• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Nee, natoerlijk weet jou dat noeit,´ grijnsde ik, en begon te ratelen over drugs waar je van ging vliegen, over ratelslangen, drugs in cairo. Wat was ik allemaal aan het vertellen?! Het was in iedergeval niet boeiend, en ik voelde dat ik dronken was. Maar wat ik ook voelde was dat ik zin had gekregen.. Zin in seks. Een oncontroleerbaar warm gevoel verspreidde zich door mijn lichaam..

    Abby Marias
    Ik lachte hard om de woorden die Chris uit kraamde. 'Ratelslange zoin wel veut sexy,' zei ik met dubbele tong. Ik genoot van dit gevoel. Het gevoel dat niks meer uit maakte. Ik keek grijnzend naar Chris. 'Late wei danse,' zei ik met een lach en ik pakte zijn hand en begon rare bewegingen waar ik Chris in mee trok. Na een tijdje stopte ik van het lachen en viel ik op bed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ahahaah die mensen zijn niet goed wijs jonge ;p ]

    Christiano Edmondo Orfeo.


    Samen belandde wij op bed na het dansen. Ik kon het niet meer houden, zo'n zin had ik.. Ik hing boven haar, en begon haar te zoenen, en strelen. Zachte aanrakingen, waar ze zeker wel van moest genieten, want ik hoorde haar ademhaling versnellen. Ik streelde haar borsten met mijn handen, en liet mijn hand verdwijnen onder haar shirtje...

    [Haha nee he. Dit is zo grappig om te schrijven.]

    Abby Marias
    'Wait doe ge?' wist ik met moeite uit te brengen toen hij me begon te zoenen. Maar toen begon hij me te strelen en ik genoot. Zijn hand ging onder mijn shirtje en ik grijnsde naar hem. Iets in me zei dat ik dit niet moest doen maar de alcohol nam de macht over me en ik begon hem te zoenen terwijl mijn hand ook onder zijn shirt verdween. Ik begon hem te strelen en mijn hand ging steeds verder naar beneden tot zijn broek rand, daar bleef ik plagerig hangen en keek hem grijnzend aan terwijl ik hem begon te zoenen. Mijn hand verdween in zijn broek en legde mijn hand op zijn penis waar alleen nog maar een onderbroek tussen zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Weetje, wat grappig zou zijn? Als ze daarvan zwanger zou raken. Maar die keuze is aan jou he ;p ]

    Christiano Edmondo Orfeo.

    Ik begon steeds meer opgewonden te raken, terwijl ik haar verder zoende. Ik voelde hoe haar hand plagerig over mijn onderbroek gleed, en zachtjes over mijn penis ging. Ik negeerde haar vraag. Het was volgens mij heel duidelijk wat ik aan het doen was.. Ik begon zachtjes te kreunen, en sloot mijn ogen. Ik ging even van haar af, en deed haar broek uit. `Ik heb zin, en wel nu,´ gromde ik met een opgewonden stem. Mijn lichaam hield het niet meer. Ik maakte de knoop van haar broek los, waarbij ik haar broek daarna uittrok. Ik ging weer boven haar hangen, en plaagde haar door mijn hand te laten 'verdwalen' naar haar vagina. Ik kon door haar onderbroek heen voelen dat ze nat was.. Ik likte aan mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:21 ]

    [Haha. Ja.]

    Abby Marias
    'Ik heb zin, en wel nu,' gromde Chris opgewonden. Ik grijnsde en keek hem uitdagend aan. 'Niemand houdt je tegen,' zei ik met een zwoele uitdagende stem. Hij deed mijn broek uit en hij ging met zijn hand naar mijn vagina. De slip er tussen irriteerde me en deed ik hem zonder problemen uit. 'Vermaak me,' smeekte ik hem. 'Nu.' Ik keek hem smekend aan. Ik gaf hem een kus in zijn nek. Natuurlijk wist ik dat dit voor de lust was. We voelde niks voor elkaar en we waren ladder zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo.

