• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    'I’d like my twin sister Jo’s life. She’s got a lovely partner, a gorgeous house and two kids. That’s definitely the next step for me.'

    Ze wil een twééling? Succes ermee.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Contostavlos schreef:
    als fans zou je toch denken dat jullie blij zijn als hij blij is, maar nee, jullie gaan het meisje haten en alles wat ze zegt is fout. dat is toch ook niet leuk voor Harry en Caroline.


    Ik haat Caroline niet maar het is toch raar dat ze nu al kinderen wil terwijl Harry pas 18 is. Ik snap wel dat ze kinderen wil omdat ze 32 is en dan willen vrouwen wel kinderen. Maar ze moet ook even aan Harry denken, een kind op je 18 hebben lijkt me namelijk geen goed idee


    Physics is awesome

    Frustrated schreef:
    (...)
    Hij is bijna achttien en zij is 32. :/


    Ik ben geen 1D fan, en normaal zou ik zowiets hebben van 'ach laat ze toch, als hun dat willen..' Maar 18, dat vind ik toch wel echt jong hoor! Ö


    Inspiration can hit you any time

    Frustrated schreef:
    (...)
    Ze wil een twééling? Succes ermee.


    Yep idd...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Dumbledore schreef:
    O god. Komt er straks nog een documentaire over het leven van Caroline en Harry over een jaar, als ze een kleine Haroline vast hebben. Lachen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb trouwens nu al medelijden met de rest van 1D. Het is voor Harry dan kiezen, als ze een kindje krijgen. Of zijn kindje goed opvoeden, zodat hij/zij tenminsten liefde krijgt van zijn/haar vader. Of voor 1D gaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Frigga schreef:
    Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven.


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Ik heb trouwens nu al medelijden met de rest van 1D. Het is voor Harry dan kiezen, als ze een kindje krijgen. Of zijn kindje goed opvoeden, zodat hij/zij tenminsten liefde krijgt van zijn/haar vader. Of voor 1D gaan.


    Het is niet duidelijk of Harry het er mee eens is alleen Caroline wil het... IK hoop maar dat het niet gebeurt en áls het gebeurt dan pas over een aantal jaar!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb trouwens nu al medelijden met de rest van 1D. Het is voor Harry dan kiezen, als ze een kindje krijgen. Of zijn kindje goed opvoeden, zodat hij/zij tenminsten liefde krijgt van zijn/haar vader. Of voor 1D gaan.

    F-ck, hell yeah, you're right. Ö NOOO.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Dat is gwn ziek :O
    hij is FUCKING 17!


    It's darkest just before the dawn <3

    Zal ik eens iets zeggen? Seriously! Waar maken jullie je in de vrede druk over! Jeeezz! Misschien komen die kinderen er helemaal niet. Echt. Harry kan toch ook gewoon zeggen dat hij het niet wil of whatever en dat iemand iets wil, wil niet zeggen dat het gebeurt. Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je hier depri van wordt. Een echte fan zou blij zijn voor zijn/haar idool en het beste voor diegene willen. (cat)


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Zal ik eens iets zeggen? Seriously! Waar maken jullie je in de vrede druk over! Jeeezz! Misschien komen die kinderen er helemaal niet. Echt. Harry kan toch ook gewoon zeggen dat hij het niet wil of whatever en dat iemand iets wil, wil niet zeggen dat het gebeurt. Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je hier depri van wordt. Een echte fan zou blij zijn voor zijn/haar idool en het beste voor diegene willen. (cat)

    Ik weet niet of dit het beste is voor Harry, maar voor de rest heb je gelijk.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Dumbledore schreef:
    Ik heb trouwens nu al medelijden met de rest van 1D. Het is voor Harry dan kiezen, als ze een kindje krijgen. Of zijn kindje goed opvoeden, zodat hij/zij tenminsten liefde krijgt van zijn/haar vader. Of voor 1D gaan.

    Omdat die 2 dingen ook helemaal niet samen gaan. Al die andere artiesten die kinderen hebben verwaarlozen die kinderen ook en gaan alleen maar toeren, of verwaarlozen de band, en denken alleen maar aan hun kinderen.
    Gebeurt altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HEAVYMETAL schreef:
    Zal ik eens iets zeggen? Seriously! Waar maken jullie je in de vrede druk over! Jeeezz! Misschien komen die kinderen er helemaal niet. Echt. Harry kan toch ook gewoon zeggen dat hij het niet wil of whatever en dat iemand iets wil, wil niet zeggen dat het gebeurt. Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je hier depri van wordt. Een echte fan zou blij zijn voor zijn/haar idool en het beste voor diegene willen. (cat)


    Waarom maak jij je dan druk over het feit dat wij ons er druk over maken? Ik zou blij zijn voor Harry als hij een vriendin had, net zoals ik dat voor Liam en Louis ben, maar ik vind dit gewoon raar en niet kunnen. Punt.


    Big girls cry when their hearts are breaking