• Lol, ik ging karaktereigenschappen opzoeken van de Stier, mijn sterrenbeeld, en alles klopt gewoon.
    Best wel gek :Y)

    Ik heb ook een schilderijtje met betekenis van mijn naam die ook volledig klopt. :3

    Kloppen dit soort dingen bij jullie nou ook altijd? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben schorpioen. en Ik heb bij m'n geboorte een boekje gekregen met karaktereigenschappen etc. En alles klopt :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Hm, het klopt niet helemaal bij mij. En ik heb ook zo'n ding wat je karakter beschrijft bij je naam, maar dat is zo'n vage beschrijving dat het bij vrijwel iedereen past.. Oh well. Soms kloppen mijn horoscopen wel, maar ik heb meer het idee dat dat toeval is c:

    Ooit lees ik daghoroscopen van die dag terug, en vind het altijd raar als het dan klopt.

    EDIT:
    Over die karakter trekken passen ook bij mij.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:45 ]


    <3

    Ik ben ook stier en het klopt ook echt gewoon! (krul)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Tweelingen... En geen enkele van de karakterbeschrijvingen die ik ooit ben tegengekomen klopt ook maar in de verste verte :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Weet je wat het probleem is bij mij?
    Ik ben op de 23e augustus jarig. Bij de ene valt dat als leeuw, en bij de andere als maagd.
    Maar ik heb me leeuw gemaakt, en dat klopt hier niet qua datum, maar qua beschrijving wel. :Y)

    Dus ik ben gewoon een fiere leeuw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De Leeuw is een persoonlijkheid die het geen probleem vindt om in de schijnwerpers te staan. Sterker nog, de Leeuw geniet met volle teugen van de aandacht en waardering. De Leeuw is van nature een heerser, of mensen dat nu willen of niet. De Leeuw heeft echter een zeer charmant karakter waardoor anderen zijn bemoeizucht met hun leven snel weer vergeten. De Leeuw heeft een ontzettende trots. Wanneer hij boos of geïrriteerd is, zal hij zich wegkeren en als het te lang doorgaat zelfs wegkwijnen.

    IT'S SO TRUE! Heerseres ten top! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ''De Stier is ijverig en heeft een uitstekend vermogen om te plannen en organiseren.''


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nopp, klopt niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Klopt half, eigenlijk klopt het bij mij ook nooit helemaal.


    Hakuna Matata

    Klopt van geen kanten bij mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Klopt helemaal niet, zowel niet voor mij als voor mijn zus. (beide boogschutter)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maagd en deze klopt helemaal niet. Bij anderen is het gewoon eng hoe alles klopt. Maar hierin herkende ik mezelf niet, ik ben dus echt niet zuinig xd


    Take risks and conquer your fears.

    Woeesssj. Het klipt


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bij klopt het ook :'D Alleen het voedsel en de kleur niet. Maar mijn kleur is paars. En het verschil tussen paars en blauw is nu ook niet zo groot :'D


    To live would be an awfully big adventure