• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    'Hoe kunt u van ons verwachten dat we gelijk respect hebben voor jullie? We worden hier zomaar in een huis gedropt en als we naar beneden willen gaan komt er ineens vuur uit de grond! Vervolgens krijgen we een vage verklaring dat we hier moeten zitten en dat we uniformen moeten dragen! En waarom zouden wij respect voor jou hebben als je dat duidelijk niet voor ons hebt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Dat bent U! In ieder geval als u ons er niet door laat!' roep ik boos naar haar toe. Ze moest is normaal doen, 'En ik toon geen respect als ik er geen respect voor terug krijg!' voeg ik me bij Aimee's mening toe.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 11:44 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé ~ Lucht

    'Ah, oké dan,' zeg ik. 'Hoeveel vingers steek ik dan op?'
    Ik steek twee vingers in de lucht, maar verwacht wel dat hij het gewoon ziet. Waarom zou hij daarover liegen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alyson

    Ik stak mijn middelvinger op, en liep naar mijn kamer. Ze konden het uitzoeken, sterf ik maar. Hoef ik tenminste niet mee te doen. Ik keek een moment in deze stomme kamer, om vervolgens tegen alles te schoppen.



    [Moest gewoon, kan zoveel van deze plaatjes vinden met mijn personage (:]


    El Diablo.

    Fay
    En ze waren weer is Ontzettend moeilijk. 'Ik eis eerst echte respect voordat ik het teruggeef. Jullie willen hier gewoon uit. Uit deze hitte.' Zeg ik emotieloos terug. Ik kijk op naar Aimee. Ze had een klein beetje gelijk. Het was vreemd voor ze maar toch. 'Jullie zijn verwend. Jullie moeten het accepteren dat dit jullie nieuwe thuis is. Totdat jullie gave of vloek of wattever niet onder controlle is gaan jullie niet weg.' Zeg ik weer emotieloos. Ik laat electriciteir uit mijn handen komen wat mijn en Christina's lichaam omringt. Nu konden ze ons niet aanraken. Erg simpel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason
    Ik voelde de trillingen door zijn lichaam heen. Daarom kon ik hem perfect zien. Ik deed mijn wenkbrauw omhoog en grijnsde. 'Twee.' Zei ik simpel. Ik was niet dom. Ik zag bijna hetzelfde als ieder ander en als hij een kleur ging vragen ging ik zeggen dat ik Kleurenblind was ofzo. Maar zeggen dat ik Blind was nee ik schaamde me ervoor. Dan werd ik weer anders behandeld.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik hoor net wat dat wijf zegt, en ik loop weer de gang op. `Sorry hoor, maar ik zei net iets met respect, u accepteert het niet, dan is het niet mijn probleem!" riep ik uit. En leunde tegen de muur.


    El Diablo.

    Ivar

    'Nou U of je of wat dan ook. Heeft zo'n zelfde gave of zoals u het noemt vloek!' roep ik boos naar haar uit. 'WIj hadden net respect, we boden onze excuses aan en u deed gewoon weer onrespectloos!'


    I only miss you when I'm breathing

    Fay
    'Jep ik heb het alleen verbeterd ik heb ieder vonkje perfect onder controle.' Zeg ik simpel. 'En je moet Respect terug verdienen.' Zeg ik daarna weer alsof het niets is. Ik wend me tot Alyson. 'Ik probeer jullie te accepteren. Al zeker 4 heb ik geaccepteerd. Die mochten erdoor. Als jullie je zo konden doen als hen gebeurt er hetzelfde me jullie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé ~ Lucht

    'Dat lijkt me echt fijn, goed kunnen zien en die ehm... trillingen voelen,' zeg ik met bewondering. 'Ik bestuur alleen maar lucht. Best wel saai, weet je. Kijk maar...'
    Ik laat een mini-tornado over mijn handpalm rondtollen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason
    Ik zag het niet maar glimlachte. 'Ik vind dat ook wel Vet.' Zeg ik grijnzend. Ik wist niet eens of hij het deed. Ik wist wel dat ik weg moest blijven bij lucht personen. Bij hen kon ik door de mand vallen. Ik kende wel alle posities dat je iets deed waardoor ik het kon ontwijken of stoppen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik kreunde, en liet me tegen een muur aanzakken. "Fijn, zwijg ik toch en doe ik toch niks, zo kwamen die anderen er ook door" zei ik emotieloos, ik keek naar Ryan naast me. En keek toen weer voor me uit.


    El Diablo.

    Aimee
    'Hoe kunnen we ooit accepteren dat dit ons huis is als we vast moeten blijven zitten in deze verdomde gang?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendré ~ Lucht

    'Moet je dit eens zien.' Ik probeer een grotere tornado te maken die door de lucht gaat zweven, maar er gebeurt niets. Ach, ik beheers het nog niet helemaal. Maar ik hoop dat ik dat in dit huis leer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason
    Hij maakte een beweging en keek het ding dat ik dus niet zag na. Ik keek weer terug. 'Goed hoor.' Zeg ik met geknik. Het was er toch wel echt of niet soms. Ik was bang ik wou niet door de mand vallen.

    Fay
    'Oke ik ben er klaar mee. Denk maar na over respect en roep me maar als je je rang hier weet.' Zeg ik simpel. Ik loop door het vuur heen met Christina en laat een opneem ding achter, maar achter het vuur. Hij zou alles horen zelfs het sachets fluister. En het beste was je kon hem niet zien door het vuur heen dus je wist niet dat het er was.


    I'm finally back, Finally after a Year break