• Dit is het chat topic van groep 3. Als je je nog wilt inschrijven moet je je dat bij dit topic doen VOOR 29 januari:

    Het ontmoet nieuwe mensen op quizlet topic!

    Tot 29 januari 13:30 uur blijft dit topic LEEG. De chat gaat van 29 januari 13:30 uur tot 16:30 uur en je hoeft niet perse deze volle uren helemaal aanwezig te zijn.

    Veel plezier!


    The sun will rise and we will try again.

    Resurrection schreef:
    Zeg, Amina, waarom kom jij niet naar de Antwerpen meeting? (:


    Omdat, uit wat ik heb opgemaakt in dat topic een tijd geleden, het waarschijnlijk op een zaterdag zal vallen in een schoolweek. En dat is voor mij niet zo haalbaar. ]: Jammer genoeg, want ik wil wel graag eens een meeting meedoen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    PinkaminaPie schreef:
    Come to the dark side.


    We have cookies :'D


    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:38 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aaah, jammer. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    JUKEB0X schreef:
    Awkward silence...

    Is hier iemand dat ook een filmfanaat is? En/of heel erg houdt van Supernatural? (: (:


    Ben niet echt een filmfanaat eerder een seriefanaat, ik kijk graag Bones, CSI & Merlin


    Physics is awesome

    Bones is geweldig! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Resurrection schreef:
    Bones is geweldig! (:


    Ik vind die vrouwelijk arts zo leuk, hoe heet ze nou? Vergeet altijd haar naam en mijn moeder vind het niet zo dus ik kijk het helaas bijna nooit maar ik heb mijn ouders gisteren over kunnen hale om Melrin te kijken


    Physics is awesome

    Je hebt Brennan (=Bones), Angela en Jessica, geloof ik. :3

    Edit: Oh nee, jessica is eigenlijkl Camille Saroyan. :'D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:44 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik bedoel, Brennan. Zij is echt goed zowel als actrice (in ieder geval in de serie) en als dokter (ook al speelt ze dat alleen maar)


    Physics is awesome

    Ja, dat is wel echt.
    Maar haar conversaties met Booth zijn altijd mijn favoriete stukken. Haar uitspraken daar zijn soms echt zó geweldig hé! =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hallo ben er weer buck huiswerk -.-'


    Shoganai i ne~

    Ooooh, yes! ^^
    En, wie heeft er allemaal een lievelingsliedje dat die dolgraag met mij wilt delen? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Resurrection schreef:
    Ooooh, yes! ^^
    En, wie heeft er allemaal een lievelingsliedje dat die dolgraag met mij wilt delen? :Y)


    Shoganai i ne~


    Zis is my favourite song:Y).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:15 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Resurrection schreef:
    Ja, dat is wel echt.
    Maar haar conversaties met Booth zijn altijd mijn favoriete stukken. Haar uitspraken daar zijn soms echt zó geweldig hé! =)


    Ja en Booth past bij haar als gesprekpartner maar volgens mij passen ze ook wel bij elkaar als stel


    Physics is awesome

    Resurrection schreef:
    Ooooh, yes! ^^
    En, wie heeft er allemaal een lievelingsliedje dat die dolgraag met mij wilt delen? :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor