• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    De prijs is nog geheim, da het ik grijnzend bij mezelf. Luke begon al te spelen en ook deze keer was het duidelijk dat hij er helemaal in op ging. De lach verdween langzaam maar zeker van mijn gezicht en ik ging op de piano kruk zitten. Ik kon er niets aan doen, dit lied raakte me telkens weer en ik kon de tranen dan ook echt niet stoppen. Toen Luke klaar was veegde ik de tranen met mijn mouw zo veel mogelijk weg en verscheen er weer een klein lachje op mijn gezicht.
    'Sorry, ik probeerde mezelf deze keer in te houden,' glimlachte ik. 'Verdraaide muziek!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik moet zelf ook een traan weg werken. 'Het was het lievelings stuk van Sarah,' Glimach ik terwijl ik naar de viool kijk. 'Tijd voor jou les.'

    Chanel - Syberische tijger Myrisha

    Ik loop het gebouw binnen, en loop naar mijn slaapkamer. Ik plof in een stoel, en Myrisha legt haar hoofd op mijn schoot. Ik ga met maan hand over haar hoofd, en kijk intussen naar buiten.


    El Diablo.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ho, wacht!' ik stond op en gaf Luke kort een knuffel. 'Dat heeft iedereen even nodig na zoiets, krijg je weer positieve energie van,' verklaarde ik terwijl ik Luke weer los liet. Daarna liep ik naar het magazijn en haalde daar een viool tevoorschijn, het leek me niet zo slim om het op die van Luke te leren, stel je voor dat ik de viool zou breken!
    'Kom maar op,' zei ik en ik pakte de viool goed vast, tot zover mijn kennis over het instrument.


    everything, in time

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    ‘En als hij zegt Paul te heten… Ohmy, dan kun je me echt helemaal bij elkaar vegen,’ Ook ik schoot weer in de lach. Ondertussen had Esra alleen maar geïrriteerde blikken naar me geworpen. 'Zo, wanneer vragen we het?' Vroeg ik gretig.

    [Eten. :p]


    Take me to wonderland

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    De deuren gingen open en Alexia kwam weer binnen. Meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ze was zo mooi. Ze kwam naast me zitten en geen seconden later ging de bel. 'Finally.' hoorde ik haar zeggen. 'Dus babe, wat gaan we doen?' vroeg ik toen met de hoop dat ze wel wat met me wou gaan doen.


    Shit Could Be Worse.

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Dus babe, wat gaan we doen?' vroeg Alexander toen de bel ging. We stonden op ik had erg zin om naar het muziek lokaal te gaan maar vroeg eerst wat anders. 'Wat doe je graag?' vroeg ik toen maar.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    De bel ging en we stonden allemaal op. Alexia en Alexander waren nog steeds samen en Lucy en Adriana ook. Ik liep het lokaal uit en ging naar de eetzaal. Damn wat had ik een honger.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    Ze vroeg wat ik graag deed. 'Surfen en Breakdancen.' zei ik toen met een grijns. 'Maar, surfen kunnen we nu niet echt doen. Dus laten we doen wat jij wil !' zei ik toen met een lieve glimlach. We liepen het lokaal uit en ik volgde haar. Wie weet waar we naar toe gingen.


    Shit Could Be Worse.

    [ ben zoo terug]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ben ik weer.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Nou, ik hou van veel.' grinnikte ik terwijl we uit het lokaal liepen. 'Maar kom.' Ik trok hem mee naar de liften. Hij keek me vragend aan. Ik hield wijselijk mijn mond en liep naar één van de muziekzalen. 'Ik hou van muziek, tekenen en dansen.' zei ik toen met een glimlach. 'Ik speel ook gitaar en piano.' zei ik toen met een glimlach. 'Kan jij iets spelen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy benneth & Shadow

    'Zo, wanneer vragen we het?' Vroeg ze gretig nadat we beide uitgelachen waren. Even keek ik waar hij was gebleven maar ik zag hem niet. 'Huh, net liep hij achter ons. Waar is ie nou?' Vroeg ik en keek nog een keer rond. 'Anders vragen we het in de eetzaal?'Reageerde ik vragend.

    [Ff illegaal gepost vanuit me werk, ben rond 9 uur weer terug ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adriana Minola

    'Huh, net liep hij achter ons. Waar is ie nou?' Vroeg Lucy. Ook ik keek even rond, en fronste mijn wenkbrauwen. "Waar is ie gebleven?" Vroeg ik stilletjes.'Anders vragen we het in de eetzaal?' Vroeg ze nu. Ik knikte instemmend. "Ik begon ook honger te krijgen."


    Take me to wonderland

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Je moet een drie hebben denk ik.' Lach ik en haal een andere voor haar. 'Ziezo, Zit je nek steun en schouder steun goed?' Ik draai wat tot ik denk dat hij goed zit. 'Oke' Ik pak mijn eigen viool en ga tegenover haar staan. Ik zet mijn vingers goed en laat de stok over de snaren gaan. 'Probeer dat eens.' Knik ik haar toe.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Een drie? Ik had geen idee waar Luke het over had en liet hem maar frutselen.
    'Ja, deze zit inderdaad beter,' beaamde ik. Luke deed wat voor en zei dat ik dat eens moest proberen. Ik zette mijn vingers zo goed mogelijk neer en haalde de stok over de snaren. Het geluid was verschrikkelijk. Gelijk haalde ik de stok van de snaren af.
    'Oepsie, that wasn't even close,' zei ik terwijl ik mezelf uitlachte.


    everything, in time