• Helleu,
    Ik vroeg me af wie hier huisdieren heeft? Zelf heb ik 12 vissen (althans, als ze nog niet door de reiger zijn opgegeten) en een kat. :Y)



    Hij heet Bob. Die naam heb ik niet zelf gekozen :')
    x

    HEAVYMETAL schreef:
    @Topicmaakster:
    Heeft je kat trouwens ook de eigenschap om zich helemaal aan je vast te klemmen als je hem vasthoudt?


    Haha nee, juist niet. Als ik hem vasthoudt, zet hij zijn poot tegen mijn gezicht of begint hij wilt te spartelen. Of hij kruipt over mijn schouder en zet zijn nagels dan in mijn rug. :') Hij is niet zo'n knuffelbeestje.

    OMG xD heheh we hebben serieus NET een nieuwe kat op gehaald!! (H) hij-zij (weten we niet) heet "light" hij is helemaal zwart!! oppassen met vrijdag de 13e (achh.. we haden al een zwarte kan ;))


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Een kat genaamd Tommy ( had er vroeger 2 maar z'n broertje Jerry is overleden D: )
    En 2 cavia's van 11 weekjes, Tiffany & Sunny.
    Oh en een goudvis.. maar daar geef ik niet zoveel om XD

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:47 ]

    Metaphor schreef:
    (...)

    Haha nee, juist niet. Als ik hem vasthoudt, zet hij zijn poot tegen mijn gezicht of begint hij wilt te spartelen. Of hij kruipt over mijn schouder en zet zijn nagels dan in mijn rug. :') Hij is niet zo'n knuffelbeestje.


    Die van mij grijpt me altijd helemaal vast met z'n pootjes en dan legt ie z'n kopje op mijn arm. Hij is een echt knuffelbeest (:


    26 - 02 - '16

    1 hond, Alix.
    1 Parkiet, Max. (maar dat is een vrouwtje)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    een hond, 2 schildpadden, een konijn en een vijver vol met vis


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Die van mij grijpt me altijd helemaal vast met z'n pootjes en dan legt ie z'n kopje op mijn arm. Hij is een echt knuffelbeest (:


    Mwaa, how cute! (bloos) Pom ziet er trouwens echt schattig uit, vind ik. (: