• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik kreunen toen hij weer over mijn clitje ging. Toen kwam hij in me en ik kreunde van de pijn. Ook al genoot mijn lichaam, mijn gedachtes niet. Hij begon te stoten en er kwamen verschillende kreunen uit mijn mond. Na een tijdje wist ik niet meer of het door de pijn kwam of omdat mijn lichaam het wilde. Ik voelde me bijna komen en wilde "nee" zeggen maar in plaats daarvan kreunde ik heel hard. Ik schaamde me kapot. Ik genoot er van dat ik verkracht werd. Ik kreunde weer.

    [Haha. Melody is zo heerlijk dom.]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 0:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo.

    Ik zag zoiets aan hoe er tweede meisje de kamer in ging naar Fay. Ik stond op, om de boel te checken het meisje haar een baby in haar handen, en ze neuriede een slaap liedje. `Ach, kijk eens aan,´ zei ik, en grijnsde. Ik sloot de deur achter mij, zodat ik bij de twee dames in de kamer stond. `Waarom hebben ze jouw niet allang neergeknald?´ vroeg ik dreigend aan het meisje, die haar baby vast hield. `Of waarom werk je niet als hoer? Teef!´ schreeuwde ik kwaad, en ging voor haar staan.

    Lailah Ann Rizah.

    Ik aaide de kat die heerlijk zat te spinnen op mijn bed. Ze genoot van elke aanraking, en ze was heerlijk zacht. Plotseling werd er op de deur gebonkt. Ik stond op. Wie kon het zijn? Mijn hart begon in mijn keel te kloppen, terwijl ik langzaam de gang door liep naar de voordeur. Daar stond Hailey voor me. De bende lid van The Angels Of Death.. `Wat moet je hier?´ vroeg ik nors. `Je weet dat het hier niet veilig is..´

    Hailey May.

    `Niet zo nors,´ zei ik tegen Laila, en schraapte mijn keel. `Luister.. Ik heb een beetje geld nodig. Er is te weinig eten in mijn bende,´ zei ik wanhopig. `En.. Waarom zou ik jou dan helpen?´ vroeg Lailah aan mij. Ze fronsde. `Kom op..´ Ik haalde mijn pistool uit mijn zak, en richtte het op haar. `Geef me het geld, en het liefst vandaag nog!´

    Jason
    Ze kreunde steeds harder en ze stak me aan. Ik begon ook harder te kreunen en ik hoorde haar klaarkomen. Ik begon te hijgen en stimuleerde haar clit nog. 'Beweeg mee.' Zei ik nog steeds dreigend. Ik begon steeds harder te stoten mijn hoogtepunt kwam.

    Isa
    Ik neuriede ht liedje tot de deur open ging. Mercedes werd wakker en ik susde haar meteen. Ik keek de jongen licht geïrriteerd aan maar zei niets. `Ach, kijk eens aan,´ zei hij grijnzend. `Waarom hebben ze jouw niet allang neergeknald?´ vroeg hij toen dreigend. `Of waarom werk je niet als hoer? Teef!´ ging hij dreigend verder. Ik gromde maar hield me in om hem niet te vloeren en hem klappen te verkopen. 'omdat ik blijkbaar veel waard ben. Omdat ik uit een gebroken gezin kom. Ze kunnen me chanteren als ik het niet doe dan vermoorden ze Mercedes. En ik ben nog maagd.' Zeg ik doodsimpel maar terwijl ik mijn woede in hou.

