• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Hoe oud is die vrouw eigenlijk? En hij?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik wil ook kinderen met Harry. Gaat dit gebeuren? ja Nee ..


    To infinity and beyond •

    Mensen die door dat nieuws depri worden zijn echt zielig, als zij nu kinderen wilt met Harry, dan moet zij dat toch weten.


    Ex astris, sciencia

    -

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:59 ]

    Dan willen ze dat toch? Ik snap het probleem niet. Als die Harry maar gelukkig is, toch? :')

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:40 ]


    26 - 02 - '16

    JUKEB0X schreef:
    Hoe oud is die vrouw eigenlijk? En hij?

    Hij is bijna achttien en zij is 32. :/


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Bronte schreef:
    Mensen die door dat nieuws depri worden zijn echt zielig, als zij nu kinderen wilt met Harry, dan moet zij dat toch weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    What? O_O
    No offence en met respect voor Caroline, maar dat mens is gek in haar hoofd. Ik vind persoonlijk dat 17 jaar daar écht te jong voor is, en als ze kinderen wil moet ze die maar ergens anders gaan zoeken.
    Volgens mij is dat trouwens niet eens legaal.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Frustrated schreef:
    (...)
    Hij is bijna achttien en zij is 32. :/


    En wat in hemelsnaam ziet hij in haar? Ze is niet eens bijzonder mooi (alhoewel dat dat natuurlijk subjectief is, maargoed). Ik snap dat dus echt niet. 14 jaar verschil is veel hoor. En ik zou het echt vreemd vinden als zij kinderen hebben, hij is zelf wettelijk nog een kind...

    Ik ben geen One Direction fan, maar dit vind ik echt vreemd. :'D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:42 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    *Opent een roll* *zet deftig stemmetje op*
    And not a single buck was given that day.


    Shoganai i ne~

    Souza schreef:
    What? O_O
    No offence en met respect voor Caroline, maar dat mens is gek in haar hoofd. Ik vind persoonlijk dat 17 jaar daar écht te jong voor is, en als ze kinderen wil moet ze die maar ergens anders gaan zoeken.
    Volgens mij is dat trouwens niet eens legaal.

    I agreeeee.
    En over acht dagen is het legaal.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    HEAVYMETAL schreef:
    Dan willen ze dat toch? Ik snap het probleem niet. Als die Harry maar gelukkig is, toch? :')

    Dit.
    Maar dan ga ik er wel bij zeggen dat als Harry dat op deze leeftijd gaat doen, hij wel dom bezig is. Come on, hij is -hebiknetgelezen- bijna 18.
    Dat vind ik persoonlijk te jong.
    Kinderen zijn heel leuk en schattig enzo, maar met 18 zou ik echt die verantwoordelijkheid nog niet willen dragen..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Souza schreef:
    What? O_O
    No offence en met respect voor Caroline, maar dat mens is gek in haar hoofd. Ik vind persoonlijk dat 17 jaar daar écht te jong voor is, en als ze kinderen wil moet ze die maar ergens anders gaan zoeken.
    Volgens mij is dat trouwens niet eens legaal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heyhey, laat ze het lekker zelf weten >:C


    quidquid excusatio prandium pro