• Is het deze donderdag morgen een hype geworden om iedereen te verbeteren op zijn spelling of zo? Ook goede morgen aan Quizlet, en kruip maar snel terug in je bed en stap vervolgens met het àndere been het bed uit, god :'D

    Nou, dat was mijn ergernis van de dag, hoe gaat het met jullie?


    Let it come and let it be

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Tuurlijk, maar ik mag toch hopen dat een leraar of ouder dat doet :'D.


    Haha blijkbaar niet, anders maakten ze die fouten hier niet. Maar meestal leren ze er gewoon van en dan doen ze het niet meer, hoeven wij ze ook niet meer te verbeteren.


    Your make-up is terrible

    Met mij gaat het goed. Lekker op de pc tijdens de middagpauze, beetje Quizlet.
    Het wordt wel nog een saaie namiddag.
    Achja... Nee, er is niets gebeurd waardoor mijn dag slecht was.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Disposition schreef:
    (...)

    Natuurlijk. :Y)


    Heel erg bedankt, maar ik kan er toch wel van uitgaan dat iedereen hier begrijpt dat 'tuurlijk' van 'natuurlijk' afkomt :Y).


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha blijkbaar niet, anders maakten ze die fouten hier niet. Maar meestal leren ze er gewoon van en dan doen ze het niet meer, hoeven wij ze ook niet meer te verbeteren.


    Ik denk niet dat ze op een Nederlands proefwerk ook zo schrijven hoor, de meesten hier hechten gewoon niet zoveel waarde aan het foutloos Nederlands schrijven op het internet :]. Dan wordt alles ook zo stijfjes.
    Bovendien is gewoon niet iedereen even goed in Nederlands. Misschien hebben ze wel dyslexie. Best frustrerend als iedereen je dan steeds loopt te verbeteren.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze op een Nederlands proefwerk ook zo schrijven hoor, de meesten hier hechten gewoon niet zoveel waarde aan het foutloos Nederlands schrijven op het internet :]. Dan wordt alles ook zo stijfjes.
    Bovendien is gewoon niet iedereen even goed in Nederlands. Misschien hebben ze wel dyslexie. Best frustrerend als iedereen je dan steeds loopt te verbeteren.


    Ja maar iedereen weet dat hond met een "d" is en niet met een "t".


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja maar iedereen weet dat hond met een "d" is en niet met een "t".


    oke, dat is dan wel een domme fout, maar het is gewoon vervelend dat iedereen je loopt te verbeteren op elk klein foutje

    Dit zeg ik al jaren, alleen niemand luistert naar me.
    Ik bedoel als je het begrijp wat er staat wat maken die kleine foutjes nou weer uit. Der zijn wel belangrijkere dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Verbeteren vind ik niet zo erg, als het op een vriendelijke manier wordt gedaan. Ik doe het zelf ook wel eens, maar ik maak ook genoeg fouten.
    Ik kan er alleen echt niet tegen als in een verhaal allemaal fouten zitten :') Dan kan ik gewoon niet verder lezen. Daarom lees ik een hoofdstuk altijd twintig keer door voordat ik het activeer. En dan nog kom ik er soms later achter dat er iets niet klopt :X
    Naja, daar zijn we mensen voor.


    You've cat to be kitten me right meow.

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze op een Nederlands proefwerk ook zo schrijven hoor, de meesten hier hechten gewoon niet zoveel waarde aan het foutloos Nederlands schrijven op het internet :]. Dan wordt alles ook zo stijfjes.
    Bovendien is gewoon niet iedereen even goed in Nederlands. Misschien hebben ze wel dyslexie. Best frustrerend als iedereen je dan steeds loopt te verbeteren.

    Heel erg, ja. Zeker omdat het voor ons toch geen zin heeft. Je kan me verbeter zo veel je wilt, maar ik leer het toch niet. nogal nutteloos dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er alleen een hekel aan als je niet met hoofdletters en punten schrijft. Dat is toch iets wat je automatisch jezelf aan kan leren .__.


    SLOAN.

    ik had twee uur les, dus net geen vrij
    En wij moeten voor muziek gaan zingen in groepjes dus ik ben ik daarvoor naar een vriendin geweest, maar ik kan echt niet zingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Glaedmir schreef:
    hmmm... ben zelf te lui om correcties te geven... (A) En ik maak ook honderden foutjes..

    zoo.... Goedemiddag! ;o


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James