• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Ik hoorde Lucy zeggen dat ze een loner is. Ik weet niet wat er was maar ze deed iets met me. Ach ja, het zal wel. En ik richtte me weer op de les.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ wb! En doe je goed. xd ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Dat maakt niet ui, ik vind het hier ..- Te laat? Shit!' Mijn moeder zou me vermoorden als ze erachter komt dat ik zou spijbelde. Gelijk liet ik Luke's handen los. 'Welke les hebben we? Waar? O, we moeten opschieten!


    everything, in time

    Adriana Minola

    'Ik voel me echt een loner. Waarom heb ik geen jongen die zo tegen mij doet?' zuchtte Ichigo. "Ik heb er ook geen. Volgens mij moet diegene nog geboren worden. Dus hopeloos," lachte ik. "Maar deze jongen mag anders ook wel een kans wagen," grinnikte ik.
    ‘He’s awesome,’ mompelde Ichigo. ‘Toch?’ Ik keek weer even naar de jongen. "Zeker weten," stemde ik in.


    Take me to wonderland

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik lach. 'Ze gaan heus niets tegen onze ouders zeggen, dit is onze
    eerste dag de helft van de klas was niet bij sport en omdat dit de eerste dag is vinden ze het prima zo.' Ik sluit mijn viool kist en ga op een tafel zitten.

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    Ik schrok een beetje. 'Kan je mijn gedachte ook lezen? Wel een leuke gave.' zei ik terwijl ik haar een knipoog gaf. Ik zag dat ze het nu echt een beetje benauwd kreeg. 'Wat is er?'


    Shit Could Be Worse.

    Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

    ‘Ik geloof dat de congierge hier straks moet dweilen,’ grinnikte ik weer. ‘We zitten te kwijlen meiden.’ En schudde even lachend mijn hoofd. Bij de les blijven was nu echt geen optie meer, ik was compleet afgeleid en had het net iets te gezellig met Adriana en Ichigo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    Ik concentreerde me maar het lukte niet. Waarom kon ik zijn gedachte nou niet lezen? Ik keek naar Aqua maar zij schudde haar hoofd ook niet. 'Nee.' Ik kreeg het echt een beetje benauwd van hem en had steeds de neiging om te staren. 'Wat is er?' vroeg hij aan me terwijl hij me een knipoog gaf. Uch. 'Uhm niks hoor.' glimlachte ik. Lucy heeft me duidelijk niet gehoord.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola

    ‘We zitten te kwijlen meiden.’ Ik deed mijn hand onder mijn kin en deed alsof ik mijn mond sloot met mijn hand. Ik giechelde. "Waarom is er geen les in jongens ofzo," zei ik met een dromerige stem. "Jongens observatie, kan ik eens een 10 halen,"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:50 ]


    Take me to wonderland

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Verbaasd keek ik hem aan.
    'O. Nou in dat geval is het hier veel gezelliger,' zei ik terwijl ik weer plaatsnaam op de grond, tegen de muur.
    'Weet je? Mijn babyzusje kan sinds een paar maanden praten, haar eerste woordje was 'Kat', iedereen denkt dat ze daarmee mijn naam bedoelde, geweldig, zo'n zu- .' plots hield ik mijn mond Dat gebeurde nu altijd, als ik zenuwachtig was ging ik ratelen en stomme dingen zeggen. Onhandig.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Weet je? Mijn babyzusje kan sinds een paar maanden praten, haar eerste woordje was 'Kat', iedereen denkt dat ze daarmee mijn naam bedoelde, geweldig, zo'n zu- .' Ik glimlach. 'Leuk, zo'n jonge leeftijd is heel bijzonder.' Knik ik. Ze stopte met praten en ik wist wel waarom. Ze dacht dat ik niet tegen het worod zusje kon in verband met Sarah. 'Liam is de eigenlijk de enige die het er nog zo zwaar mee heeft.' Stel ik haar gerust. 'Natuurlijk mis ik haar maar misschien was het het lot?' Liam had er een hekel aan als ik dat zei maar dit was gewoon mijn idee.

    Lucy Benneth (18) & Shadow – Sneeuwpanter

    Ik lachte zachtjes om Adriana’s handgebaar en zette mijn hand vervolgens onder mijn kin om ongegeneerd vooruit te staren. ‘Waarom is er geen les in jongens ofzo,’ zei Adriana met een dromerige stem. ‘Ahw, dat zou echt… geweldig zijn,’ mompelde ik terwijl ik vooruit bleef kijken. 'Jongens observatie, kan ik eens een 10 halen,' zei Adriana daarna. 'Anders ik wel.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:55 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    'Uhm niks hoor.' zei ze met een glimlach. Ik keek haar even bezorgd aan. 'Wacht even sweetheart.' Ik stond op en liep naar de leraar. En vroeg als we heel even de les uit mochten omdat ze zich niet helemaal goed voelde. Ze keurde het goed en ik liep terug naar Alexia. 'Kom.' zei ik ik trok haar op en we liepen samen even de klas uit.


    Shit Could Be Worse.

    Adriana Minola

    Ik staarde met open mond naar Alexia en de nieuwe jongen. "Hij zei sweetheart, hij ging met haar naar buiten," Esra had nu ook even haar kop opgetild. "Je maakt dus zo geen kans," grinnikte ze. "Ik keek haar even doordringend aan. "Zwijg," zei ik iets botter dan verwacht.


    Take me to wonderland

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Wacht even sweetheart.' hij liep weg en ik begon licht te blozen. Wat gebeurd er toch. Hij kwam terug en pakte mijn hand. 'Kom.' zei hij. Hij trok me omhoog en ik keek hem verward aan. We liepen de klas uit. 'Wat was er?' 'Je mocht even weg omdat je benauwd was.' Ik keek hem weer verward aan. Hij had een hele bezorgde blik, cute. 'Dankjewel.' Aqua stond waakzaam als altijd naast me. 'Gaat het?' vroeg ze toen we weg liepen. Ik knikte en wendde me weer tot hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Toen Luke me geruststelde glimlachte ik.
    'Dat is precies wat ik ook zei, maar dat wil hij liever niet horen. Ach, dat weet jij natuurlijk zelf ook wel. Ik weet niet wat ik heb, maar nu, hier, ik ben er helema niet bij met mijn hoofd. Je maakt me zenuwachtig, Luke, schaam je!' lachte ik terwijl ik met mijn vinger beschuldigend naar hem wees.


    everything, in time