• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Zaynuary schreef:
    Ik wil ook kinderen met Harry. Gaat dit gebeuren? ja Nee ..


    dat wil ik ook wel maar het gaat nooit gebeuren danheb je wel kapot veel mazzel..(ja ik droom teveel)


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Bronte schreef:
    Mensen die door dat nieuws depri worden zijn echt zielig, als zij nu kinderen wilt met Harry, dan moet zij dat toch weten.


    comfort in c h a o s

    Als ik een mega rijk vriendje had op mijn zeventiende dan zou ik ook zo snel mogelijk kinderen met hem willen hoor. I mean like.. ka-tsjinnnggggg. You know.


    Life is hard and then we die

    Hmm, dit doet me denken aan Aaron Johnson..

    En als ze kinderen krijgen, dan hoop ik dat ze zoveel mogelijk van Harry erven... (':


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Gun hem dat. (cat)


    26 - 02 - '16

    Dat me echt denken aan Kate die toen is getrouwd met Prins William die wilde vlak na haar huwelijk ook opeens kinderen.

    Dus ik denk dat Caroline zoiets heeft van ik heb nu een relatie en ik wil kinderen maar dit kan ze Harry niet aan doen. Daar is ie echt te jong voor


    Physics is awesome

    als fans zou je toch denken dat jullie blij zijn als hij blij is, maar nee, jullie gaan het meisje haten en alles wat ze zegt is fout. dat is toch ook niet leuk voor Harry en Caroline.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Opzich is het best raar. Als Caroline een man was en Harry een meisje, werd er waarschijnlijk nog heftiger op gereageerd. Dan was het helemaal pedo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Contostavlos schreef:
    als fans zou je toch denken dat jullie blij zijn als hij blij is, maar nee, jullie gaan het meisje haten en alles wat ze zegt is fout. dat is toch ook niet leuk voor Harry en Caroline.

    Het meisje? Hahahahahahaha. Als Harry met een meisje had gehad was ik echt niet zo... ontevreden? Lol. Ik vind dit echt belachelijk.
    Maar inderdaad, als het uit Harry's mond komt dat hij gelukkig met haar is, dan ben ik dat ook. Maar dat is nog niet gebeurd.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Contostavlos schreef:
    als fans zou je toch denken dat jullie blij zijn als hij blij is, maar nee, jullie gaan het meisje haten en alles wat ze zegt is fout. dat is toch ook niet leuk voor Harry en Caroline.

    Ik heb helemaal niet moeilijk gedaan over Caroline en Harry, en ik ben echt hartstikke blij voor ze. Maar als een volwasse vrouw van 32 zou ze toch echt moeten weten dat 17 te jong is om kinderen te krijgen. Kijkt dat mens nooit MTV ofzo?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Souza schreef:
    What? O_O
    No offence en met respect voor Caroline, maar dat mens is gek in haar hoofd. Ik vind persoonlijk dat 17 jaar daar écht te jong voor is, en als ze kinderen wil moet ze die maar ergens anders gaan zoeken.
    Volgens mij is dat trouwens niet eens legaal.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Caroline verdient zeker geen haat ofzo. Maar kinderen, please. Flack off for a minute Caroline.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Wie the fuck is Caroline?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Heb je een link ervan dan ?


    Danmarks Dynamite.