• Haii,
    Voordat ik boze berichtjes krijgt: Ik ben gewoon een fan die zich iets afvraagt, en ik zeg niet dat het zo is!!!
    Ik vraag me al een tijdje af of Georg misschien bi is, ik las pas op een ander topic dat iemand anders zich dit ook al afvroeg.
    Ik vraag jullie eerlijke mening, geen 'als er één bi is, is het Bill wel'-berichtjes of iets in die trant, ik ben gewoon benieuw wat jullie denken.

    -XxX- Muppy

    Ik zou het niet weten. Hoe kom je daar bij dan?


    Why don't you break my heart

    Ik zou het niet weten. Hoe kom je daar bij dan?


    Het is gewoon een soort gevoel, en soms doet Gerog [bij filmpjes bijv.] echt van die dingen en kijkt hij op zo'n manier... Ik kan het niet echt uitleggen :S

    whahaha XD dacht laura ook al

    Nu ik er bij stil sta... nope ik vin hem hetero uitzien en doen


    death to the one at the end of the serenade.

    Nu je het zo zegt *Klikt nog een internet open op youtube* *speurt naar filmpjes van Georg* Nou je hebt wel gelijk hij odet zo zo raar.. Een beetje verlegen *doet ie altijd* maar gewoon zo anders.. op de een of andere manier..

    Voordat ik boze berichten krijg: Het is mijn mening en het geeft nisk als ie het zou zijn toch?


    I do not hook up.

    ik zou em echt niet kunnen voorstellen dat hij met ne gast iets gaat beginnnen ma ik vin het wel raar da je daar op komt whaha tis wel grappig als ik het me voorstel !ohnee men gedachten slaan op hol ik zie georg met een shacoske(lol) whahah ma euhm nee georg is hetero...normaal toch..
    xxtomfreakskexxx(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik dnk het niet en als het zo zou zijn wat maakt het uit. voor mij niks van ze zijn super en dat zullen ze altijd blijven of ze nou hetero zijn of niet.
    x


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    joah, ik denk dat hij gewoon GAY is!!

    nee!! dat is een grap [hoe origineel xD]
    ik denk dat hij gewoon hetero is hoorr... en anders maakt het niet uit ;)
    het maakt toch niets uit of iemand bi is of gay of hetero?!?!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee ze xP
    Ik zie Georg ECHT NI Bi zijn :D
    Zouk echt wel Weird vinne:P
    Xx


    everybody needs a song.

    whahaha XD dacht laura ook al
    joh! ik had het in dat andere topic gezet


    You'd took my breath but I'll survive.

    nee, het maakt idd niets uit, maar ik was gewoon benieuwd wat jullie dachten :P

    Ik had er echt gwn nog nooit aan gedácht!:D
    Nee echt, het was nog nooit bij me opgekomen..
    En van die filmpjes, het is gwn grappig eh:D
    Als je de jongens van mn klas zou beoordelen op hun grappen, zouden ze allemaal nog gayer zijn dan eeh.. 'de Jani'!:D
    Dus volgens mij is ie gwn hetero eiglijk.. Mja who knows..


    Een tomaat is rood. Daah.

    Nouh.. Georg Bi?
    Ik zal wel lachen als dat zo is trouwens. Maar toch als hij Bi is, is daar niks mis mee natuurlijk. Maar of het zo is, ... hij had toch of heeft een vriendin?? weetje :$$ ik d88 dat Gustav Bi was ofzo^^ Iedereen doet wel blij van:"Bill is gay .." maar ik d88 het van Gustav .. ;'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nouh.. Georg Bi?
    Ik zal wel lachen als dat zo is trouwens. Maar toch als hij Bi is, is daar niks mis mee natuurlijk. Maar of het zo is, ... hij had toch of heeft een vriendin?? weetje :$$ ik d88 dat Gustav Bi was ofzo^^ Iedereen doet wel blij van:"Bill is gay .." maar ik d88 het van Gustav .. ;'D


    Neeeh Gustav net niet!:D
    Gustav is zo'n jongetje dat op zn 23 voor de kerk trouwt met zen grote liefde en daar dan gelukkig oud mee wordt:D!


    Een tomaat is rood. Daah.

    Nouh.. Georg Bi?
    Ik zal wel lachen als dat zo is trouwens. Maar toch als hij Bi is, is daar niks mis mee natuurlijk. Maar of het zo is, ... hij had toch of heeft een vriendin?? weetje :$$ ik d88 dat Gustav Bi was ofzo^^ Iedereen doet wel blij van:"Bill is gay .." maar ik d88 het van Gustav .. ;'D


    Neeeh Gustav net niet!:D
    Gustav is zo'n jongetje dat op zn 23 voor de kerk trouwt met zen grote liefde en daar dan gelukkig oud mee wordt:D!


    bedoel je niet gewoon dat hij dan met jou trouwt??? XD

    [/meligheid]

    ja, kan best, en ik zeg ook niet dat hij ALLEEN OP JONGENS valt, maar misschien op beide?