• Ik heb een nieuwe docent voor engels, vorig jaar is de past simple aan ons uitgelegt, wat gaat zij doen, de past simple uitleggen. maar dat doet ze niet een keer, nee dat doet ze 6 keer en dan moeten we het ook 6 keer in ons aantekken schrift op schrijven. Als ze zo het hele jaar door gaat ga ik echt een 1 halen, ik ben al mega slecht in buitenlandse talen.

    Hebben jullie ook een docent die in de klas onder jullie het zelfde uitlegt als bij jullie?


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Wij hebben dat élke toets ;[
    & ik weet hoe moeilijk het is.
    Je kunt altijd vragen, als je haar (jenieuwedocent) echt niet snapt, naar je vorige gaan, of die jou alsnog kunt helpen.
    Heb ik ook gedaan.
    Mijn natuurkundeleraar is echt schijt & hij mag mij ook niet.
    Dus ik snap er niks van :P
    Ging ik naar mijn leraar van vorig jaar,
    Snapte het toen veel beter.

    Gewoon aan je vorige leraar vragen,
    & altijd super goed je aantekeningen doorlezen voor dat je ook maar een toets hebt,
    want dat komt er bij ons elke toets in.


    It's not the same without you.

    Ik hààt Engelse tijden -_-'


    Tanya is de beste.

    Mijn lerares engels vorig jaar was precies hetzelfde als die van jouw><.Elke les begon ze erover.Alleen dit jaar heb ik een nieuw docent en zij begint er niet echt over;D


    Cómo no te voy a querer..

    WhahahxD dat hebben wij niet ^^ wij zijn nu bezig met de gerund en de... iets met so/nor auxilliary verb ofso xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    WHAAHA!
    BIJNA IEDEREEN HAD DE NEGATIEVE PAST SIMPLE FOUT:D


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    MUhaha dat is balen xD. Ik zou het naar de derde keer waarschijnlijk niet eens meer snappen omdat ik dan te veel en moeilijk ga nadenkenxD:Y)


    Wie du mir, so ich dir.