• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana Minola

    'Dus jullie blijven gewoon afwachten en grijpen pas in als het fout gaat? Ik wil geen spelbreker zijn, maar Alexander lijkt me nogal sterk, wie weet waar hij allemaal toe in staat is.' zei Katherine. "Wat kunnen we er nu aan doen dan?" Vroeg ik. "We hebben niet echt bewijs dat hij ook echt zo is,"

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:55 ]


    Take me to wonderland

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Ik heb hem al gewaarschuwd hoor.' zei ik toen Kate iets aan het zeggen was over ingrijpen wanneer het fout gaat. Ik keek naar Alexia die niet eens meer door had waar we het over hadden. Ik schudde haar even en ze ontwaakte. 'Sorry Lex, maar we kunnen er niets aan doen of je vertrouwd hem of niet. Je komt er uiteindelijk wel achter .'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow - Sneeuwpanter

    'Dus jullie blijven gewoon afwachten en grijpen pas in als het fout gaat? Ik wil geen spelbreker zijn, maar Alexander lijkt me nogal sterk, wie weet waar hij allemaal toe in staat is,'zei Katherine. Ik ben het helemaal met haar eens, Shadow snoof licht. Maar jij hebt een afkeur tegen alle jongens. Hij stak zijn neus in de lucht en snoof weer even. Niet tegen allemaal. 'Oh, leugenaar,' mompelde ik tegen Shadow. 'Wat kunnen we er aan doen dan?' vroeg Adriana. 'We hebbem miet echt bewijs dat hij ook echt zo is,'vervolgde ze waarop ik even bedenkelijk vooruit keek. 'Ik ken hem verder ook niet om een goede pijl op hem te trekken,' reageerde ik daarna.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 23:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    Ik ontwaakte uit mijn gedachte. ' Sorry Lex, maar we kunnen er niets aan doen of je vertrouwd hem of niet. Je komt er uiteindelijk wel achter .' Ik werd lichtelijk geirriteerd. 'Heel lief van jullie dat jullie zo bezorgd zijn maar ik kan er echt niet veel mee. Ik raak helemaal door de war.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola

    'Heel lief van jullie dat jullie zo bezorgd zijn maar ik kan er echt niet veel mee. Ik raak helemaal door de war.' zei Alexia. "Sorry," zei ik. "We zien nog wel wat er gebeurd. Misschien ben jij diegen waar hij al die tijd naar heeft lopen zoeken," zei ik bemoedigend.


    Take me to wonderland

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Positief of negatief.'Viel ik Adriana toen in.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Positief of negatief.' hoorde ik Jason reageren op Adriana. Ik zuchtte en stond op. 'Ik ga uhm even lopen ofzo.' zei ik toen maar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow - Sneeuwpanter

    ''Heel lief van jullie dat jullie zo bezorgd zijn maar ik kan er echt niet veel mee. Ik raak helemaal door de war,' reageerde Alexia. 'Sorry,'zei Adriana. 'We zien nog wel wat er gebeurd. Misschien ben jij diegene wel waar hij al die tijd naar heeft lopen zoeken,'vervolgde ze op een bemoedigende toon. 'Wees in iedergeval ook voorzichtig in zijn buurt,'voegde ik er aan toe en vouwde mijn handen onder mijn hoofd terwijl ik wat vooruit begon te staren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'Ik ga uhm even lopen ofzo.' Ik glimlachte naar haar. Ik draaide me toen naar Jason. "En, hoe zit het met jouw liefdesleven?"

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 23:17 ]


    Take me to wonderland

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Wees iniedergeval ook voorzichtig in zijn buurt.' vervolgde Lucy toen ik opstond. Ik knikte en liep toen weg. Uch, ik liep naar de lift toe en ging naar de muziekzaal. Ik nam plaats achter de piano en begon wat te spelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Adriana keek me aan. 'Hoe zit het met jou liefdesleven?' Oke, serieus? Wat moet ik hier op antwoorden. 'Uhm, normaal? Ik heb geen vriendin ofzo als je dat bedoeld.' zei ik toen zo nonchalant mogelijk.

    [ Ik ga zometeen slapen batterij is ook bijna leeg XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'Uhm, normaal? Ik heb geen vriendin ofzo als je dat bedoeld.' Zei jason. Ik rolde met mijn ogen. "Ik bedoel, ben je verliefd?"

    [ok, ik wens alvast weltrusten. x'D]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 23:22 ]


    Take me to wonderland

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Ik keek even naar Lucy maar focuste me weer op Adriana. 'Laat me zeggen dat er een speciaal meisje is, ik weet niet als ik verliefd ben maar ze lijkt me wel wat. Alleen ik weet niet wat ze van mij vindt.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahah dankjewel !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'Laat me zeggen dat er een speciaal meisje is, ik weet niet als ik verliefd ben maar ze lijkt me wel wat. Alleen ik weet niet wat ze van mij vindt.' Eerlijk gezegd, had ik niet verwacht dat ie er meteen antwoord op zou geven. "Hmm, en je gaat me zeker niet zeggen wie het is?" Vroeg ik.

    [Topic bijna dicht. D:]


    Take me to wonderland

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Misschien ooit, maar nee nu nog niet.' zei ik toen tegen haar. Ze hoefde niet alles te weten enzo. 'Je zoekt het zelf maar uit hoe of wat.' grijnsde ik. 'En jij?' vroeg ik om van onderwerp af te wisselen.

    [ Ja, wie maakt een nieuwe topic? Zal ik doen?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.