• Oké, dit is wel heel maf, ik weet ook niet of hier al een topic over is..maar goed ;)

    dit vond ik erover:

    Zeer opmerkelijk nieuws uit Amerika. Een vrouw wil namelijk morgen in het huwelijksbootje stappen met een gebouw in haar woonplaats Seattle.

    De vrouw, Babylonia Aivaz, trouwt met het 107 jaar oude pakhuis om ervoor te zorgen dat het niet gesloopt wordt. Eerder protesteerde Aivaz al met 16 anderen voor behoud van het pand, maar dat mocht niet baten en dus gaat ze een stapje verder. Als bedrijven dezelfde rechten kunnen hebben als mensen, dan geldt dat ook voor gebouwen”, oppert de aanstaande bruid. Ze verzekerde dat het huwelijk door zou gaan.


    ik zat zo van: what the hell..EN ik vind dr nu best gestoord, jullie?


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Chroniqueur schreef:
    (...)

    In dat geval kan het pakhuis geen ja of nee zeggen. :Y)


    nou...als ie in elkaar stort is het een nee en als ie rechtop blijft staan is het een ja


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Midna schreef:
    Dan kan ze lang wachten op het ja-woord van het gebouw..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Da's eh.. creatief.


    No growth of the heart is ever a waste

    Winterwerp schreef:
    She's insane.


    comfort in c h a o s

    AHHAHAH. This made my day. :')


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mensen zijn echt gespaced :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Shogun schreef:
    Da's eh.. creatief.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol, fail. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat mag wel maar een huwelijk tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht mag niet? o.O Waar gaat het heen op deze wereld...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    McQueen schreef:
    Dat mag wel maar een huwelijk tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht mag niet? o.O Waar gaat het heen op deze wereld...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    McQueen schreef:
    Dat mag wel maar een huwelijk tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht mag niet? o.O Waar gaat het heen op deze wereld...
    This! So...True!

    McQueen schreef:
    Dat mag wel maar een huwelijk tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht mag niet? o.O Waar gaat het heen op deze wereld...

    Dat was precies het eerste wat ik dacht.


    Felix

    Sommige mensen..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Weirdoooo.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Erika Eiffel.


    Here & Now