• Ik heb nu al drie maanden een tattoo op mijn onderarm (zie foto hieronder) en bij die I, blijft de huid ongelofelijk gevoelig en zelfs een beetje pijnlijk .. ik weet niet of dat normaal is? Ik smeer ook nog steeds in, omdat dat gewoon goed is voor je huid enzo.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:14 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vraag dit soort dingen altijd aan Hel (Dominique)
    Maar als je echt twijfelt, ga dan langs je artiest. Die weet toch altijd het beste advies te geven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dovahkiin schreef:
    Het kan zijn dat je tat ontstoken is. Als het rood en gezwollen is, zou ik toch ook gaan kijken of je geen bloedinfectie oid hebt. In dat geval loopt er een rode lijn naar je schouders. Moeilijk uit te leggen lol. Het kan natuurlijk ook dat je een allergie hebt voor datgene waarmee je smeert (uierzalf? I'm guessing). Als je niet met uierzalf smeert, kun je het misschien daarmee proberen. OF je bent overgevoelig voor de inkt, dan heb je een.. probleem. :Y)

    En ik vind het wel zeer epic dat iedereen je naar mij doorverwijst LOL. :Y)


    Ik smeer met uierzalf ja (: Maar het is niet rood, of dik of ontstoken het is gewoon gevoelig .. tenminste, bij die I dan.


    To infinity and beyond •

    Kirsten (Jonsu) heeft ook tatoeages, misschien weet zij er iets van.
    Maar, die van jou is wel awesome, Pearl Jam? =3


    I am an idiot, I move.

    Moet je aan Colibre vragen. Die weet dat wel.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 12:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krach schreef:
    Kirsten (Jonsu) heeft ook tatoeages, misschien weet zij er iets van.
    Maar, die van jou is wel awesome, Pearl Jam? =3


    Haha nee, al zei een kennis van me precies hetzelfde! Nee er zijn wat dingen gebeurd in het verleden (: En vandaar deze tattoo, omdat ik altijd van mijzelf zal zijn, hoe dan ook.


    To infinity and beyond •

    Discord schreef:
    (...)

    Pfff, that's a noob. Colibre is cooler :Y)


    No way, ik vraag altijd alles aan Dominique. Tot nu toe heeft dat op alle vlakken geholpen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het hort niet, Je kan altijd terug gaan naar de tattoshop. Die mensen kunnen je verder helpen. Ik zou zeker terug gaan.


    Some angels have no wings.