• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Frigga schreef:
    (...)
    Omdat die 2 dingen ook helemaal niet samen gaan. Al die andere artiesten die kinderen hebben verwaarlozen die kinderen ook en gaan alleen maar toeren, of verwaarlozen de band, en denken alleen maar aan hun kinderen.
    Gebeurt altijd.


    Precies. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Souza schreef:
    What? O_O
    No offence en met respect voor Caroline, maar dat mens is gek in haar hoofd. Ik vind persoonlijk dat 17 jaar daar écht te jong voor is, en als ze kinderen wil moet ze die maar ergens anders gaan zoeken.
    Volgens mij is dat trouwens niet eens legaal.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind Harry daar wel wat jong voor, maar goed, als zij er blij van worden...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waar gaan we toch naartoe. Sommige hersens laten het toch wel hard afweten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou uiteindelijk moeten ze het zelf weten, want ik ga dat vrouwke geen bedreigingen sturen. Als ze een kindje krijgen, verplicht ik hen om hem/haar Haroline te noemen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nou uiteindelijk moeten ze het zelf weten, want ik ga dat vrouwke geen bedreigingen sturen. Als ze een kindje krijgen, verplicht ik hen om hem/haar Haroline te noemen. :Y)


    Die naam doet me denken aan het woord 'Heroïne' :')


    26 - 02 - '16

    Lol. Ik had mijn pauzemaatjes op school gevraagd of zij een zeventien jarige zouden daten als ze in de dertig waren. Je had hun gezichten moeten zien! Hahah.
    Dus nee, Caroline, ik snap je niet & Harry ook niet.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Souza schreef:
    (...)
    Ik heb helemaal niet moeilijk gedaan over Caroline en Harry, en ik ben echt hartstikke blij voor ze. Maar als een volwasse vrouw van 32 zou ze toch echt moeten weten dat 17 te jong is om kinderen te krijgen. Kijkt dat mens nooit MTV ofzo?
    Bedoel je MTV Teenmom? Ofzo? Nouja een meisje van Seizoen 2 dat in Teenmom zat dat progamma wil alleen maar dat ze discussies hebben en vechten vanwege kijkcijfers. Maar ff OT:
    Ik vind dat het hun keuze zou moeten zijn, en dat als Harry het zelf ook echt wil. Ze moeten het zelf kiezen maar harry heeft dan ook weel een keuze en een droom die hij zegmaar dan in duigen kan laten vallen en het op kan laten geven. Mij maakt het niet zoveel uit, ik ken Harry 1D en Caroline niet maar als Harry er echt gelukkig om is en het zelf beslist dat ben ik blij voor hem.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Die naam doet me denken aan het woord 'Heroïne' :')


    Haha mij eigenlijk ook, maar dan nog. :Y) Verplichting en als het een jongen is: Haroline Louis Styles.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha mij eigenlijk ook, maar dan nog. :Y) Verplichting en als het een jongen is: Haroline Louis Styles.

    Louis. Larry Stylinson is beter dan Haroline. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    (...)
    Louis. Larry Stylinson is beter dan Haroline. (:


    Klopt. Louis gaat het nog moeilijk krijgen. :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Klopt. Louis gaat het nog moeilijk krijgen. :[

    Haz moet gewoon even héél snel door gaan krijgen wat hij voor z'n neus heeft staan. En dan zoenen ze. En dan is iedereen blij en happy en wordt Caroline vergeten en gaat ze trouwen met een tienjarige. {:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    (...)
    Haz moet gewoon even héél snel door gaan krijgen wat hij voor z'n neus heeft staan. En dan zoenen ze. En dan is iedereen blij en happy en wordt Caroline vergeten en gaat ze trouwen met een tienjarige. {:


    En ze leefden nog lang en gelukkig. (cat)


    26 - 02 - '16

    MissGroff schreef:
    (...) Bedoel je MTV Teenmom? Ofzo? Nouja een meisje van Seizoen 2 dat in Teenmom zat dat progamma wil alleen maar dat ze discussies hebben en vechten vanwege kijkcijfers. Maar ff OT:
    Ik vind dat het hun keuze zou moeten zijn, en dat als Harry het zelf ook echt wil. Ze moeten het zelf kiezen maar harry heeft dan ook weel een keuze en een droom die hij zegmaar dan in duigen kan laten vallen en het op kan laten geven. Mij maakt het niet zoveel uit, ik ken Harry 1D en Caroline niet maar als Harry er echt gelukkig om is en het zelf beslist dat ben ik blij voor hem.

    Teenmom en 16 en pregnant, bedoel ik. En dan niet dat ze ruzie hebben, maar wat er wordt van de mensen die in die situatie zitten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Frustrated schreef:
    (...)
    Haz moet gewoon even héél snel door gaan krijgen wat hij voor z'n neus heeft staan. En dan zoenen ze. En dan is iedereen blij en happy en wordt Caroline vergeten en gaat ze trouwen met een tienjarige. {:


    Ghehe lekker voor je Caroline, in tha face. BAM. _O_
    I love this lovestory.


    Big girls cry when their hearts are breaking