• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    [Ga hier maar verder. ^^]


    Take me to wonderland

    [Even in mijn topics zetten.]


    I only miss you when I'm breathing

    [Fay moet op mij reageren x'D]


    El Diablo.

    Ryan Michael Blake
    Ik ging naast Alyson staan en keek haar even aan, waarna ik naar haar toe boog en in haar oor fluisterde, "We moeten wel respect tonen als we erdoor willen, maar we kunnen haar straks wel weer uitschelden. Ze heeft niets gezegd over hierna, dus laten we even door de zure appel heen bijten. Het is zo voorbij," Daarna ging ik weer normaal staan en keek haar even aan of ze het snapte. Ik draaide me wat van haar weg en begon te schreeuwen, "Mevrouw! Wilt u even komen?!" Ik deed mijn handen naast mijn mond voor het effect.

    Celeste Amarante Dubois
    "Door jou ben ik nog niet gestoord rond beginnen lopen," lachte hij en ik drukte het gevoel weg waarvan ik wist dat ik het weer zou krijgen. Ik ging op mijn knieën zitten, maar hield zijn hand nog steeds vast. Geen seconde liet ik het los. Mijn ogen waren bijna halfdicht en ik kwam langzaam naar hem toe, terwijl ik mijn lippen bijna op die van hem wilde drukken. Nee, ging er door mijn hoofd heen. Een schreeuw die riep dat het niet mocht, dat ik hem niet om mijn vinger mocht wikkelen. Doe het niet! Mijn zalmroze lippen raakte bijna die van hem, maar ik wende me toen snel af en liet zijn hand los, waarna ik op stond.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    "Als je maar uitkijkt, zonder jouw is het hier nog saaier" lach ik. "Mevouw!" roep ik weer. Laat ons er nou uit!


    El Diablo.

    Fay
    Ik hoorde mijn naam maar netjes. Met mevrouw ervoor. Ik liep uit mijn kamer naar het vuur. Ik zag Zendé staan. 'Zende ga maar naar beneden en misschien naar buiten je kan wel wat zon gebruiken.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik door het vuur ga. 'Wie riep me?' Zei ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Nee, iedereen is altijd bang voor me geweest.' Antwoordt hij treurig, 'Maar jij hebt het vast wel vaker gehoord, jouw gave is niet zo angstaanjagend.' zegt hij dan iets vrolijker. Ik bijt even op mijn lip, 'voor 21 december zei iemand het weleens maar daarna niet meer. Ik had mijn gave zo lang mogelijk verborgen gehouden maar toen ze er achterkwamen deden ze alsof ik een of andere besmettelijke ziekte had. Mijn vriendinnen, vrienden, vriendje, iedereen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan Michael Blake
    Ik zette een aardiger gezicht op en liep wat naar voren, terwijl ik Alyson meetrok. "Wij madame, mogen wij er a.u.b. door?" Ik zette mijn puppy-ogen open en hoopte dat het werkte. Ik meende het niet helemaal, maar ik deed toch aardig mijn best: we zouden niet in één keer om kunnen slaan, dat zou ze moeten respecteren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    "Alstublieft mevrouw, ik hou het niet meer uit, als ik met Ryan weg mag draag ik het uniform, en ik respecteer u" zei ik smekend. Ik meende het echt, ik wou hier weg.


    El Diablo.

    Fay
    Ze zagen er eerlijk uit. Ik haalde mijn opname apparaat uit het vuur en begon te luisteren. "We moeten wel respect tonen als we erdoor willen, maar we kunnen haar straks wel weer uitschelden. Ze heeft niets gezegd over hierna, dus laten we even door de zure appel heen bijten. Het is zo voorbij," hoorde ik Ryan zeggen en ik trok mijn Wenkbrauw op. "Als je maar uitkijkt, zonder jouw is het hier nog saaier" lacht Alyson op het apparaat. 'Hmm Ik denk dat Ryan even mag blijven zitten. Alyson jij mag wel mee denk ik. Maar een keer de fout in en ik sluit je weer op.' Zeg ik waarschuwend. Ik open het vuur voor haar, maar Ryan kon er niet door.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik kijk Ryan even aan, "ik blijf bij Ryan" zeg ik dan.


    El Diablo.

    Ivar

    'Vervelend,' zeg ik als ik een arm om haar heen sla om haar te troosten. 'Ik kon het alleen niet goed verborgen houden, al die brandende voorwerpen in de klas begonnen op te vallen.' zeg ik met een kleine grijns. 'En na 21 december werd het al helemaal erg.' voeg ik er een stuk minder vrolijk aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Madison
    Ik knik.' Maar dat kan nog wel even duren.' Zeg ik zuchtend. Ik loop richting een bank en plof neer. Mijn shortje voelt warm aan net als mijn shirtje. Het hele huis was vervult van de hitte van de vlam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fáilte

    Ze hield mijn hand heel de tijd vast. Het fijne gevoel in mijn buik bleef anhouden, en wou niet dat ze los zou laten. Opeens kwam ze dichter naar me toe. Een beetje verbaasd keek ik haar aan, maar ik kon niets zeggen. Ik liet haar dichter komen. Toen ze zo dicht was dat haar lippen de mijne raakten, wendde ze zich van me af, liet mijn hand los en stond recht. Ik keek haar vragend aan. Had ik wat verkeerd gedaan?


    Take me to wonderland

    Celeste Amarante Dubois
    De aanraking was zo licht geweest dat ik het bijna niet had gevoeld, maar het voelde ongemakkelijk. Het was niet Fáilte zijn schuld, al zou hij dat nu vast wel denken en me raar vinden. Het was mijn eigen domme schuld, omdat ik altijd aandacht wilde of me in ieder geval goed wilde voelen door jongens - ik leek veel op mijn moeder, maar helaas is dat geen goed nieuws. Zij heeft mij gemaakt zoals ik nu ben. Ik wendde me zo snel van hem af dat ik er zelfs een beetje duizelig van werd. Hij keek mij vragend aan, maar ik keek hem weer met een glimlach aan. "Kom," Zei ik toen tegen hem. "Laten we door het vuur proberen te komen." Een glimlach alsof de rest nog niet gebeurd was.

    Ryan Michael Blake
    Alyson keek mij even aan, "ik blijf bij Ryan" zegt ze dan, maar ik was zo boos dat ik er eerst niet aandacht aan besteedde. "Dude, dat meen je niet!" Riep ik uit, waarbij ik mijn armen verwilderd omhoog deed en hierbij Alyson haar hand losliet. "Je kan niet van me verwachten dat ik gelijk verander en super aardig doe!" Woedend liep ik terug naar mijn plek en sloeg met mijn vuist, die ik ondertussen had gemaakt, keihard in de muur. Ik had de kracht van de aarde, dus er zat een heel groot gat in toen ik sloeg, stukken steen brokkelde er nog vanaf.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.