    Langzaam streelde ik haar clit, en ging langzaam met twee vingers naar binnen. Dat kon makkelijk; zo nat was ze. Langzaam begon ik haar te vingeren, terwijl ik haar zoende. Met mijn duim streelde ik haar clit. Ze begon te kronkelen van genot. Daardoor werd mijn penis meer en meer stijf. Langzaam kuste ik haar borsten, en baande zo een weg naar beneden tot ik bij haar vagina uit kwam. Ik gebruikte mijn tong en mijn vingers om haar te stimuleren. Ze hield het niet meer, en dat was de reden dat ik plotseling stopte. `Pijp me,´ gebood ik haar, en ging boven haar hangen met mijn penis. `Open je mond..´

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:28 ]

    Abby Marias
    Ik kreunde toen hij twee vingers binnen stak. Zijn duim streel mijn clitje en ik begon harder te kreunen. Ik begon te kronkelen van genot. Hij begon mijn borsten te kussen en ik werd gek. Hij ging met zijn lippen een weg naar beneden en begon me te beffen. Ik kreunde steeds harder. Opeens hield hij op. 'Pijp me.' Hij ging met zijn penis boven me hangen. 'Open je mond.' Gehoorzamend als of ik zijn slaaf was deed ik wat hij vroeg en nam zijn penis in mijn mond. Ik begon er aan te likken en zuigen. Speels nam ik een van zijn eikels en wikkelde er mijn tong om heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ik moet zo eten. ):]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Hahhahaha zou grappig om dit te beschrijven xD ]

    Christiano Edmondo Orfeo.

    Gehoorzamend als of ze mijn slaaf was deed ze wat ik vroeg en nam mijn penis in haar mond. Ze begon er aan te likken en zuigen. Speels nam ze een van mijn eikels en wikkelde er haar tong om heen.
    Ik liet hele zachte kreuntjes ontsnappen uit mijn mond. Het was immers niet mannelijk om te kreunen alsof je leven er vanaf hing. Ik sloot mijn ogen, en voelde hoe haar mond mijn vochtige, warme penis omsloot. Ze zoog. Je hoorde de geluiden van het zuigen duidelijk als je stil was.. Zo ging het een minuut door, maar je wist het.. Mannen konden zichzelf ook wel bevredigen, dus zo spectaculair was dat opzich nog niet. `Ik wil je nemen,´ hijgde ik, totaal bijkomend van de pijpbeurt die ze mij net had gegeven.

    [Haha. Dat ben ik het met je eens.]

    Abby Marias
    'Ik wil je nemen,' hijgde Chris. Op het moment dat ik zat was kon je alles met me doen. 'Niemand hier houdt je tegen,' zei ik uitdagend. Speels ging ik verder met mijn benen uit elkaar liggen. 'Neem me,' smeekte ik. 'Alsjeblieft.' Het had de macht in zijn handen. Ik was op dit moment vreselijk onderdanig dat ik mezelf niet meer herkende. Ik was nog nooit zo geweest. Chris had hier de touwtjes in handen, iets waar ik normaal een hekel aan zou hebben maar nu kon ik er niks aan doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ben eten. Zie je over ongeveer een kwartier]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Is goed, ik ga zorgen voor een lekker lang stukje. Hahaha. ]

    Christiano Edmondo Orfeo.

    'Niemand hier houdt je tegen,' zei Abby uitdagend. Speels ging ze verder met mijn benen uit elkaar liggen. 'Neem me,' smeekte ze. 'Alsjeblieft.'
    Ze was zo ontzettend onderdanig geworden, en ik hield van onderdanige vrouwen die hun benen voor mijn spreidden alsof ze het elke dag deden.. Ruw stopte ik mijn penis in haar vagina, en begon gelijk diep te stoten. Je hoorde hoe onze geslachtsdelen tegen elkaar ketsten. Ik varieërde van diep tot snel, van langzaam tot minder diep. Abby lag onder mij te kronkelen, en klemde zich vast aan het bed om haar hoofd niet te stoten. Ze kreunde harder dan ze net deed. Ik sloot mijn ogen, en gromde zachtjes, en begon sneller te stoten. Ik wilde komen, en dan heerlijk slapen.. Zo werkte het.

    Tyler

    Ik vond geen uitweg, en besloot naar het hoerenhuis te gaan. Kwaad ging ik naar het hoerenhuis. En kwam er aan binnen een kwartier. Kwaad liep ik naar de kamer van Lailah, ik zweer het. Als ze van haar leven houdt, zit ze daar niet.


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah

    Ik hoorde iemand binnen komen. Shit, zou het Tyler zijn, of Jason?! Shit, ik moest weg.. Ik dook onder het bed, en hield mij zo stil mogelijk..