• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Ivar

    'Nou net deden we ons best, maar u kapte ons af.' zeg ik tegen de vrouw. 'Waarom is de wereld 21 december gewoon niet vergaan.' mompel ik zachtjes.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kijk Ivar even aan als ik hoor wat hij zegt. 'Nu lijkt inderdaad wel jammer,' zucht ik, 'maar, dan had je mij nooit ontmoet,' zeg ik er flirterig achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    'Ha ha, wat ben je toch grappig,' zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Maar was het wel sarcastisch? Het klonk als een echt compliment, ik hoorde geen sarcasme in zijn stem.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Ja, dan had ik jou niet ontmoet.' herhaal ik Aimee. 'Dan was mijn leven echt triest geweest.' zeg ik er nog acheraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    "Waarom is de wereld niet gewoon vergaan?!" zucht ik dramatisch. Ik sla met mijn achterhoofd tegen de muur, help me uit mijn lijden!


    El Diablo.

    Aimee
    'Ja, dan had ik jou niet ontmoet. Dan was mijn leven echt triest geweest.'zegt Ivar. 'Ik snap niet dat je hebt kunnen leven zonder mij in je buurt,' grinnik ik, 'wat moet jou leven zwaar geweest zijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 12:25 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Brandon
    Op een rustig tempo loop ik naar beneden nadat die vrouw me door het vuur gelaten had. Een grijns komt op mijn gezicht, ik was zo slim geweest op die kutwijven in me hoofd verrot te schelden en niet hardop. Als ik beneden kom zie ik 2 jongens staan, 'He,' zeg ik maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, ik was gister weg en nu is dit allemaal al gebeurt o_O samenvatting?]


    Cookies!

    Peanutsrock schreef:

    [Oke dan..]


    El Diablo.

    Ivar

    'misschien heb ik hiervoor niet écht geleefd, voordat ik jou zag.' flirt ik voorzichtig terug.


    I only miss you when I'm breathing

    [Een aantal mensen mochten door het vuur, en nu zitten er een paar mensen pissed nog in de gang. Totdat ze 'respect' geven, die die 2 niet verdienen :Y)]


    El Diablo.

    Aimee
    'misschien heb ik hiervoor niet écht geleefd, voordat ik jou zag.' flirt Ivar terug. Ik lach even naar hem, 'niemand heeft echt geleefd voordat hij mij heeft gezien,' zeg ik nonchalant met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison
    Ik zie een jongen naar beneden komen ik bestudeer hem even. Zwart haar mooie ogen goed postuur jel hij was knap. 'He.' Kwam er met zachte elegante klanken uit zijn mond. 'He.' Zei ik terug. 'Ben jij ook "respectvol" geweest.' Zeg ik grinnikend.

    Jason
    'Ha ha, wat ben je toch grappig,' Hoor ik hem zeggen terwijl trillingen aangeven dat hi met zijn ogen rol. Oké hij deed dus niets. Oeps. 'Sorry ik dacht dat ik iets zag.' Zeg ik dan half stamelend. Ik schud mijn hoofd en loop richting de deur naar buiten. Ik plof neer op de aarde die snel een kussen maakt van Gras. Ik voelde de zon op mijn huid. Het zou hier weer hetzelfde zijn. Ik zuchte ik werd nergens Geaccepteerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik kijk even naar haar, 'Zo, dus je hebt wel veel eigendunk zeg.' zeg ik gemaakt teleurgesteld en sip. 'Maar misschien vind ik dat wel juist leuk,' flirt ik er snel achteraan.


    I only miss you when I'm breathing