• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    [ik ga slapen, tot morgen]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Dat jullie het allemaal weten jullie zijn hier door de overheid heen gebracht. Jullie zijn afgesloten van de buitenwereld en jullie kunnen niets doen.' zegt de vrouw. 'oh, en wat wordt het volgende? Krijgen we soms een nummer in onze arm gebrand? Wat geweldig,' zeg ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christina

    Met de minachting op mijn gezicht te lezen, stapte ik de gang in en ging bij Fay staan. "Lukt het hier een beetje?" Vroeg ik haar terwijl ik mijn blik over de jongeren liet glijden. "Ik hoop dat ze niet te opstandig zijn,"

    Fáilte

    Wanneer ze me een klein kusje op de wang geeft, begin ik weer een beetje te blozen. "Mag ik dan een handtekening van het aankomende net uit bed-model?" Vroeg ze dan. Ik glimlachte. "Alles voor mijn grote fan," lachte ik hardop.


    Take me to wonderland

    Fay
    Thank God daar was Christina. "Ik hoop dat ze niet te opstandig zijn," zegt ze verveeld. Ik knik. 'Ze zijn vreselijk irritant ze luisteren niet en schelden je vast. Net een stelletje apen.' Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik liep net de gang weer in, met mijn duurste Louboutins. 'Ze zijn vreselijk irritant ze luisteren niet en schelden je vast. Net een stelletje apen.' hoor ik dat wijf grinikken. "Moet je horen wie het zegt, de enige apen hier staan voor mijn neus!" zeg ik. Ik sta recht voor haar, en ik ben echt niet bang ofzo. Ik sla mijn armen over elkaar. Kijken wie er wint, ik natuurlijk. Ik verlies nooit.


    El Diablo.

    Ryan
    Ik liep weer terug naar de muur waar ik neerzakte en dood liet ik mijn benen en armen er een beetje bij liggen. Ik vond het eerste moment al erg, maar dit was tien malen erger.

    Celeste
    Hij begint een beetje te blozen en ik knipper een paar keer met mijn ogen. "Alles voor mijn grote fan," Ik grinnikte even, weer kwam dat brandende gevoel, maar alweer duwde ik het weg. "Als je me maar niet gaat verplaatsen voor een andere fan, want er is geen grotere fan dan ik hoor," Glimlachte ik hem toe. "En je mag de handtekening wel hier zetten," Ik keek hem in zijn ogen toen ik mijn jackje wat liet zakken en mijn schouder zo ontblootte. "Ik wil hem graag op mijn sleutelbeen," Zei ik tegen hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christina

    'Ze zijn vreselijk irritant ze luisteren niet en schelden je vast. Net een stelletje apen.' Zeg ik grinnikend." grinnikte ze. Ik grijns. "Dat zijn ze altijd,"
    Moet je horen wie het zegt, de enige apen hier staan voor mijn neus!" Ik kijk het meisje duivels aan. Ze recht voor ons staan. "En wat ben jij van plan?" Snauwde ik.


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik werp de vrouw een dodelijk blik als ze ons een stelletje apen noemt. Na een diepe zucht laat ik me op de grond zakken naast een jongen [Ryan], 'stelletje klootzakken,' mompel ik geïrriteerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "En wat ben jij van plan?" snauwde de ander naar me, "Dit" zei ik met eenklein lachje. Ik wist dat ze het niet leuk vonden, en vooral niet mijn kleding. Dus ik besloot om een van mijn sexy outfits erbij te halen. Ik liep naar mijn kamer, zonder op een antwoord te wachten. En ik pakte gelijk een outfit, helemaal panter! Daarna liep ik terug, en ging in dezelfde pose voor haar staan.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 0:44 ]


    El Diablo.

    Fáilte

    "Als je me maar niet gaat verplaatsen voor een andere fan, want er is geen grotere fan dan ik hoor," glimlachte ze naar me. "Zou ik nooit durven," en een speelse grijns gleed over mijn lippen.
    "Ik wil hem graag op mijn sleutelbeen," zei ze. Ik zoch in mijn broek, en vond een zwarte stift die ik eerder in mijn broekzak had gestoken. [Zo toevallig. x'D] In mijn mooiste handschrift begin ik 'Fáilte' op haar sleutelbeen te schrijven.


    Take me to wonderland

    Madison
    Ik besluit niets te zeggen tegen die leiddingesmensen. Ik sta op ga een beetje bij ze vandaan en zak naast een jongen neer. 'Zo... wat vind jij ervan dat we hier vastzitten?' Vraag ik dan maar om het ijs te breken.

    Fay
    Ik zucht. 'Zie je.' Zeg ik tegen christina. Ik kijk naar Alyson. Ik loop langs haar naar haar kamer en activeer mezelf zodat er rond mij een electrisch veld zat. Dat betekende dat niemand me aan kon raken. Ik pakte een Gucci Shirtje een paar Lamboutins en een dure broek en liep weer terug. Ze kon kiezen of delen. Ik zou ze inhet vuur kunnen gooien. Ze zouden verbranden voor haar ogen. Het zou erg zijn naar het zou moeten voor Disipline.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Een jongen is iedere jongen die er is en alleen zit xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Opeens zie ik dat wijf met mijn spullen. "Blijf van mijn kleding trut!" schreeuw ik. "Flik iets met mijn Louboutins en je gaat eraan!".


    El Diablo.

    Ryan
    Een meisje kwam naast me zitten. "Don't get me started." Gromde ik, waarna ik mijn armen over elkaar deed. Ik leek net op een klein kind waar ik de zin niet van kreeg of geen klein koekje kreeg.

    Celeste
    "Zou ik nooit durven," Een speelse grijns gleed er over zijn lippen. God, het was één van mijn regels nooit gelijk te zoenen, dus deed ik het ook niet, maar hell. Snel probeerde ik ergens anders mijn aandacht op te letten en keek naar andere jongens als afleiding. Totdat ik opeens wat op mijn sleutelbeen voelde en recht in Fáilte zijn ogen keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christina

    Ik kijk het meisje aan, waarvan ik wist dat ze Ayson heette. "Je kan kiezen meid. Je doet normaal, en behandelt ons met respect. Of Fay gaat je kleren even tot as verbranden," ik kon het niet laten om een duivelse grijns over mijn lippen te laten spelen.

    Fáilte

    Wanneer haar ogen recht in de mijne kijken, voel ik me opeens een beetje verlamd. Een warm gevoel gaat door mijn lichaam. "euhm," ik stamelde eventjes. "Je hebt mooie ogen," zei ik uiteindelijk.


    Take me to wonderland