• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie Brianne Kowns
    'Volgens mij hoorde ze je,' mompelde ik tegen Jordi toen de vrouw boos op keek. Ik giechelde even terwijl ik mijn boeken na Jordi op de balie legde. De vrouw keek me chagrijnig aan. Als blikken konden doden... Ze schoof zonder iets te zeggen het boek terug. Volgens mij vond ze ons niet zo aardig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Ik deed een stap in haar richting, waardoor de ruimte tussen ons in zich verkleinde.
    "Wat is er mis met een ritje door de lucht?" Zei ik terwijl er een kort sarcastisch lachje op volgde. "Ik weet zeker dat andere mensen het net zo amusant vonden als ik."
    Ik steunde met mijn linkerhand op het gesloten boek dat nog steeds op de tafel lag terwijl mijn kaak even verstrakte.
    Je kon niet ontkennen dat er een dreigende sfeer in de lucht hing waardoor dat alles plots zo onaangenaam leek.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:41 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Liam
    Ik kijk Jade even wantrouwend aan. 'Zweer dat je me niet in ijs veranderd'.

    Cassie
    'Als je het zo leuk vond moet ik het maar snel weer eens doen,' Ik maak een kleine beweging met mijn hand waardoor Anthony zijn evenwicht verliest en valt. Alleen valt hij de verkeerde kant op waardoor ik ook op de grond beland met hem bovenop me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Scarlett Origliasso
    "Zweer dat je me niet in ijs veranderd," Hij keek me wantrouwig aan en voor even moest ik echt glimlachen. Dit had ik eigenlijk niet verwacht, maar het was ook goed. Snel hield ik op met glimlachen en keek hem weer aan. "Ligt eraan, laat je me dan los?" Mijn zalmroze lippen waren veranderd in een grijns.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soufian Nigel Prángé.

    Nonchalant vouwt ze haar armen over elkaar en leunt tegen de muur aan. 'Iemand in gedachten?' vraagt ze met een schuin lachje. Ze kijkt even naar Mary, maar dan weer naar mij met pretlichtjes in haar ogen. 'Tja, ik kan op dit moment niet zo snel iemand verzinnen' Zeg ik met een speelse lach op mijn gezicht.

    Jordi Nigel Prángé.

    'Volgens mij hoorde ze je,' Mompelde Melanie tegen me toen de vrouw boos opkeek. Ik lag mijn boeken op de balie en hoorde Melanie even giechelen, waarna ze op haar beurt haar boeken op de balie lag. Ze schoof onder iets te zeggen de boeken terug, ik perste mijn lippen op elkaar en kon nog net aan mijn lach inhouden. Ik pakte de boeken weer en glimlachte nog even naar de vrouw. 'Tot ziens mevrouw' Zeg ik vriendelijk met een nep glimlach en draai me dan om.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lily Devon
    Dit was het. Hij was mijn ridder, mijn held, hij was de enigste die het tot nu toe echt goed kon. Hij liet zijn tong over mijn lippen gaan en een tinteling ging door mijn hele lichaam en kropte zich op mijn buik. Voorzichtig opende ik mijn mond een beetje, ik liet de heer de eerste zet doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Liam
    "Ligt eraan, laat je me dan los?" vraagt ze grijnzend. 'Awww, wil je dan zo graag dat ik je los laat?' fluister ik in haar oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "Tja, ik kan op dit moment niet zo snel iemand verzinnen," zegt hij met een lachje.
    Ik zucht, trek een pruillip en kijk even naar de grond om hem dan weer aan te kijken. "Ach," zeg ik schouderophalend. "Als je dan even uit de weg wilt gaan, da ga ik wel op zoek," vervolg ik gevat met een slinks lachje.
    Ik geef hem een zacht duwtje tegen zijn schouder maar blijf nog even staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Adriana Minola

    Ik leg ook snel mijn boeken op de balie. "Volgens mij vindt ze niemand leuk," fluisterde ik naar Melanie. Ik nam de boeken terug van de balie nadat de vrouw me een boze blik had toegeworpen.


    Take me to wonderland

    Melanie Brianne Kowns
    'Volgens mij vindt ze niemand leuk,' fluisterde Adriana. Ik grinnikte.
    Jordi zei nog vriendelijk: 'Tot ziens mevrouw.' Maar dat schoot bij haar helemaal in het verkeerde keel gat. Toen we buiten de bibliotheek waren schoot ik in de lach. 'Dat heb je weer goed gedaan,' lachte ik. 'De bibliotheek vrouw haat je.' Tranen van het lachen kwamen in mijn ogen. 'Dadelijk ben je niet eens mee in de bieb welkom.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade
    "Aww, wil je dan zo graag dat ik je los laat?" Fluisterd hij opeens in mijn oor. Damn... Dat is het enigste wat er op dit moment door mijn hoofd ging. We hebben vaak gepraat, maar dit is nog nooit gebeurd. Een tegenstrijdig gevoel nam plaats van mij. "Liam, dat heb je zeker nog nooit meegemaakt of wel?" Dan kijk ik hem weer recht in zijn ogen, "Dat iemand je eigenlijk dumpt," Mijn ogen waren vernauwd, maar schenen met ondeugd en mijn lippen waren in een grijns gevormd waarmee ze spotte.

    Daniël
    Voorzichtig opende zij haar mond een beetje en ik liet mijn tong eerst nog over haar lippen gaan om daarna haar mond te verkennen. De kus werd ruwer, al was dat bijna onmogelijk. Ik liet mijn hand haar rug verkennen en streelde deze.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jordi Oliver James.

    'Volgens mij vind ze niemand leuk' Fluisterde Adriana nog. 'Dat heb je weer goed gedaan' Lachte Melanie. Door haar moest ik ook lachen en kon bijna niet meer stoppen. 'De bibliotheek vrouw haat je' Zegt Melanie met tranen van het lachen. 'Het is eerder een man, heb je dat haar gezien?' Zeg ik onder mijn lachbuien door. 'Dadelijk ben je niet eens meer in de bieb welkom' Zegt Melanie weer. 'Huhhum!' hoor ik achter me. Ik draai me lachend om en kijk dan in het gezicht van de bibliotheek vrouw. Mijn ogen worden groot en ik kan amper mijn lach inhouden.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Ach, als je dan even weg wilt gaan dan ga ik wel op zoek' Zegt ze met een slinks lachje. Ze geeft me een zacht duwtje tegen mijn schouder en blijft nog even staan. 'Succes met zoeken' Zeg ik grijnzend, maar blijf voor haar staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Gelukkig had ik redelijk snelle reflexen en kon ik nog net mijn handen naast haar hoofd plaatsen, zodat die mijn volle gewicht konden opvangen en ik haar niet zou pletten.
    Met ingehouden adem keek ik haar geschokt aan en uit haar blik kon ik afleiden dat ze net zo geschokt was als mij.
    "Zo, dit is ook eens iets anders." Zei ik droog terwijl ik van haar afrolde.
    Nu lag ik naast haar op mijn rug en wreef met mijn handen over mijn gezicht om van het geschokte gevoel af te komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lily
    Het leek alsof ik in een droom beland was. Ik vloekte bij mezelf, ik mocht niet al na twee dagen verliefd worden. Ik wist nog helemaal niet hoe hij was. Misschien was het wel de grootste eikel die er bestond. Als dat zo was had ik alleen maar mezelf ermee. Maar op dit moment maakte het me totaal niet uit. Het was hier nu en niet in de toekomst. Daniël's zoen werd steeds ruwer en hij ging op mij liggen, maar ik bleef nog steeds mijn handen op zijn kont drukken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VOL. HAHA.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt