haar verbaasd aan. Talen was nu niet echt mijn ding. Ze ging rechtop zitten en bracht haar mond tot vlak bij mijn oor. "Dat je niet vals speelt met mij," fluisterde zij en gaf een klein kusje op mijn oorschelp, waardoor ik een warme rilling door mijn lichaam voelde gaan. Maar hierna grijnsde ik weer en duwde de fijne rillingen weg. "Natuurlijk niet, ik doe alles eerlijk," Het was slijmen, dat wist ik, maar ik was nu in zo'n bui dat ik het niet langer kon hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Noooo, tot straks dan.]
    Lily Devond
    Ik lachte hardop toen ik zijn geslijm hoorde. 'Weet, meneer Origliasso, dat u gestraft zult worden wanneer u hier mee instemt -wat u al heeft gedaan- en u zich vervolgens daar niet aan houdt. Beloof je me dat?' Dat laatste was een fluistering.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik ga nu ook weg. Ga nog even simsen.]

    Stephanie Alexia Paria
    'Het begint nu.' Ik grijnsde. 'Dankje.' Ik keek haar even aan en gaf haar toen een knuffel. 'Je staat bij me in het krijt.' Ik keek nog een keer naar het kristal. Dit ging nog leuk worden. Ik zou ze laten zien wie Stephanie Alexia Paria is, nou ja, voor vierentwintig uur dan.


    "Ignite, my love. Ignite."