• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    Christina

    'Welke lessen wil jij doen ik denk dat ik het liefst het Controleren van de Elementen of anders Gevaren van de Elementen.' Zei Fay. 'Welke zou jij willen doen?'
    "Sorry schat," zei ik lachend. "Maar ik neem Gevaren van de elementen,"


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik lig weer in zijn armen, en hij streelt zacht over mijn rug. Hij is stil, en ik ook. Toch een fijn moment.


    El Diablo.

    Fay
    Ik grinnik. 'Vind je het erg dat ik ook een praatuurtje neem?' Vraag ik haar dan weer. Ik kon een glimlach niet van mijn lippen af halen. 'En Wanneer gaan we het rooster aan de kinderen vertellen?' Vervolg ik mijn uitspraak.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    "Je hebt hem gezoend?" Hoorde ik hem nog verbaasd vragen, maar ik raasde maar door. Tot op het moment dat hij mij probeerde te kalmeren. "Hey, rustig," Hij sprak op een zachte toon en ik werd er wat rustiger van, maar nu voelde ik de verdriet opkomen. Alles kwam in vlagen en ik voelde me zo'n loser op het moment. "Je bent te mooi om gefrustreerd te zijn," Ik keek naar hem op in zijn ogen en ik wilde hem eigenlijk in mijn armen nemen, maar ik deed het niet. Dat zou zeker nog een ongemakkelijk moment worden. Ik zuchtte diep en begon toen weer. "Je wist niet dat ik met hem gezoend had?" Het kwam er moedeloos uit en ik friemelde met mijn lange, ravenzwarte haarlokken, omdat ik me ongemakkelijk voelde. "Het spijt me echt heel erg, het is gewoon..." Ik keek hem aan en ik wist dat ik hem een verklaring schuldig was. Opeens kwamen er kleine druppels tranen over mijn wangen stromen en ik draaide me van hem weg. Boos veegde ik ze weg. Ik haat dit.

    Ryan
    "We komen er wel uit," Zeg ik haar, "En het eerste waar jij dan heengaat, is je zusje." Ik zuchtte diep. "Ik weet dat het misschien niets helpt, maar alles komt goed, geloof me,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kunnen sommige mensen die no geen 3 rollen hebben maar wel actief zijn misschien een 3e rol als Verzorger maken? Daar hebben we er nog een paar van nodig!!]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:34 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christina

    'Vind je het erg dat ik ook een praatuurtje neem?' Vraagt Fay dan weer. "Geen probleem," glimlachte ik.
    'En Wanneer gaan we het rooster aan de kinderen vertellen?'
    "Hmm," ik dacht na. "Misschien na het middageten? Dan zijn ze allemaal samen," besloot ik.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik voel een soort warme gloed door me heen gaan als ze me terug kust Na een paar seconden probeer ik voorzichtig mijn tong erbij te betrekken door er voorzichtig mee tegen haar lippen te strijken.


    I only miss you when I'm breathing

    (@HurtedHeart: Ik zou het heel graag willen, maar ik heb best veel rollen en als ik dat allemaal bij moet houden, negeer ik de helft. Ik heb hier al twee rollen, drie rollen red ik echt niet, misschien dat iedereen dan twee rollen doet?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik ga wat rechter zitten, en lach. "Je bent echt lief, weet je dat?" zeg ik, en geef hem daarna een klein kusje op zijn wang.


    El Diablo.

    Zendé ~ Lucht

    Ik verstijf als ze plotseling beginnen te zoenen. Meent Aimee dit nou? Zonet zat ze nog met mij te flirten, en nu tongt ze met Ivar?
    Onbegrijpend sta ik op en loop ik weg. Nee, hier heb ik geen zin in.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    Ik voel zijn tong over mijn lippen glijden en doe gewillig mijn mond open. Mijn ene hand leg ik in zijn nek en met de andere streel ik zijn wang. Ik merk niet dat Zendé opstaat en wegloopt.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "Je wist niet dat ik met hem gezoend had?" Vroeg Celeste. Ik schudde mijn hoofd. "Waarschijnlijk was ik toen al naar binnen," zei ik zachtjes. Toen ik zag dat er kleine druppeltjes tranen over haar wangen rolden, voelde ik medelijden opkomen. Ik wilde niet dat ze zou huilen. Ik wou haar nu zo graag in mijn armen nemen en troosten. "Je moet je niet van me wegdraaien als je huilt. Het is geen schande ofzo," ik kwam wat dichter bij haar staan.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik voel Aimee's ene warme hand in mijn nek en haar andere op mijn wang, ik sla mijn arm om haar middel heen. Ik hoor dat iemand naast ons opstaat, waarschijnlijk Zendé maar ik negeer het. Ik laat mijn tong in haar mond glijden en streel voorzichtig langs die van haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Celeste
    Great Celeste, you've done it. Je bent aan het huilen en Fáilte wist nog niet eens dat je met Brandon gezoend had. Nice going! Nog even en hij dumpt je, zei de stem in mijn hoofd en de tranen volgde nog meer over mijn wangen. "Je moet je niet van me wegdraaien als je huilt. Het is geen schande ofzo," Ik draai me weer terug naar hem als ik mijn tranen probeer weg te vegen, maar het lukt niet. "Wel, je snapt het niet! Het is wel een schande, zeker voor mij! Ik ben gewoon een stom wijf dat flirten leuk vindt of zo! Laat me maar..." Ik voelde mijn hoofd bonzen en wilde wegrennen, maar het bonsde zo erg door het huilen dat ik op de grond viel.

    Ryan
    "Je bent echt lief, weet je dat?" Een klein kusje op mijn wang volgde. "Soms," Grijnsde ik, waarna ik weer achteruit ging zitten en haar meetrok. Ze lag op de bank en ik hing boven haar. "En nu ga ik je de kieteldood geven!" Ik begon te lachen. "Mwhaha!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    "Neeeeeh!, please dont!" smeekte ik. please, please please! Ik kan net zo slecht tegen kietelen als tegen spinnen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.