• Deze quiz moest ik voor school maken dus bedankt als jullie hem voor mij invullen het gaat over Stalin =)

    Cherokees schreef:
    (...)
    Dan zou ik maar eens wat beter opletten bij geschiedenis... :W
    Hopelijk ken je Hitler wel? :'D


    Ik ben die dude nog nooit tegen gekomen bij geschiedenis -ik heb het over die stalin ding-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik ben die dude nog nooit tegen gekomen bij geschiedenis -ik heb het over die stalin ding-

    Ik ook niet, maar ik weet wel wíe 't is (cat) Zijn hele levensverhaal weet ik verder ook niet, hoor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb Stalin ook nog nooit bij geschiedenis gezien, maar dat is gewoon iets... dat je weet? xd Anyway, nu weten jullie het allemaal wel? (: En dan kunnen we ophouden met hem dude noemen, want dat klinkt erg vreemd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iLovato schreef:
    Wie is Stalin?




    Ken je hitler wel? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tempesta schreef:
    Ik heb Stalin ook nog nooit bij geschiedenis gezien, maar dat is gewoon iets... dat je weet? xd Anyway, nu weten jullie het allemaal wel? (: En dan kunnen we ophouden met hem dude noemen, want dat klinkt erg vreemd.

    It will probably always be 'Dude' to me. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Discord schreef:
    (...)



    Ken je hitler wel? (cat)


    Nee ik woon onder een rots. Natuurlijk ken ik Hitler. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Souza schreef:
    (...)
    It will probably always be 'Dude' to me. :W

    Oké, ik hou je niet tegen. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Souza schreef:
    (...)
    It will probably always be 'Dude' to me. :W


    I'll join you..

    We wachten nog steeds op een verhaallijn voor die rpg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    I'll join you..

    We wachten nog steeds op een verhaallijn voor die rpg

    See? I'm not the only one. (bloos)
    Yeah, I know. I should go talk to that owner kid. :W

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tempesta schreef:
    Nietsnut. Maar goed, ik weet wel al wie hij ìs en ook ongeveer wat hij gedaan heeft, alleen niet zo precies als in deze quiz. :/

    iLovato schreef:
    (...)

    Nee ik woon onder een rots. Natuurlijk ken ik Hitler. (cat)


    Goedzo :Y) Stalin is uit dezelfde tijd en heeft veel meer doden veroorzaakt dan hitler. Ze zijn de twee beroemdste dictators. Misschien samen met julius caesar, die dat gedoe met dictator voor leven heeft uitgevonden, maar dat was alweer een tijdje geleden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Goedzo :Y) Stalin is uit dezelfde tijd en heeft veel meer doden veroorzaakt dan hitler. Ze zijn de twee beroemdste dictators. Misschien samen met julius caesar, die dat gedoe met dictator voor leven heeft uitgevonden, maar dat was alweer een tijdje geleden.

    Was Julius Caesar een dictator? D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Souza schreef:Hitler wel. Anders zou ik echt een of andere geschiedenisbarbaar zijn geweest. :W[/i]


    Ben je nu al

    Mwoah, dictator is niet eens zo'n heel slecht iets, ff opzoeken wat het ook al weer betekende

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:11 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Ben je nu al

    Mwoah, dictator is niet eens zo'n heel slecht iets, ff opzoeken wat het ook al weer betekende

    Yeah, maar ik geef ook gewoon niets om geschiedenis, dus ja. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Discord schreef:
    (...)

    Goedzo :Y) Stalin is uit dezelfde tijd en heeft veel meer doden veroorzaakt dan hitler. Ze zijn de twee beroemdste dictators. Misschien samen met julius caesar, die dat gedoe met dictator voor leven heeft uitgevonden, maar dat was alweer een tijdje geleden.


    Oh, heb ik ook weer wat geleerd. Misschien kom ik het nog wel tegen bij geschiedenis. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.