• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IHEARTZAYNx schreef:
    Jordi Oliver James.

    'Aadje? Ben je hier ook nog ergens ?' Zeg ik wanneer ik alleen Melanie nog kan zien. Ondertussen heb ik al een paar boeken verzameld en kijk nu in een groot dik rood boek.

    [ Iemand die gezellig met Tiara wilt kletsen ofzow? XD Of Soufje XD ]


    [Fáilte zit ook maar wat dood te wezen op een bank buiten. x'D]


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    'Hier ben ik' Lachte ze, wanneer ze haar hoofd om het hoekje had gestoken. Ze liep naar me toe en zette het stapeltje boeken op een tafel. 'Zin in de lessen?' vraag ik en zet mijn boeken stapel ook maar even op de tafel neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Catherine zit stuck ergens in een hal omdat ze Mary aan het praten was en Sitka er nu niet is -_-. I think I win the sadness contest.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Smugness schreef:
    (...)

    [Fáilte zit ook maar wat dood te wezen op een bank buiten. x'D]


    [ Tiara is je redder in nood xD Joke. Maar ze komt deraan. :'D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gancanagh schreef:
    [Catherine zit stuck ergens in een hal omdat ze Mary aan het praten was en Sitka er nu niet is -_-. I think I win the sadness contest.]


    [ Ik kan doen dat Souf ff naar de gang loopt en dat jij hem dan ziet ofzow? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [En toen was ik er weer op mijn laptop]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik heb uit verveling een heel rondje door het kasteel gelopen en ben buiten uitgekomen. Daar zie ik Fáilte op een bankje zitten. Ik loop - wat meer op huppelen lijkt - naar hem toe en plof naast hem neer. 'Boe' Zeg ik vrolijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja doe maar ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Adriana Minola

    Zin in de lessen?' Vroeg hij. "Euhm," ik dacht even na. "Over het algemeen wel," lachte ik. "Toverdranken is het vak waar ik nu niet bepaald voor sta te springen, kan er geen meter van, maar voor de andere vakken popel ik wel om aan de slag te gaan." Ik keek even mijn stapeltje na of ik wel alle boeken had. "En jij?" Richtte ik me nu tot Jordi.


    Take me to wonderland

    Soufian Nigel Prángé.

    'Liam, ik zie je zo wel weer' Zeg ik en sta op. Ik ben van plan om naar de leerlingenkamer te gaan, niet dat ik daar zoveel kan doen, maar dat maakt nu even niet uit. Ik heb gewoon even genoeg van de etenslucht die daar hangt. Ik loop naar de gang en bots tegen iemand aan. Een meisje die ik niet eerder heb gezien. 'Hee,' Begroet ik haar en ga met mijn hand door mijn haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte Abhainn

    "Boe!" Hoor ik Tiara opeens zeggen. ik schrik eventjes op uit mijn overpeinzingen. "Haai!" Zeik vrolijk terug. "Weet jij iemand van aigles die een faunaat is?"


    Take me to wonderland

    [Ben ik er net ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Eh, no idea. Maar ik denk niet dat ze al bij de eerste keer seks gaan hebben of zo. Ze kunnen wel íets verder gaan, maar nog niet hélemaal. Savvy?)

    Daniël Michael Rhodes
    Ik voelde een lichte schok door haar lichaam gaan, maar richtte me zo erg op haar lippen, dat ik er verder geen aandacht aan gaf. Even had ik mijn ogen half open gedaan en merkte dat zij haar ogen dicht had, toen deed ik ze weer dicht. "Perfect," Fluisterde zij in een adempauze, maar grijnzend drukte ik mijn lippen weer op die van haar. Korte kusjes volgde elkaar, iets dat ik deed om haar te pesten. Nu hielden alle twee mijn handen haar bij haar gezicht vast.

    Jade Scarlett Origliasso
    Ze keek me aan en gaf me een knuffel. "Je staat bij me in het krijt." Je bedoelt dat jij bij míj in het krijt staat? Dacht ik, maar ik zei er niets op. Ze keek naar het kristal en liep weg na nog een blik op mij te hebben gebracht. Ik haalde mijn schouders op en liep achter haar aan, de ijskoude hendel van de deur deed ik dicht en op slot, zodat niemand naar binnen kon. Waar zal ik nu heen gaan? Gewoon een lokaal waar ik in alle rust weer kan dansen? Ik grinnik en loop de trap af naar een lokaal, wat uitkomt bij bezweringen.

    (Wie wil er trouwens met Jade praten?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nieuw topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.