• Ik heb nu al drie maanden een tattoo op mijn onderarm (zie foto hieronder) en bij die I, blijft de huid ongelofelijk gevoelig en zelfs een beetje pijnlijk .. ik weet niet of dat normaal is? Ik smeer ook nog steeds in, omdat dat gewoon goed is voor je huid enzo.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:14 ]


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet, het is wel een gevoelige plek. Colibre - wet haar huidige naam niet - zal je dat vast wel weten te vertellen.


    comfort in c h a o s

    Ik heb geen verstand van tattoo's maar ik vind de jouwe erg leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als het goed is, hoort dat niet. Bij mijn -redelijke grote- tattoo was het na een week zo goed als over.
    Maaar hij is wel mooi.


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    Ik weet niet, het is wel een gevoelige plek. Colibre - wet haar huidige naam niet - zal je dat vast wel weten te vertellen.


    Dat word een standaard antwoord op tattoo/piercing topics. Ask Colibre! D8


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat word een standaard antwoord op tattoo/piercing topics. Ask Colibre! D8


    Of Dominique (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ASK MY LOVELY COLI! <3
    She's amazing. En wat staat er btw op je arm?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    ASK MY LOVELY COLI! <3
    She's amazing. En wat staat er btw op je arm?


    Er staat: I am mine (:


    To infinity and beyond •

    Hij is wel mooi (:
    Maar je zou ook altijd terug kunnen gaan naar waar je hem hebt laten zetten.. Zij weten ook wel raad.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Yoda schreef:
    (...)

    Of Dominique (krul)


    Pfff, that's a noob. Colibre is cooler :Y)