• Lol, ik ging karaktereigenschappen opzoeken van de Stier, mijn sterrenbeeld, en alles klopt gewoon.
    Best wel gek :Y)

    Ik heb ook een schilderijtje met betekenis van mijn naam die ook volledig klopt. :3

    Kloppen dit soort dingen bij jullie nou ook altijd? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het klopt helemaal.

    Statler schreef:
    "De Vissen is een teken in de astrologie dat de voeten als erogene zone heeft."

    Whut? (cat)


    Not all those who wander are lost.

    Pff, ik ben ook een stier maar het meeste klopt niet.
    En ik geloof er ook niet in.
    Ze hebben gewoon het dier Stier omschreven. Niet een persoonlijkheid ervan.

    Kijk, er zijn zoveel Stieren als sterrenbeeld en nog zijn er mensen die in hetzelfde sterrenbeeld dag en nacht verschil zijn.
    Gewoon dikke zever in mijn ogen al die dingen! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou zeer egoïstisch en zelfzuchtig zijn... Oké dan, dat ben ik dus helemaal niet. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    "onder de harde schild die hij aan de buitenwereld toont". Hm nee, ik ben een kreeft maar ik ben nou niet bepaald hard van buiten, meer gewoon zacht van binnen en van buiten :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben een Maagd, en dat klopt echt totaal niet. D: Ik ben echt alles behalve rustig, praktisch, rationeel en ordelijk...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 15:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben een Leeuw en het meeste klopt eigenlijk wel. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik ben een Kreeft, en er klopt vrij veel van.
    Vooral dat ik geboren ben tussen 21 juni en 22 juli :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Over het algemeen klopt het bij mij wel ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    "De Schorpioen heeft een horoscoop waar de intensiteit en seksualiteit van af straalt." Lolol. Maar het klopt wel, wat er daaronder allemaal wordt gezegd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De Boogschutter is een teken in de astrologie dat erg reislustig is en graag geprikkeld wordt door nieuwe ervaringen en stimuli. De Boogschutter kan een impulsief type zijn dat een reis op het laatste moment pas plant. De Boogschutter heeft soms de neiging om anderen bot en tactloos te vertellen hoe zij hun leven in moeten vullen, terwijl zij zich zelf ook niet altijd aan de eigen principes houden.

    De Boogschutter denkt liever niet teveel na over emoties en wil ze al helemaal niet voelen. De emoties van de Boogschutter zijn vaak oppervlakkig; optimisme en vrolijkheid voeren de boventoon. De Boogschutter heeft vaak weinig behoefte aan een diepte-analyse van zichzelf.

    De Boogschutter heeft een filosofische maar onpraktische geest; hij houdt het dan ook liever bij ideeën. De Boogschutter lost graag zelf de eigen problemen op in plaats van een ander om hulp te vragen. De Boogschutter is filosofisch ingesteld en praat graag over de diepzinnigere kanten van ons bestaan.

    De Boogschutter is een enthousiaste persoonlijkheid en is erg creatief. Deze creativiteit uit zich in het ontwikkelen en aangaan van kansen met een goed gevoel voor avontuur. De Boogschutter komt op voor de zwakkeren in de samenleving.

    De Boogschutter is een avontuurlijk en impulsief type, wat kan leiden tot het voorbij gaan aan verplichtingen en tact.

    De Boogschutter geniet van geld en is een echte big spender, ook als het geld er tijdelijk niet is. De Boogschutter heeft van nature aanleg tot gokken en kan gemakkelijk en onverschillig over geld denken.

    De Boogschutter heeft behoefte aan een baan waarbij hij vrijheid heeft en intellectueel uitdaagt. Banen als reisgids, piloot, filosoof, presentator, psychotherapeut of auteur passen de Boogschutter goed.


    Het vetgedrukte klopt bij mij.


    26 - 02 - '16

    Die van mij klopt ook eigenlijk wel heel goed. Niet alles precies, maar wel veel. (Stier)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij mij klopt het voor geen meter :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij klopt het vaak wel, alleen wordt er vaak aan gegeven dat Steenbokken veel geduld hebben, wat bij mij juist totaaaal andere koek is.


    Full of envy behind that anonymous mask

    PR0MISE schreef:
    Eigenlijk bijna altijd maar half, nooit helemaal :Y)