• Haii,
    Voordat ik boze berichtjes krijgt: Ik ben gewoon een fan die zich iets afvraagt, en ik zeg niet dat het zo is!!!
    Ik vraag me al een tijdje af of Georg misschien bi is, ik las pas op een ander topic dat iemand anders zich dit ook al afvroeg.
    Ik vraag jullie eerlijke mening, geen 'als er één bi is, is het Bill wel'-berichtjes of iets in die trant, ik ben gewoon benieuw wat jullie denken.

    -XxX- Muppy

    http://mediaprovider.kennisnet.nl/MediaProvider/img/10342038.jpeg

    heeft de fotograaf gezegd dat hij zo moet staan orrr....???? *JUST A QUESTION*

    http://mediaprovider.kennisnet.nl/MediaProvider/img/10342038.jpeg

    heeft de fotograaf gezegd dat hij zo moet staan orrr....???? *JUST A QUESTION*

    hmm njaa rare pose XD
    maar keb me ff rot gelachen bij jullie dicussie :P:P
    maar het komt erop aan dat ik het ook zeker niet erg zou vinden moesten ze gay/bi zijn.
    Bij sommige reacties van 'haters':" ze zijn gay" O__o (sinds wnr is dat een scheldwoord !?) mjaa daar reageer je best niet op...
    het kan me geen moer schele of ze bi zijn maar zoals bomba het formuleert :P:P zou ik het zelf leuk vinden:D:D

    k dnk et ni, want er stond juist een foto in de joepie met : heeft georg een nieuwe vriendin??

    ma dn kan et nog alty é
    en dn nog
    dan is er gwn wa meer concurrentie
    et is ni da ge dan gn kansmeer ebt é ( als ge die dn al had )


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    hhmm.. best grappig.. maar ik denk niet dat je het merkt aan mensen als ze bi zijn...

    hhmm.. best grappig.. maar ik denk niet dat je het merkt aan mensen als ze bi zijn...
    Ik denk het eigenlijk wel...

    k dnk et ni, want er stond juist een foto in de joepie met : heeft georg een nieuwe vriendin??

    ma dn kan et nog alty é
    en dn nog
    dan is er gwn wa meer concurrentie
    et is ni da ge dan gn kansmeer ebt é ( als ge die dn al had )
    Nogmaals, Bi betekend dat je op jongens EN meiden valt...

    het kan me geen moer schele of ze bi zijn maar zoals bomba het formuleert :P:P zou ik het zelf leuk vinden:D:D
    Maarja..... Bomba maakt alles leuker dan het misschien wel is XD

    wie kan da nu schele als die bi wil zijn da is da zo e tis nie omda die bi is fzo dak ineens gene fan mer zal zijn fzo ..

    Georg? Dat zie ik niet in hem. Maar ken mss wel. Hoe kom je daar nu bij? xDD


    ' Yes, music is the new religion_

    wie kan da nu schele als die bi wil zijn da is da zo e tis nie omda die bi is fzo dak ineens gene fan mer zal zijn fzo ..

    Nee, dat bedoel ik ook niet, IK BEN ALLEEN BENIEUWD WAT JULLIE DENKEN

    Georg? Dat zie ik niet in hem. Maar ken mss wel. Hoe kom je daar nu bij? xDD
    Hoe hij af en toe staat en kijkt enzo, het is lastig uit te leggen :S

    T maak tmij eigenlijk niet uit al zou ie het zijn, ik heb er niets tegen en hij blijft even sexxi, miss wordt ie nog meer sexxi (A)(H) xD


    Sweet dreams will come true.

    Gotten, Bomba, ik heb net een bepaalde foto gezien, en ik ga écht nooit meer ontkennen dat Billy bi, om misschien wel homo is!!!

    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    [/offtopicgeberuen]

    @xTinkerbell
    XD

    Nounou, gohgoh.
    Als hij bi was zou hij het zelf toch wel zeggen x).
    Sorry ik heb het niet zo op dit soort discussies.


    I recycle my thoughts.

    I Don't Know...
    Hoe kom je er eigenlijk bij (postief)????
    XXXXXjes Laura