• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik denk niet dat hem gaat worden. Ik vroeg de vorige keer iets aan d'r hopla een klap. IK ga neit alles over me rondlaten bezuinen. Zeker niet nu ze via Michael weet dat..."
    Ik merk dat ze in het midden van haar zin ophoudt en omdat dat vast wel zijn redenen heeft besluit ik er niet op in te gaan.
    "Volgens mij laat je haar gewoon beter met rust Lilly, negeer haar."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Moet ik trouwens Charlotte op Donna afsturen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jij en ik, uit eten en ik zorg voor een leuke verassing. Ik doe mijn best geen kusje van je te proberen stelen."
    Ik zucht.
    "Ga je dit ooit opgeven?" vraag ik geirriteerd.
    "En het is Mary. Gewoon Mary. Niets meer."
    Ik tik even op de tafel en wiebel met mijn been dat over mijn andere heen geslagen is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lolz! Kyle had allang iets gedaan er gebuerde ook iets, en er word neit gereageerd lol!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Dank je," hoor ik haar zeggen.
    Ik knik en laat haar los.
    "Ik ga naar Donna, misschien is het handig als je mee gaat," stel ik voor.
    Ik werp nog één blik op Mary.
    Zou Charlotte het nemen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik keek even naar het meisje. EN kyle begont nerveus te glimlachen. Ik kijk naar Irial. "Ik weet neit ik kan er niet tegen als ze mensen zo behandeld. We zijn geen slaafjes of dieren" mopper ik boos en blij omdat hij er niet op in ging.
    [ga even koffie drinken zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben nog min. 5 tot 10 min hier dan 10 min. koffie zuipen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ga je dit ooit opgeven? En het is Mary. Gewoon Mary. Niets meer."
    Ik kijk haar intens aan en schuif iets dichter naar haar toe.
    "Nee, ik geef niet snel op... Mary," fluister ik terwijl ik haar in de ogen kijk. Ze tikt met haar hand op tafel en omdat ik er nerveus van wordt leg ik mijn hand op die van haar. Met een glimlachje kijk ik haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    "Ik ga naar Donna, misschien is het handig als je mee gaat," zegt Michael.
    Ik knik.
    "Ik had niet moet roepen," zeg ik zachtjes.
    Ik neem zijn hand automatisch vast maar laat snel weer los wanneer ik me bedenk dat dit niet echt het goede moment is.

    Irial

    Ik grinnik wanneer er een meisje flirt met Kyle en richt me dan weer op Lilly.
    "Ik weet neit ik kan er niet tegen als ze mensen zo behandeld. We zijn geen slaafjes of dieren."
    "Nou negeer dan gewoon wat ze zegt, Lil. Dat is volgens mij de beste manier om haar dat te laten merken. Ze heeft het ook niet makkelijk thuis, zoals ze in Glee vertelde," zeg ik zacht. "Dat is geen excuus maar hou er rekening mee dat ze misschien daarom zo snel in de aanval gaat."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik trek mijn hand weg en zucht.
    "Vooruit dan. Maar 1 keer. Daarna laat je me gerust."
    Ik wend mijn blik af en kijk naar de tafel.
    Die kerel is echt eng.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk even ongelovig naar Irial. Donna verteld iets wow. "Niets van mee gekregen. trouwens alsof wij allemala het zo makelijk hebben in ons leven en thuis. Als ik mijn woede en verdriet allemaal hier zou afreageren zou ik onderhand al geschorst zijn" Ik keek emotieloos naar de grond. "dankje voor je hulp" zeg ik dan maar en sta op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben heel even weg, Australian Open kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oké ik ga even koffie drinken als die klaar is maar we ehbben een ouderswets ding dus dat duurt altijd even]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Vooruit dan. Maar 1 keer. Daarna laat je me gerust."
    Ik grinnik en hou mijn handen defensief in de lucht. Pittige tante, nice.
    "Als je dat dan nog steeds wilt, dan doe ik mijn best. Dusss... wanneer en waar mag ik je ophalen?" vraag ik vriendelijk.
    Een oprechte glimlach siert mijn gelaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [whaha arion ik vind je alchwekend]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan