• Ik heb nu al drie maanden een tattoo op mijn onderarm (zie foto hieronder) en bij die I, blijft de huid ongelofelijk gevoelig en zelfs een beetje pijnlijk .. ik weet niet of dat normaal is? Ik smeer ook nog steeds in, omdat dat gewoon goed is voor je huid enzo.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:14 ]


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet, het is wel een gevoelige plek. Colibre - wet haar huidige naam niet - zal je dat vast wel weten te vertellen.


    comfort in c h a o s

    Ik heb geen verstand van tattoo's maar ik vind de jouwe erg leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als het goed is, hoort dat niet. Bij mijn -redelijke grote- tattoo was het na een week zo goed als over.
    Maaar hij is wel mooi.


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    Ik weet niet, het is wel een gevoelige plek. Colibre - wet haar huidige naam niet - zal je dat vast wel weten te vertellen.


    Dat word een standaard antwoord op tattoo/piercing topics. Ask Colibre! D8


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat word een standaard antwoord op tattoo/piercing topics. Ask Colibre! D8


    Of Dominique (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ASK MY LOVELY COLI! <3
    She's amazing. En wat staat er btw op je arm?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    ASK MY LOVELY COLI! <3
    She's amazing. En wat staat er btw op je arm?


    Er staat: I am mine (:


    To infinity and beyond •

    Hij is wel mooi (:
    Maar je zou ook altijd terug kunnen gaan naar waar je hem hebt laten zetten.. Zij weten ook wel raad.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Yoda schreef:
    (...)

    Of Dominique (krul)


    Pfff, that's a noob. Colibre is cooler :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ga het eens navragen aan je tattoëerder, zou ik zo zeggen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Resurrection schreef:
    Ga het eens navragen aan je tattoëerder, zou ik zo zeggen. (krul)
    Dit dus


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het kan zijn dat je tat ontstoken is. Als het rood en gezwollen is, zou ik toch ook gaan kijken of je geen bloedinfectie oid hebt. In dat geval loopt er een rode lijn naar je schouders. Moeilijk uit te leggen lol. Het kan natuurlijk ook dat je een allergie hebt voor datgene waarmee je smeert (uierzalf? I'm guessing). Als je niet met uierzalf smeert, kun je het misschien daarmee proberen. OF je bent overgevoelig voor de inkt, dan heb je een.. probleem. :Y)

    En ik vind het wel zeer epic dat iedereen je naar mij doorverwijst LOL. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Het kan zijn dat je tat ontstoken is. Als het rood en gezwollen is, zou ik toch ook gaan kijken of je geen bloedinfectie oid hebt. In dat geval loopt er een rode lijn naar je schouders. Moeilijk uit te leggen lol. Het kan natuurlijk ook dat je een allergie hebt voor datgene waarmee je smeert (uierzalf? I'm guessing). Als je niet met uierzalf smeert, kun je het misschien daarmee proberen. OF je bent overgevoelig voor de inkt, dan heb je een.. probleem. :Y)

    En ik vind het wel zeer epic dat iedereen je naar mij doorverwijst LOL. :Y)


    Geef maar toe dat je je stiekem zeer vereerd voelt. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dovahkiin schreef:
    Het kan zijn dat je tat ontstoken is. Als het rood en gezwollen is, zou ik toch ook gaan kijken of je geen bloedinfectie oid hebt. In dat geval loopt er een rode lijn naar je schouders. Moeilijk uit te leggen lol. Het kan natuurlijk ook dat je een allergie hebt voor datgene waarmee je smeert (uierzalf? I'm guessing). Als je niet met uierzalf smeert, kun je het misschien daarmee proberen. OF je bent overgevoelig voor de inkt, dan heb je een.. probleem. :Y)

    En ik vind het wel zeer epic dat iedereen je naar mij doorverwijst LOL. :Y)

    Vraagje, als je het weet, ik ben gewoon nieuwsgierig.
    Als een van deze dingen het is, waarom heeft ze het dan alleen bij de I?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Vraagje, als je het weet, ik ben gewoon nieuwsgierig.
    Als een van deze dingen het is, waarom heeft ze het dan alleen bij de I?

    Read too fast, didn't actually read too well.
    Het is mogelijk dat de huid de inkt op een bepaalde plek 'afstoot', en daardoor blijft irriteren. Dit is vaker het geval bij pols en enkel tats. Ik kan nu natuurlijk niet zien wat de klachten zijn, dus verder kan ik denk ik niet helpen, dan te kijken naar de 'symptomen'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)