• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet gaan ;) Daagh! Xxx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik kook tot vanaaf??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik les het berichtje en met moeite glimlach ik. Ik voel een steek van jaloezie door mijn lichaam schieten.

    [you know my pb]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik kookxDxD faaaaaaaaaaal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Faal, zegt me moeder: "Ik ga nog even de hondjes doen." -_-" Heb ik gewoon n og de tijd... xD MAar moet zo wel me haar föhnen en dan ben ik wel weg. ;)]
    [nevermind, Daaaagh! xD]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "O ja," grinnikt Kyle terwijl hij me overeind helpt. "Gaat het?" vraagt hij dan terwijl hij nu de stoel terug op zijn vier poten zet.
    Ik wrijf even over de achterkant van mijn hoofd en kijk hem met een glimlachje aan.
    "Ja, gaat wel. Ik ben op mijn hoofd terecht gekomen, maar ik kan toch niet gekker worden dan ik al ben dus er niks aan de hand. Kusje?" Dat laatste vraag ik met mijn allerschattigste pruillip.

    Charlotte

    Ik zie Donna voor de tweede keer vandaag op me afkomen, deze keer blijf ik er wel rustig onder. Ik stroop mijn mouwen terug naar beneden en bedek de gekneusde huid van mijn buik ook opnieuw met mijn truitje.
    "Hi," zegt Donna, die ondertussen bij me is, zacht. "Ligt het aan mij dat je hier zit?"
    Ik schud mijn hoofd en probeer een glimlachje te forceren.
    "Nee, niet deze keer," zeg ik eerlijk op een zachte toon. "Waarom kom je altijd achter me aan?" vraag ik stilletjes, uit nieuwsgierigheid. Geeft ze om me of doet ze het voor Michael?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    "Nee, niet deze keer," zegt ze op een zachte toon. "Waarom kom je altijd achter me aan?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Op een of andere manier voel ik me altijd schuldig tegenover jou." geef ik toe.
    "Alsof ik jou relatie met Michael probeer te verpesten."
    Ik sla mijn ogen neer. Ik weet niet waarom ik dit doe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Op een of andere manier voel ik me altijd schuldig tegenover jou. Alsof ik jou relatie met Michael probeer te verpesten."
    "Dat heb ik volgens mij net zelf gedaan," zeg ik zacht. Ik zou haar willen vragen of dat inderdaad is wat ze wil, maar gezien ze er zo eerlijk over is lijkt het me niet echt. Ik kijk naar beneden terwijl ik een beetje aan mijn truitje pruts.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    "Dat heb ik volgens mij net zelf gedaan," zegt ze zacht terwijl ze wat aan haar shirtje zit.
    "Dat denk ik niet," zeg ik tegen haar.
    "Michael is vreemd, onvoorspelbaar, hij weet niet wat hij wilt. Dat heeft hij nooit geweten. Hij is moeilijk en hij vindt zichzelf ook moeilijk. Je moet er alleen mee om leren gaan."
    Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om mijn benen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ben er weer, Primemark is coowl! :D Heb vette leuke nieuwe sweather en vest. :D]

    Kyle

    "Ja, gaat wel. Ik ben op mijn hoofd terecht gekomen, maar ik kan toch niet gekker worden dan ik al ben dus er niks aan de hand. Kusje?" Vraagt hij met een heel schattig pruillipje.
    "Ah, kom hier." Zeg ik en pak zijn gezicht vast en druk mijn lippen op de zijne ik grinnik en laat hem los.
    "En, weg?" Vraag ik met een grijns.
    "Of wil je er nog eentje."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Michael is vreemd, onvoorspelbaar, hij weet niet wat hij wilt. Dat heeft hij nooit geweten. Hij is moeilijk en hij vindt zichzelf ook moeilijk. Je moet er alleen mee om leren gaan."
    "Nou, dank je voor de waarschuwing," mompel ik sarcastisch met een glimlachje. "Maar weet je, dat is het net," zeg ik dan. "Ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan, ik weet niet wat ik moet zeggen of doen en alles wat ik zeg lijkt verkeerd te zijn of verkeerd over te komen. Ik wil hem niet kwetsen...maar toch doe ik het."
    Ik kijk haar wanhopig aan en staar dan gewoon weer naar mijn voeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Ah, kom hier," zegt Kyle terwijl hij mijn gezicht vastneemt om een kusje op mijn lippen te drukken. "En, weg? Of wil je er nog eentje?"
    "Hier doet het ook pijn," zeg ik terwijl ik een vinger naar mijn wang breng. Ik kijk hem liefjes aan en probeer niet te grinniken. Een beetje van de situatie profiteren kan geen kwaad toch?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Hier doet het ook pijn." Zegt hij en wijst naar zijn wang.
    "Hier?" Ik druk een kusje op zijn wang.
    "Hier vast ook." Ik geef hem een licht kusje op zijn neus, en lach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Wanhopig kijk Charlotte mij aan.
    "Dat was ook mijn probleem maar als het goed is geeft hij op het moment zelf wel aan wat hij wilt. Nu wilt hij alleen zijn anders was hij wel achter je aan gelopen. Hij regelt het zelf. Je moet alleen niet te veel van hem verwachten. Heb geduld en je leert het vanzelf." zeg ik tegen haar.
    Ik voel me ongemakkelijk. Een soort indringer in iemands leven, in twee levens deze keer. Ik schuif wat heen en weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly [ik ben er ook. gehhehe tennisballen afgeschoten met zelfgemaakte katenpult]
    Ik zucht even en staar voor me uit. Waar zou Heidi zijn. Mijn gedachtes dwaalde al heel de dag naar haar toe


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan