• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Valeria Blake

Ik voelde bloed naar mijn wangen stijgen. Fijn, begon ik ook nog eens te blozen. 'Dat mag je altijd doen.' Ik onderdrukte een gaap en keek hem even glimlachend aan. 'Ik ga me even omkleden, ben zo terug.' Aarzelend draaide ik me vanuit de doorgang naar mijn badkamer nog een keer om. 'Als je wilt kan ik je wel een trainingsbroek of zoiets halen?' Zachtjes beet ik even op mijn lip.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Irial

"Dat mag je altijd doen," zegt ze met een glimlachje. "Ik ga me even omkleden, ben zo terug." Ze loopt naar een deur waarvan ik vermoed dat het de badkamer is en draait zich nog eens om. "Als je wilt kan ik je wel een trainingsbroek of zoiets halen?" stelt ze voor.
    Ik kijk haar glimlachend aan en ga wat rechter zitten.
    "Als je je er beter bij voelt kan ik naar huis gaan om te slapen," zeg ik zacht. "Jij beslist."
    Ik kijk haar geruststellend aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valeria Blake

'Mij maakt het niet veel uit hoor.' Ik glimlachte even breed. 'Want stiekem lig je toch veel te goed om terug te moeten opstaan.' Met een kort lachje dook ik de badkamer in en trok een short met een topje uit de kast. Met een snelle tred liep ik de kamer terug in. Ergens was ik best blij met het halve donker.

Irial

"Mij maakt het niet veel uit hoor. Want stiekem lig je toch veel te goed om terug te moeten opstaan."
    Ik moet luidop lachen en kijk haar na terwijl ze in de badkamer verdwijnt. Niet veel later komt ze in short en topje terug de kamer in. Ik trek haar glimlachend weer tegen me aan en haal mijn hand door haar haren. Om de een of andere reden voelt ze vertrouwd aan.
    "Zo ligt het veel beter," zeg ik zacht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valeria Blake

'Goedzo.' met een kleine glimlach knipte ik het nachtlampje uit en nestelde me voorzichtig tegen hem aan. Iets te laat bedacht ik me dat hij nu in zijn jeans moest slapen. Ik rekte me zover mogelijk uit over de rand van het bed en greep de koffer die eronder stond. Daarin zaten nog wat kleren die mijn broer had achtergelaten en als ik me niet vergiste zat daar wel iets tussen om mee te slapen. behendig klikte ik die open en trok er een joggingsbroek uit waarna ik die naar Irial gooide. 'Here you go.'

Irial

Ik snap even niet wat ze doet tot ik iets in mijn gezicht gegooid krijg.
    "Here you go," zegt ze dan.
    Omdat het donker is kan ik niet zien wat het is maar na even gevoeld te hebben krijg ik door dat het een trainingsbroek is.
    "Dank je," zeg ik lachend.
    Op de tast stap ik uit bed en doe mijn jeans uit die ik snel wissel voor de trainingsbroek. Ik vraag maar niet waar die vandaan komt. Dan ga ik terug naast haar liggen en trek haar opnieuw tegen me aan. Zacht geef ik een kusje op haar voorhoofd.

Valeria Blake

Lichtelijk blozend wend ik mijn blik af als hij zich aan het omkleden is. 'Past hij? Mijn broer is volgens mij minstens een kop kleiner?' Vroeg ik aarzelend nadat hij mij tegen zich aangetrokken had. Met een paar korte bewegingen plaatste ik mijn hoofd makkelijk op zijn schouder, zo moe dat ik zo in slaap zou kunnen vallen.

Irial

"Past hij? Mijn broer is volgens mij minstens een kop kleiner?" vraagt Valeria die zich tegen me aanvleit.
    "Hij zit prima," zeg ik kalm. "Voor één nachtje," voeg ik er lachend aan toe. Ik voel de vermoeidheid over me heen spoelen en sluit mijn ogen terwijl ik geniet van Val's warmte.

Valeria Blake

Ik mompelde nog een half verstaanbare 'slaapwel' voor ik gewoon in slaap viel. De warmte, de vermoeidheid en het gevoel van geborgenheid waren me iets teveel geworden. Nu maar hopen dat ik niet ging snurken of iets in die richting, alhoewel ik dat nog nooit gedaan had.
    Een zachte klop op de deur maakte dat ik bijna helemaal rechtop schoot en daardoor dus ook bijna het bed uitviel. De bediendes, fuck. Ik mompelde een paar korte vloeken na mekaar terwijl ik een blik wierp op de slapende jongen naast me. Hij was ook zo leuk. Met een gelukzalige glimlach wreef ik even zacht een lok haar uit zijn ogen. 'Ben aan het schrijven.' riep ik zo zacht mogelijk naar de persoon achter de deur zodat zij het zou horen en Irial niet wakker gemaakt zou worden.

Irial

Ergens in mijn slaap merk ik een verandering op, maar niet erg genoeg om wakker te worden. De combinatie van een hand op mijn gezicht en een zachte stem doet dat echt wel. Ik ben altijd al een lichte slaper geweest. Ik open zachtjes mijn ogen en zie Valeria rechtop zitten. Ik glimlach slaperig en zorg ervoor dat ze weer tegen me aan komt liggen. Ik zucht en sluit mijn ogen nog even terwijl ik mijn vingers zachtjes over haar arm laat glijden.

Valeria Blake

Ik laat me achterover trekken en ga zo liggen dat ik geen last heb van mijn rug of nek. 'Goedemorgen.' Mijn stem klonk zacht en nog niet goed uitgeslapen. 'Goed geslapen?' Voorzichtig legde ik nu ook mijn hoofd neer en ontspande mijn lichaam volledig.

Irial

"Goedemorgen," zegt ze zacht. "Goed geslapen."
    Ik knik zachtjes terwijl ik haar aankijk. Velen zouden me gek verklaren dat ik alleen maar geslapen had naast een meisje zoals haar, maar ik denk eerder op lange-termijn. We hadden meteen een klik en ik wil haar echt beter leren kennen.
    "Jij?" vraag ik zacht. Mijn stem is nog wat hees en ik schraap mijn keel even.

Valeria Blake

'Buiten de meest verschrikkelijke snurkgeluiden die iemand vannacht produceerde heb ik heel goed geslapen hoor.' Ik grijnsde even breed naar hem maar moest al snel mijn hoofd afwenden door een opkomende hoestbui die veroorzaakt was door het feit dat ik weer eens zo slim was om me te verslikken.

Irial

"Buiten de meest verschrikkelijke snurkgeluiden die iemand vannacht produceerde heb ik heel goed geslapen hoor." Ik wacht tot haar hoestbui over is en wrijf even op haar rug. Ik trap niet in haar grapje, want ik weet dat ik niet snurk en zeg dan,
    "Dan zou ik er daar toch even over praten me je buurman. Lijkt me ernstig als je het tot hier hoort."
    Ik kijk haar met een lief lachje aan.

Valeria Blake

Ik por hem even zachtjes in zijn zij. 'Zou ik doen hoor, moest ik er hebben. Nee, ik ben er heel zeker van dat die geluiden van iets dichter komen. Misschien was het de kat wel.' Ik maakte een smartass hoofdbeweging en grijnsde even.