• Lol, ik ging karaktereigenschappen opzoeken van de Stier, mijn sterrenbeeld, en alles klopt gewoon.
    Best wel gek :Y)

    Ik heb ook een schilderijtje met betekenis van mijn naam die ook volledig klopt. :3

    Kloppen dit soort dingen bij jullie nou ook altijd? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klopt eigenlijk best wel O_O


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    PR0MISE schreef:
    Eigenlijk bijna altijd maar half, nooit helemaal :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Steenbok.
    En ja, heel vaak klopt alles gewoon.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tweelingen weten vaak niet goed om te gaan met emoties en hebben een gebrek aan emotionele veerkracht.
    De Tweelingen moet zich er voor behoeden niet te snel te veel geld uit te geven door te lenen van anderen. (Papa , je bent het toch vergeten.)


    Firm believer of all that is magic

    Bij mij klopt alles zo'n beetje o.o -kreeft-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Die dingen zijn over het algemeen gemaakt om te kloppen. Vooral de dagelijkse horoscopen. Die van mij is bijvoorbeeld: "De winter heeft wat jou betreft alweer lang genoeg geduurd en je kijkt nu al uit naar de lente." Lol, alsof dat iets te maken heeft met mijn sterrbeeld, dit geldt voor 90% van de Nederlanders.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bij mij klopt er eigenlijk echt niet veel van..
    Volgens mij ben ik een speciaal geval :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Austen schreef:
    Bij mij - kreeft - klopt het meeste ook [:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Er klopt wel ìets van,maar nog lang niet alles.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het meeste klopt wel ja, maar er zijn ook dingen die niet echt kloppen. (':

    Ik ben tweeling en serieus echt alles klopt :S

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 11:17 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    bij mij -vissen- klopt bijna alles wel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De Schorpioen heeft heftige emoties, welke echter zorgvuldig voor de buitenwereld verborgen gehouden worden. Veel van de emoties van de Schorpioen draaien om jaloezie en liefde

    Dat is helemaal waar o.O

    de rest niet zo ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben een Leeuw, en ook daar klopt alles. hehe.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze schrijven gewoon wat dingen op waar men zich in het algemeen in kan herkennen. Als ze de beschrijving van vissen omgewisseld hadden met die van de stier zou je waarschijnlijk ook vinden dat het klopt.


    i put the fun in funeral