• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    [Ik vraag daar wel voor xD anders ga ik me vervelen tijdens Frans leren. :P]
    Madison
    Er staat iemand aan de rand van het mini meertje of grote vijver. Oké ze zei het weg droog. Ik zwom omhoog zodat mijn ogen neus oren en mond boven water waren. 'Waarom zou je dat willen?' Zei ik met een lichtelijke gebroken stem.

    Jason
    ze vlechte in mijn haren en ik opende gewillig mijn mond. Onze tongen gingen door met een vurig liefdes spel. Ik streelde en maseerde haar rug. Ik hoorde haar zachtjes kreunen maar dat werd een beetje gedempt door mijn mond die op de hare kleefde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Hoezo slaapster?' vraag ik verontwaardigd. 'Ben ik een meisje geworden ofzo?' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Alouette

    Mijn handen gingen onder zijn shirt naar zijn buik. Ik maakte een goedkeurend geluidje en streelde met mijn vingers zijn buik.

    Fáilte

    "Fáilte, wat moet ik met Brandon? Ik vind hem helemaal niet leuk," Zei ze. "Echt niet?" Reageerde ik iets te vrolijk. Ik probeerde meteen weer normaal te doen, maar faalde daar een beetje in. Maar ik bleef haar aankijken.

    Christina

    'Heb je het rooster al?' Vroeg Fay vriendelijk. Ik klikte een bestand open, en daar was het. "Ja, net gevonden," zei ik vrolijk.

    [Zo Christina heeft het, nu alleen ik nog. Ö]


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik lach, "Ik ben Alyson Twilight Avery, 16 jarige feest en shop verslaafde. Houd van merken zoals Louboutins en Chanel, al 9 keer iets gebroken, moet ik verder?" zeg ik. En kijk hem aan.


    El Diablo.

    [Oooh @Zaynatic, dat doe je expres dat 9 keer gebroken, ik moet 5 weken in het gips omdat ik vrijdag mijn voet heb gebroken -.-]

    Aimee
    'Hoezo slaapster. Ben ik een meisje geworden ofzo?' zegt Ivar verontwaardigd. Ik begin te lachen, 'stiekem wel,' zeg ik terwijl met mijn hand zijn haar warrig maak, 'zo erg is het toch niet om een meisje te zijn? '


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wist ik niet o_0, Sterkte!!]


    El Diablo.

    Celeste
    "Echt niet?" Hij reageerde net iets te vrolijk en ik keek hem aan. Zou hij mij leuk vinden? Op de manier waarop hij reageerde merk ik op van wel, maar ik weet niet zeker of ik hem moet vertellen waarom ik dit soort dingen doe. "Echt niet." Bevestig ik het dan. Ik draai me helemaal naar hem om en kijk hem in diep in zijn ogen. "Ik vind iemand anders leuk." Hopelijk was dit een hint voor hem.

    Ryan
    "We doen omstebeurt," zei ik lachend. "Ik ben Ryan Michael Blake, een 18-jarige actieve, sportieve jongen en daardoor ook vaak dingen gebroken." Ik grijns en kijk haar dan aan. "Heb je broertjes of zusjes?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    'Nou, dan zou jij mij waarschijnlijk niet willen,' zeg ik weer flirterig net zoals net.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    "Jep, 1 zusje van 12 Blake, en een broertje van 9 Tyler" zucht ik. "En jij?".

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Aimee
    'Nou, dan zou jij mij waarschijnlijk niet willen,' zegt Ivar flirtend. Ik lach even en kijk op zij. Als ik zie dat Zendé meeluistert krijg ik een grijns op mijn gezicht. 'Hmmm, maar meisjes doen veel dingen samen hoor,' zeg ik, 'zoals kussen gevechten houden in onze te kleine pyjama's en samen lingerie uitzoeken,' vervolg ik op een flirterige toon naar allebei toe.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 17:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan
    "Dan heeft je zusje de achternaam van mij," Ik grinnikte en keek haar even aan. "En jij?"
    "Eh," Zei ik toen, "Ik heb een klein broertje van 8, Chase. Verder niet,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    'Dat kan ik ook allemaal als jongen hoor, vooral in het laatste ben ik goed.' grap ik naar Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    "Okee" zei ik ongemakkelijk. En keek naar mijn hakken.


    El Diablo.