• Louis en Harry hebben een haast perfecte relatie. Iedereen weet het en niemand vind het erg. Maar elke relatie heeft zijn keerzijde. Wat Louis namelijk niet weet is dat hij niet alles geeft wat Harry nodig heeft. Daarom gaat Harry opzoek naar dat wat hij mist, bij Niall. Een lange tijd gaat deze affaire goed, totdat Louis ze betrapt. Zelf hebben ze niets door en ook Louis doet net alsof er niets gebeurd is. Althans, tegen Harry. Niall is een heel ander verhaal. Hij krijgt de volle laag. Van gemene opmerkingen tot buiten gesloten worden. Maar uiteindelijk komt alles een keer uit. Dus ook de affaire, waar Louis al lang van af wist. Harry verwacht dat ook hij nu moet boeten voor zijn daden, maar dit is totaal niet het geval. Het lijkt zelfs alsof het Louis helemaal niet interesseert dat Harry net zo vrolijk meedeed. Iets wat Harry alleen maar meer kwelt.


    I like boys who drive cars too slow.

    The dark side of Bromance?


    26 - 02 - '16

    OHMYGOD. Ik zit hier te shaken van opwinding! Ik ga en zal dit verhaal lezen! OMYGOD. Let me read iiittt! D:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    OHMYGOD. Ik zit hier te shaken van opwinding! Ik ga en zal dit verhaal lezen! OMYGOD. Let me read iiittt! D:


    Haha. Als ik een titel heb, kan ik ik hem zo waarschijnlijk online zetten. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Heb je hem al online gezet? Ik wil namelijk zeker weten lezen =D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dit lijkt mij echt een geweldig verhaal!

    Liar, Liar, you played with fire ?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    'Larry, Narry? Just choose you bitch!' misschien? xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I'm not a toy.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Tragically schreef:
    Liar, Liar, you played with fire ?


    Deze rijmt ook nog! ;3


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    (...)

    Deze rijmt ook nog! ;3

    Hihi, ja, vond ik wel leuk klinken :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.