• Deze quiz moest ik voor school maken dus bedankt als jullie hem voor mij invullen het gaat over Stalin =)

    Was de link vergeten ^_^ http://www.quizlet.nl/quiz/371824/wat-weet-jij-allemaal-over-een-van-de-grootste-dictators/

    Historicus. :Y)

    Yay, ik ben een Nietsnut x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nietsnut. Dat kan kloppen, want ik heb nog nooit eerder van die Stalin-dude gehoord. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wie is Stalin?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    iLovato schreef:
    Wie is Stalin?

    Eén of andere gast uit Rusland, zo ver kom ik (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol @ de mensen die hem niet kennen.
    Hij heeft miljoenen doden op zijn naam staan.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Eén of andere gast uit Rusland, zo ver kom ik (:

    O.O
    Seriously, weten jullie niet wie hij is? Hij was een groot dictator in de wereld van het communisme in Rusland.
    Hij heeft miljoenen mensen vermoord en was ontzettend achterdochtig. Daarom vermoordde hij ook zijn "eigen mensen", omdat die hem van de troon wilden stoten. Hij was de opvolger van Lenin, de man die een wereldrevolutie op touw wilde zetten.

    Gaat er al een lichtje branden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    O.O
    Seriously, weten jullie niet wie hij is? Hij was een groot dictator in de wereld van het communisme in Rusland.
    Hij heeft miljoenen mensen vermoord en was ontzettend achterdochtig. Daarom vermoordde hij ook zijn "eigen mensen", omdat die hem van de troon wilden stoten. Hij was de opvolger van Lenin, de man die een wereldrevolutie op touw wilde zetten.

    Gaat er al een lichtje branden?

    Nope. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Howl schreef:
    Lol @ de mensen die hem niet kennen.
    Hij heeft miljoenen doden op zijn naam staan.


    Dan wil ik hem niet eens kennen xd


    ot; nietsnut.
    Klopt, ik wou niet alles lezen dus ik klikte maar wat aan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Souza schreef:
    (...)
    Nope. :W

    Dan zou ik maar eens wat beter opletten bij geschiedenis... :W
    Hopelijk ken je Hitler wel? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    O.O
    Seriously, weten jullie niet wie hij is? Hij was een groot dictator in de wereld van het communisme in Rusland.
    Hij heeft miljoenen mensen vermoord en was ontzettend achterdochtig. Daarom vermoordde hij ook zijn "eigen mensen", omdat die hem van de troon wilden stoten. Hij was de opvolger van Lenin, de man die een wereldrevolutie op touw wilde zetten.

    Gaat er al een lichtje branden?


    Nope, maar het kan dat we er nog over gaan hebben, ik zit nog in groep 8. :Y)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Cherokees schreef:
    (...)
    Dan zou ik maar eens wat beter opletten bij geschiedenis... :W
    Hopelijk ken je Hitler wel? :'D

    Geschiedenis is echt doodsaai, lol. Maar daar hebben we ook nog nooit iets gekregen over die dude.
    Hitler wel. Anders zou ik echt een of andere geschiedenisbarbaar zijn geweest. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nietsnut =(


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nietsnut. Maar goed, ik weet wel al wie hij ìs en ook ongeveer wat hij gedaan heeft, alleen niet zo precies als in deze quiz. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.