• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ik begin zachtjes te kreunen wanneer ze mijn nek kust, en haar hand onder mijn shirt glijdt. Ik laat mijn hand ook langs haar rug onder haar shirt glijden, en geef kusjes op haar voorhoofd, en met mijn andere hand streel ik haar haar uit haar gezicht.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik merk dat Fáilte zachtjes begint te kreunen en dat zijn hand ook onder mijn shirt glijd. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht terwijl ik door ga met hem in zijn nek te kussen. Met mijn hand die op zijn buik ligt begin rondjes te 'tekenen'. Ik haal me lippen uit zijn nek en laat ze weer naar zijn lippen gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik lach even als ik haar hand rondjes voel tekenen op mijn buik. Haar lippen gaan weer naar de mijne, en weer maken onze lippen contact met elkaar. Net zoals onze lippen. Mijn hand rust nog steeds op haar rug, maar glijdt al snel ook naar haar buik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik huiver even als Fáilte's hand van mijn rug naar mijn buik glijdt. Mijn andere hand laat ik ook onder zijn shirt glijden en ik druk me stevig tegen hem aan. We beginnen steeds heviger te zoenen en ik merk dat mijn hart steeds harder begint te klopen en dat ik het steeds warmer krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Mijn hart begint als een gek te kloppen wanneer Cassie zich stevig tegen me aandrukt. Voorzichtig doe ik haar short uit. Onze lippen lossen elkaar even als ik het shirt over haar hoofd trek, maar meteen daarna ontmoeten onze lippen elkaar weer, en begin ik haar hevig te zoenen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte trekt mijn shirt over mijn hoofd en gelijk daarna beginnen we weer te zoenen. Na een tijdje trek ik zijn shirt over zijn hoofd. Ik vraag me af wat een huiself zou denken als die hier langs zou lopen. Het beeld komt in mijn hoofd en ik kan er niks aan doen maar ik begin eerst zachtjes te lachen maar dan kan ik me lach niet meer inhouden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ook Cassie trekt mijn shirt over mijn hoofd. Ik kijk raar op als Cassie opeens begint te lachen. Met een vragend gezicht kijk ik haar aan. "Heh, wat is er?" vraag ik glimlachend. "Is mijn buik nu ook al hilarisch?" Voeg ik er nog lachend aan toe.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:05 ]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Heh, wat is er? Is mijn buik nu ook al hilarisch?" vraagt Fáilte lachend. Ik schud mijn hoofd, 'je buik blijft sexy,' zeg ik nog steeds half lachend. Ik kijk Fáilte even aan, 'moet je je voorstellen, wij staan hier half naakt en dan komt er ineens een huiself langs. Moet je dat gezicht voor je zien,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'moet je je voorstellen, wij staan hier half naakt en dan komt er ineens een huiself langs. Moet je dat gezicht voor je zien,' ik proestte het uit. "Heeft dat kleintje een trauma ofzo," lachte ik. "Laten we hopen dat het dan niet die kok is, of we kunnen fluiten naar onze nando's," gniffelde ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Heeft dat kleintje een trauma ofzo. Laten we hopen dat het dan niet die kok is, of we kunnen fluiten naar onze nando's," gniffelt Fáitle. Ik begin weer te lachen. Als ik klaar met lachen kijk ik hem aan, 'misschien kun we beter naar een plek gaan waar nog iets meer privacy hebben,' zeg ik met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Je kan de leerlingenkamer niet binnen, he (: Dat mag pas weer na het eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'misschien kun we beter naar een plek gaan waar nog iets meer privacy hebben,' zei ze met een knipoog. Ik grijnsde. "Zoals waar?" Vroeg ik met een sterk Iers accent. Ik streelde weer wat haar uit haar gezicht dat voor haar ogen hing. "je hebt mooie ogen," zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:21 ]


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Zoals waar?' zegt Fáilte met een sexy Iers accent. Hij strijkt wat haar uit mijn gezicht, "je hebt mooie ogen,' zegt hij dan glimlachend. Ik glimlach terug, 'dankje, en ik heb geen idee waar. Ik hoorde iemand zeggen dat er een of ander beest in de Aigles leerlingenkamer zit dus daar kunnen we niet heen... Tenzij jij een andere manier weet om in een van onze kamer te komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    dankje, en ik heb geen idee waar. Ik hoorde iemand zeggen dat er een of ander beest in de Aigles leerlingenkamer zit dus daar kunnen we niet heen... Tenzij jij een andere manier weet om in een van onze kamer te komen,' Ik dacht na. "Volgens mij is er geen ander manier om op onze kamer te komen," dacht ik hardop na. "Ik heb echt geen idee. Suggesties?" grijnsde ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Volgens mij is er geen ander manier om op onze kamer te komen. Ik heb echt geen idee. Suggesties?" grijnst hij. Ik bijt op mijn lip, 'de bieb is ook niet echt bepaald veilig en de wc's is nogal smerig. Dus tenzij ergens een geheime kamer is denk ik dat we moeten wachten,' zeg ik met een pruilmondje.


    [is er eigenlijk ook een kamer van hoge nood ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered