• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Mijn boosheid verdwijnt meteen als sneeuw voor de zon.
    "Heb je dat gedaan?" vraag ik verbaast.
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.
    "Voor mij?"

    Donna
    Ik laat me op een grasperkje vallen tegen over de school. Zachtjes leg ik mijn hoofd op het gras.
    Wat doe ik hier nog? Niemand zal me missen als ik hier niet meer ben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik ga op het bankje zitten van de toileten. Ik keek even naar kYle. "Ik zei dat ze normaal moest doen maar ik bedoelde het naar hun beide. Maar Donna heeft lichtelijk iets tegen mij. Dit is al de 4de klap ofzo van haar" zeg ik zacht en haal even adem. Ik sluit even mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Mary, Mary Santiago. Hoe zei je dat je heette? Ik sliep half. Sorry."
    "Nou, Mary Mary Santiago, ik ben Arion. En als aanvoerder van het ijshockeyteam ben ik verplicht elke nieuw, verdrietig meisje mee uit te nemen. Dus, wanneer haal ik je op?" zeg ik droogjes.
    Ik kijk haar hoopvol aan.

    Charlotte

    "Heb je dat gedaan? Voor mij?"
    Ik knik zachtjes en voel tranen in mijn ogen komen. Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borstkas.
    "Ik ben alleen zo bang dat ik haar als vriendin ook kwijt ben," fluister ik. Ik veeg mijn tranen weg en kijk op naar Michael.
    "Moeten we niet op zoek naar Do-"
    Mijn ogen gaan wijdopen wanneer ik Arion met Mary zie flirten.
    "Michael, als hij haar pijn doet, dan doe je hem zijn hockeypuck opeten, goed?" Ik kijk hem lief aan om hem te overtuigen.
    God, laat hem het goed met haar voorhebben.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [toen was het dood.mijnma slaapt mijn pa is benee en ik zit te leren]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Tss, en dat is reden voor haar jou een ram te verkopen?" Zeg ik en zet mijn hand in mijn zij.
    Ik kijk naar Irial en dan weer naar Lilly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik rol mijn ogen wanneer hij me Mary Mary Santiago noemt.
    "En als aanvoerder van het ijshockeyteam ben ik verplicht elke nieuw, verdrietig meisje mee uit te nemen. Dus, wanneer haal ik je op?"
    Ik kijk hem fronsend aan.
    "Ten eerste, wie zegt dat ik verdrietig ben?"
    Ik.
    "Ten tweede, wie zegt dat ik geinteresseerd ben?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Lachend kijk ik naar Mary en Arion.
    "Tuurlijk," zeg ik.
    "Ik houd wel van een uitdaging."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.

    Donna
    Een schuldig gevoel bekruipt me. Loom sta ik op en loop ik richting school. Ik kan beter meteen de confrontatie aan gaan dan wachten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zucht. "Tsja we liggen elkaar niet echt" zeg ik dan maar.
    Zou Donna met Heidi bevriend zijn?ik dacht na. Als dat wel zo was had ik een probleem. Donna zal dan vast negatief praten.

    [schuingedrukt is gedachtes btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Ik zei dat ze normaal moest doen maar ik bedoelde het naar hun beide. Maar Donna heeft lichtelijk iets tegen mij. Dit is al de 4de klap ofzo van haar," zegt Lilly. Ik schud mijn hoofd om Kyle's opmerking.
    "Misschien moet je dan gewoon je mond houden tegen haar," zeg ik rustig terwijl ik haar aankijk. "Je kan niet met iedereen een klik hebben."

    Arion

    "Ten eerste, wie zegt dat ik verdrietig ben? Ten tweede, wie zegt dat ik geinteresseerd ben?"
    "Ontken eerlijk dat je het niet bent," zeg ik rustig. "En dat interessegedoe, daar heb ik ook wat problemen mee dus we hebben in elk geval al iets gemeenschappelijk."
    Een uitdaging. Nog beter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Zenuwachtig loop ik de school weer binnen. Ik ga op een bankje voor het glee lokaal zitten. Naar binnen gaan durf ik nog niet, ze zouden me slachten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Tuurlijk. Ik houd wel van een uitdaging."
    Ik ga helemaal gloeien wanneer hij een kusje op mijn voorhoofd drukt.
    Ik kijk op en druk mijn lippen voorzichtig op die van hem. Maar goed dat hij me een pepermuntje gegeven heeft.
    "Dank je," zeg ik gemeend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik schud mijn hoofd.
    "Waarom mag ze je nie-" Er komt een meisje de toilettes inlopen en knipoogd naar me.
    Ik facepalm mezelf en kijk Irial waarschuwend aan..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ik denk niet dat hem gaat worden. Ik vroeg de vorige keer iets aan d'r hopla een klap. IK ga neit alles over me rondlaten bezuinen. Zeker niet nu ze via Michael weet dat..." ik stop de zin. Hun wiste nhet nog niet. Hun hoefde het neit te weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Ik ben gewoon moe. En als ik je niet interesseer, waarom doe je dan zoveel moeite?"
    Ik ga hier niet toegeven. Oke, hij was niet mis, maar voorlopig zat mijn hoofd nog vol Charlie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik haal nonchalant mijn hand door mijn haar.
    "Oh nee, je begrijpt me verkeerd. In jou heb ik wel interesse, in andere dingen iets minder. Kom op Mary Mary, één date kan geen kwaad."
    Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister,
    "Jij en ik, uit eten en ik zorg voor een leuke verassing. Ik doe mijn best geen kusje van je te proberen stelen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.