• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana Minola

    "Hey," begroette ik haar glimlachend. En nam plaats aan een tafeltje. "Ik zag dat je vandaag leuk gezelschap had tijdens de les," grijnsde ik naar haar.


    Take me to wonderland

    Lucy Benneth & Shadow - Sneeuwpanter

    'Hey,'begroette ook ik haar. 'Ik zag dat je vandaag leuk gezelschap had tijdens de les,' grijnsde Adriana waarop ik zacht grinnikte. 'Vertel eens, hoe heet hij?' vroeg ik haar en keek even schuin naar Adriana terwijl ik geluidloos "paul" tegen haar zei en weer lachend in elkaar dook.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Toen hij me herhaalde dacht ik dat ik het had verknald, in plaats daarvan nam hij mijn hand vast en trok hij me dichter tegen zich aan. De zenuwen gierden door mijn lijf.
    'Dat was nog veel beter dan ik bedoelde,' antwoordde ik met een dromerige glimlach. 'Nu is alles zeker weer goed, beter dan het was zelfs.'


    everything, in time

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    Ik keek ze even met grote ogen aan en blooste een beetje. 'Uhhm, ja best wel..Hij heet Alexander.' grinnikte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola

    Wanneer ik zag hoe Lucy geluidloos "Paul" tegen me zei, proestte ik het uit. "Of Jason," fluisterde ik grinnikend in haar oor. Met veel moeite probeerde ik weer serieus te zijn, en keek Alexia vragend aan.
    'Uhhm, ja best wel..Hij heet Alexander.' Antwoordde ze. "Geen Jason?" gniffelde ik.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:12 ]


    Take me to wonderland

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik grinnik. 'Mooizo.' Ik laat haar los en neem haar mee naar het buffet. 'Wat wil je eten?' Vraag ik en neem een dienblad vast.

    (Ik rpg via mijn telefoon als er vreede spel fouten in zitten komt het daarsoor xD )

    [ Maakt niet uit, ik snap helemaal waar je het over hebt!:3 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik denk dat ik het vanavond bij sla hou.' Er was voor mij als vegetariër sowieso al weinig keus en vanwege de kus had ik geen honger meer, mijn maag zat al vol vlinders. 'Of misschien zo'n bakje yoghurt met fruit erbij, die zijn verslavend,' giechelde ik terwijl ik de spullen op Luke's dienblad zette. Hij moest het maar dragen, of hij wilde of niet, dacht ik grijnzend.
    'En wat neem jij?'


    everything, in time

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Hahaha nee, Jason zit hier.' zei ik tegen de jongen die naast me zat.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Keek om toen Alexia me op mijn schouder tikte. 'Yo.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow - Sneeuwpanter

    Adriana proestte het uit en boog zich vervolges naar me toe. 'Of Jason,' fluisterde ze grinnikend in mijn oor, grinnikend keek ik naar Alexia. 'Uhhm, ja best wel..Hij heet Alexander,' antwoordde ze blozend. 'Geen Jason?' gniffelde Adriana waardoor ik weer in de lach schoot. 'Haha, nee Jason zit hier,' lachte Alexia en tikte Jason op zijn schouder die vervolgens omdraaide. 'Yo,' zei hij terwijl ik langzaam bijkwam van het lachen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:20 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adriana Minola

    Hahaha nee, Jason zit hier.' zei ze tegen de jongen die naast haar zat. "Hi Jason," glimlachte ik naar hem. "Het had gekund," opperde ik. "Nou, vertel meer over hem," ik boog nu wat dichter naar Alexia.


    Take me to wonderland

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Ik volg je voorbeeld, vorig jaar op danskamp. Heb ik bijna de hele zomer sla gegeten.' Lach ik en pak ook een sla. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik. Mijn hoofd tolde en het enige waar ik aan dacht waren haar lippen op die van mij.

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Nou, vertel meer over hem.' zei Adriana toen zich wat meer naar me toe boog. Ik grinnikte. 'Nou, Uhm. Hij heet dus Alexander, is achttien hij houdt van surfen en kan echt goed breakdancen.' zei ik toen grinnikend.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Jullie zijn echt gek.' Ik hoorde Adriana, Lucy en Alexia praten over Alexander. Ik luisterde beter naar wat ze zeiden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Prima keuze, sla is heerlijk! Ik drink natuurlijk ice-tea, waar zou de wereld zijn zonder frisdrank? Met name ice-tea natuurlijk.'
    Note to myself: Liam bedanken voor de ontmoeting tussen mij en Luke.
    'Laten we zometeen wel bij de rest gaan zitten, een beetje socializen.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Met het dienblad in mijn handen lopen we naar de tafel waar ik wat gezichten herken. 'There you go.' Ik zet Kate haar spullen op de tafel.

    (Ik ga slapen! X)

    Lucy Benneth & Shadow - Sneeuwpanter

    'Had inderdaad gekund,' reageerde ik ook nadat ik weer bijgekomen was. 'Nou, vertel meer over hem,' zei Adriana waarop ze dichter bij Alexia boog. 'Ja en geen details weglaten hoor!' zei ik en gniffelde even. 'Jullie zijn echt gek,' zei Jason. 'Nee, wij zijn vrouwen,' lachte ik naar hem. 'Uhm. Hij heet dus Alexander, is achttien hij houdt van surfen en kan echt goed breakdancen,' zei Alexia grinnikend. 'Ohmy, heb je hem zien dansen?' vroeg ik haar nieuwsgierig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'