• Alleuuh.
    Ik moet een betoog maken voor Nederlands, en we moeten op een forum mensen intervieuwen, dus daarom dacht ik meteen aan Quizlet :W

    Dus, wat vind jij van Dierenproeven? Ben jij voor of tegen?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bij dierproeven ben ik niet helemaal voor en niet helemaal tegen.
    Voor cosmetica vind ik dierproeven echt niet kunnen, aangezien het niet strikt noodzakelijk is voor ons om die producten te hebben.
    In het geval van wetenschap/medicijnen weet ik het niet zo goed.


    I am an idiot, I move.

    Tegen, test het maar lekker op mensen die een keuze hebben of er geld voor ontvangen. Dieren hebben geen keuze en ontvangen er niets voor.


    Your make-up is terrible

    Jij zit in de klas bij feltonbeats?
    Maar ik ben tegen. Vegetariër ftw. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Tegen, test het maar lekker op mensen die een keuze hebben of er geld voor ontvangen. Dieren hebben geen keuze en ontvangen er niets voor.


    Mee eens.


    Love don´t break me.

    Biologist schreef:
    Jij zit in de klas bij feltonbeats?
    Maar ik ben tegen. Vegetariër ftw. *O*


    Jep :W
    We zitten nu naast elkaar in het OLC


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Alicanto schreef:
    (...)

    Jep :W
    We zitten nu naast elkaar in het OLC


    Haha, er waren er vlak achter elkaar twee topics van mensen die ergens een mening over wilde en het mocht over het forum. Neu, valt niet op. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rothko schreef:
    Bij dierproeven ben ik niet helemaal voor en niet helemaal tegen.
    Voor cosmetica vind ik dierproeven echt niet kunnen, aangezien het niet strikt noodzakelijk is voor ons om die producten te hebben.
    In het geval van wetenschap/medicijnen weet ik het niet zo goed.


    Same


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben voor, omdat het veel levens kan redden in verband met de ontwikkeling van medicijnen. Dierproeven zouden echter wel alleen voor dat doel gebruikt moeten worden, en niet voor cosmetica en zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik ben voor, omdat het veel levens kan redden in verband met de ontwikkeling van medicijnen. Dierproeven zouden echter wel alleen voor dat doel gebruikt moeten worden, en niet voor cosmetica en zo.


    Nee, ik vind niet dat mensenlevens meer waard zijn dan dierenlevens.


    Your make-up is terrible

    tegen, ik gebruik voor make-up meestal wel een huismerk (die is meestal niet op dieren getest)

    Tegen
    Ze gebruiken maar monsters of robots ofzo
    arme dieren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Tegen, test het maar lekker op mensen die een keuze hebben of er geld voor ontvangen. Dieren hebben geen keuze en ontvangen er niets voor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben niet echt voor of tegen. Ik voel er vrij weinig voor om later meer belasting te gaan moeten betalen voor (duurdere) alternatieven. Want ik denk dat dierproeven worden gedaan om juist die duurdere alternatieven te voorkomen. En ik ga echt niet elk make-up merk checken of ze het al dan niet op dieren hebben getest.
    Weet je wat het is, als ik pertinent tegen dierproeven zou zijn, zou ik ook geen vlees mogen eten - of alleen biologische shizzle, leer of bont dragen. Dus met die dingen ben ik nogal voorzichtig met uitspraken doen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 15:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rothko schreef:
    Bij dierproeven ben ik niet helemaal voor en niet helemaal tegen.
    Voor cosmetica vind ik dierproeven echt niet kunnen, aangezien het niet strikt noodzakelijk is voor ons om die producten te hebben.
    In het geval van wetenschap/medicijnen weet ik het niet zo goed.


    26 - 02 - '16

    Shogun schreef:
    Ik ben niet echt voor of tegen. Ik voel er vrij weinig voor om later meer belasting te gaan moeten betalen voor (duurdere) alternatieven. Want ik denk dat dierproeven worden gedaan om juist die duurdere alternatieven te voorkomen. En ik ga echt niet elk make-up merk checken of ze het al dan niet op dieren hebben getest.
    Weet je wat het is, als ik pertinent tegen dierproeven zou zijn, zou ik ook geen vlees mogen eten - of alleen biologische shizzle, leer of bont dragen. Dus met die dingen ben ik nogal voorzichtig met uitspraken doen.

    Dit. Ik ben echter wel 100% tegen als het gaat om dierenproeven bij cosmetica.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."