    Fay
    Ik kijk naar Chris die binnenkomt en het meisje begint te bedreigen. Ik kijk hem ook geïrriteerd aan en ga bij Isa zitten. 'Je doet haar niets. Ze is net iedereen waarvan ze hield verloren. Ze heeft alleen Mercedes nog.' Zeg ik grommend tegen Chris. Ik dacht dat hij aardig was en anders maar hij is net zo een idioot als de andere.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik kreunde steeds harder en voordat ik er wat tegen kon doen kwam ik klaar. Ik walgde van mezelf. Ik kwam klaar terwijl ik verkracht werd. De jongen ging nog steeds over mijn clitje heen, 'Beweeg mee,' hoorde ik Jason dreigend zeggen. Ik was bang voor hem, heel erg bang dus ik deed maar wat hij zei en begon me hem mee te bewegen. Ik hoorde hem hijgen en voelde hem klaar komen. Ik walgde, huilde. De tranen over mijn wangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Ik stootte steeds dieper en dieper en kwam met een kreun klaar. Ze huilde. Mooi. bond haar voeten weer aan elkaar net als haar handen en haar mond Tapete ik. Ik duwde haar uit de auto. Ik droeg haar naar een zandhoop. Ze was nog steeds naakt. 'Als je me verlinkt.' zeg ik terwijl ik een persoon in het zand teken .' Gebeurt Er dit met je vriendinnen.' zeg ik terwijl ik mijn revolver Pak en schist op de plek waar het hart hoord. 'Nadat ik ze verkracht heb.' Zeg ik grijnzend. 'Begrepen?' Ga ik verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik huilde nog steeds en begon weer te spartelen. Kon hij me tenminste niet even aankleden? Ik schudde mijn hoofd. Ik wilde hier niet naakt achter blijven en door een of andere zwerver gevonden worden. Het tapte deed pijn op mijn mond toen ik probeerde te praten en ik begon harder te huilen. Ik was gewoon mijn maagdelijkheid kwijt geraakt door hem. Ik begon harder te spartelen en trapte kei tegen zijn been aan met alle twee mijn voeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Ik zuchte en deed haar string omhoog en haar blouse dicht. toen ze tegen me aan trapte en ik bijna viel werd ik echt boos. 'Wie niet luisteren wil mag voelen.' Zeg ik boos. Ik pak mijn revolver. Herlaad hem en schiet dan in haar voeten. 'Hebben we het nu begrepen?' Zei in dreigender. Ze had me boos gemaakt had ze niet moeten doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Hij schoot door mijn voeten en ik probeerde te gillen door het tape heen. De pijn was verschrikkelijk. Ik begon te spartelen van de pijn, ik was namelijk geen pijn verwend. Er kwamen meer tranen en alles werd wazig door het huilen. Luide snikken kon je door het tape horen. 'Hebben we het nu begrepen?' vroeg de jongen dreigend. Ik knikte huilend. Ik haatte mijn leven, ik wilde dood. Ik keek hem smekend aan. Vermoord me, dacht ik. Schiet me gewoon dood, zo wil ik niet verder. De pijn was ondragelijk net zoals de walging die ik voor mezelf voelde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Ze knikte en ik grijnsde. Ik stapte in mijn Ferrari zonder kenteken, die haalde ik er altijd af op zulke momenten. En reed weg. Ik had weer geld. Ik stopte voor ons huis en liep naar mijn kamer. Ik deed hem op slot en opende mijn kluis. Niemand wist dat ik een kluis had. Ik telde het geld. Nu al ongeveer een ton. Ik sloot hem weer en liep naar beneden waar ik op de bank ging liggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [You're mean. Laat je Melody daar zomaar achter zo dat ik niks kan doen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Melody Pels
    Ik bleef verlaten achter. De pijn in mijn voeten werd ondragelijk en ik walgde van mijn lijf. In de verte hoorde ik mijn "vriendinnen" kermen van de pijn en het zou me niks verbazen als ze binnen no time dood waren. Was ik ook maar dood. Ik wenste dat ik nooit gevonden zou worden. Dat ik hier zou sterven. De tranen bleven over mijn wangen lopen. Tranen van verdriet, afschuw en pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Je vriendinnen gaan niet dood die zijn ook in hun voeten geschoten en laat een politie of een andere noordeling je vinden ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haha. Melody kan dat niet weten. Die weet alleen dat zij daar ligt een beetje verlaten en vol walging.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga een karakter maken voor The angels of Dead. Want die zijn zo koos ):]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Waar is Melody precies verkracht? In het huis van The Angels of Death?]