• Wie (in België ) mag er de aanstaande week allemaal meedoen? En welke activiteiten organiseert jullie school daarvoor? (:
    Wij gaan ons gewoon de hele week verkleden naar allemaal verschillende thema's en vrijdag hebben we een show waar heel veel mensen gaan optreden, zingen, dansen... ^^

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:45 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    /Hollander hiero.


    No growth of the heart is ever a waste

    Watte? Zijn dat de 100 dagen ofzo? (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    Watte? Zijn dat de 100 dagen ofzo? (krul)

    Ja...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ja...

    Onze school organiseert niks, we moeten alles zelf doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Captain schreef:
    (...)
    Ja...

    Ah, oke, nog nooit van die naam gehoord (nerd)
    Nou ja, ik mag er aan meedoen, eindelijk mijn zesde jaar, juij! Maar de gemeente van mijn school doet weer moeilijk en wij vieren dus de 50 dagen, en dat pas op 27 april. Maar die week hebben we kleurweek (de maandag komt bijvoorbeeld iedereen in het blauw, de dinsdag in het groen etc.) en de dag zelf gaan we feesten, geven we een show voor de andere leerlingen en krijgen we een barbecue : D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vond Chrysostomos tof. Wij mochten maar 1 dag ons ding doen, dat was jammer. Deden we met het hele 6ejaar een uur lang in de kou op de koer per klas actjes. Was wel leuk en daarna met het hele 6e in onze verkleedkleren naar Antwerpen en daar een soort een tegen alle spelen tegen onze klasleerkrachten. =P
    + 's avonds fuif en we hebben de leerkrachten zover gekregen om voor ons te tappen.

    Stiekem deden we die hele week ons verkleden in thema's per dag. =)

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:52 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hollander. klinkt net als carnaval


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sounds like fun, maar ik woon in Nederland.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MisPattinson schreef:
    hollander. klinkt net als carnaval

    Hahaha :'D Het zijn de zesdejaars (=de laatstejaars) van het middelbaar die hun laatste 100 dagen op school vieren (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    (...)
    Ah, oke, nog nooit van die naam gehoord (nerd)
    Nou ja, ik mag er aan meedoen, eindelijk mijn zesde jaar, juij! Maar de gemeente van mijn school doet weer moeilijk en wij vieren dus de 50 dagen, en dat pas op 27 april. Maar die week hebben we kleurweek (de maandag komt bijvoorbeeld iedereen in het blauw, de dinsdag in het groen etc.) en de dag zelf gaan we feesten, geven we een show voor de andere leerlingen en krijgen we een barbecue : D

    Haha, op mijn vorige school werden alle andere leerlingen bekogeld met eieren, dat was niet zo tof! :'D
    En we hebben elk jaar andere thema's. Dit jaar zijn het:
    Maandag: Filthy Fantasy
    Dinsdag: Letter M
    Woensdag: Nostalgie
    Donderdag: Andere culturen en religies
    Vrijdag: Celebrity Morning After

    Ik ga dus eerst als de Gelaarsde kat, dan als Marokkaan, dan als Timmy Turner met 2 vriendinnen als Cosmo en Wanda haha, dan als een Japanse, en dan als Amy Winehouse met nog een andere vriendin. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Wij hebben alleen LSD. :'D
    Jammer, want die honderd dagen lijkt mij ook wel wat!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Afgelopen vrijdag hadden we dat. Er gebeurt eigenlijk niet zoveel.
    Vrijdag eerste uur geen les,maar gaan de zesde jaars spelletjes spelen met ons-leerlingen- en met de leraren. Daarna hebben alle andere jaren les -behalve de zesde.- Dan gaan ze zingen,dansen,toneelspelen,etc.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ze gaan ons haar volspuiten met haarkleurlakding.


    Owl you need is love.

    Ik haar het. (cat)
    Ze smeren je vol met make-up en viezigheid. Meestal ook nog eens stinkbommen in de gangen. En jeukpoeder, ohh bah.
    Wacht maar tot ik laatstejaars ben, ik ga iedereen doen afzien. (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik niet maar m'n lief wel. Normaal zouden ze de hele school dan op stelten zetten (kippen & geiten in de gangen en klaslokalen loslaten, de deuren eruit halen, stoelen aan het plafond lijmen, etc.) iedereen volhangen met varkensstift, scheerschuim, gel, eieren, confetti en god weet wat, gaan jeneverbowlen, een sketch opvoeren, op restaurant gaan en uiteindelijk 's avonds een fuif houden waar iedereen welkom is. De leerlingen hebben dit altijd zelf mogen kiezen maar sinds vorige week hebben we een nieuwe directeur, en die heeft iedereen ten strengste verboden om alcohol te drinken & mensen te bekladden. Ik vind het echt erg hoor, vooral omdat ze hier al het hele jaar over bezig zijn.
    Die nieuwe directeur is echt een tiran.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.