• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    (...)

    [Sorry, kan zelf niet zo goed volgen. :c]
    [Wanneer kan Fay het vuur laten zakken? Of wat moet ze ermee doen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé

    Ik werp een blik op het vuur dat nog steeds laait, naast ons. 'Wanneer verdwijnt dat vuur nou eens?' wil ik weten. 'Ik word gek als ik hier voor eeuwig moet zitten.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ryan
    "Zo'n gast zegt net dat er een vrouw van 20 ofzo achter dat vuur staat" Mompelde ze tegen mij.
    "Oh," Was het enigste dat ik zei. Lekker dan.
    "Maar die bitch durft zich vast niet te vertonen." Toen ze dit luid genoeg zei, begon ik keihard te lachen en zei daarna op dezelfde luide toon. "Nee inderdaad, erg laf, hoor!"

    Celeste
    De jongen knikte, waarna hij een beetje begon te blozen. Ik grijnsde. "Dus jullie zijn ook allemaal wakker geworden op een kamer?" Ik moest een beetje grinniken om zijn accent en ging toen met mijn benen over elkaar zitten. "Ja, vreemd genoeg leek die heel erg op die van mij thuis," Meldde ik hem toen, maar toen ik zijn gezicht zag, moest ik weer glimlachen. Zijn stem was gewoon leuk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Wanneer verdwijnt dat vuur nou eens? Ik word gek als ik hier voor eeuwig moet zitten.' zegt Zendé. 'Ik hoop snel, ik word al bijna gek als ik een uur in een lokaal moet zitten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik begon nu ook te lachen. "Ach ja, ik was er al achter gekomen dat ze laf waren, anders hadden ze wel bodybuilders ontvoert in plaats van tieners" lachte ik. Ik kijk voor me, naar het vuur. Het was duidelijk sterk, want het was blauw-paars vuur.


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Wanneer kan Fay het vuur laten zakken? Of wat moet ze ermee doen?]


    [Ik denk dat ze het vuur nu wel mag laten zakken, aangezien iedereen wel gegeten heeft. Misschien kan Fay dan als ze het vuur heeft laten zakken naar ze toegaan en uitleg geven over hoe het daar werkt. Als dat nog niet is uitgelegd.]


    Take me to wonderland

    Ryan
    Alyson begon te lachen en ik keek even naar haar lach, maar besloot toen weer voor me te kijken. "Ik ben wel aardig sterk hoor," Zei ik glimlachend tegen haar, terwijl ik 'nep bodybuilder' met mijn armen deed. Mijn ego groeide hier altijd van, ook al was het een grapje, ik was inderdaad aardig sterk, maar niet sterker dan een bodybuilder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Ja, vreemd genoeg leek die heel erg op die van mij thuis,"
    "Ik dacht gewoon dat ik thuis was. Toen ik de kamer uitging dacht ik; Dit is niet mijn kamer." ik lachte even. "Ik moet er zo onfris uitzien," glimlachte ik.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik keek even naar Ryan, die als een bodybuilder deed. Ik begon te lachen, en gooide mijn lange zwarte haren naar achter. "Ik meen het, als die bitch dat vuur niet laat zakken, ik loop erdoorheen, ook al doet het pijn" mompel ik.


    El Diablo.

    Ivar

    'Ik hoop het ook, ik hou niet echt van stilzitten.' mompel ik en ga wat meer rechtop zitten terwijl ik rond me heen kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Ryan
    "Ik kan je er ook overheen gooien, hé?" Lachte ik toen naar haar. ""Trouwens, je weet toch wel dat als je door dat vuur loopt, je kleding en je lichaam kapot gaat?" Ik zou toch even wachten, meisje, kwam er door mijn gedachten, maar natuurlijk speelde ik even mee. Kijken wat ze zou doen.

    Celeste
    "Nee, je ziet er wel schattig uit met je haren en je kleding zo," Ik glimlachte open naar hem. Bij mijn andere flirts deed die glimlach hem altijd en zeker als ik mijn haarlokken over mijn schouder gooide, maar ik deed dit niet meer, ik wilde het in ieder geval niet meer. Wel ging ik met mijn hand plagerig door zijn blonde korte haar. "Een net uit bed-look, erg stylish van je," Lachte ik toen weer even, en een korte knipoog kwam ook aan bod.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 23:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    'Ik hoop het ook, ik hou niet echt van stilzitten.' mompelt Ivar. Ik glimlach even naar hem en tik met mijn vingers op de grond, 'ik ook niet. Verschrikkelijk gewoon als je een lesuur lang stil moet zitten. Mijn leraren werden er altijd helemaal gek van omdat ik de hele tijd zoveel bewoog.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "Gooi maar, als ik erover kom verbrand ik niet" grijns ik. Ik was echt nergens bang voor hoor. Nou ja. Behalve voor spinnen dan.


    El Diablo.

    Fáilte

    Ik glimlachte. Ze zag er wel schattig uit. Ik lachte wanneer ze met haar hand door mijn haren ging. "Een net uit bed-look, erg stylish van je," lachte ze. "Ik zou zo een net uit bed-model kunnen zijn," grinnikte ik. Ik glimlachte als ze me een knipoog geeft.


    Take me to wonderland

    Ryan
    Weer keek ik haar grijnzend aan. "Maar als ik je erover gooi ben je niet meer zo mooi als nu." Ik gaf haar een korte knipoog en besloot toen dat ik me dan maar zou vermaken zolang ik hier zat. Ik had toch geen flikker te doen en dit meisje kon me wel eens vermaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.