• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Zonder dat ik het merkte drupte er tranen langs mijn gezicht. Pas toen ik een warm stroompje voelde op mijn wang merkte ik het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga morgenochtend 2 uur glee kijken deze en vorige week]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya
    ik wacht André's reactie niet af en richt me weer op Dimitry "Waarom ben je hier? oh man ik heb je gemist! hoe lang is het geleden dat ik jou had gezien??"

    Dimitry
    "Mijn huis was ingebroken en toen werd ik het apartement uitgestuurd... en duifje hoe is het met jou appartement?" ik grinnik bij het woord duifje het oude koosnaampje dat ik voor haar had bedacht, ik weet dat ze er een hekel aan heefd
    ik kijk naar de gozer tegeover ons en neem hem van top tot teen op, ik kijk hem ook met een opgetrokken wenkbrouw aan


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ik ga tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik haal diep adem wanneer hij mijn heupen tegen die van hem aantrekt en kijk hem verlekkerd uit wanneer hij zijn shirt uitdoet. Mijn handen glijden over zijn gladde borstkas en ik zet mijn lippen op zijn sleutelbeen om zachtjes even op zijn huid te zuigen, tot er net geen plekje ontstaat.
    Ik kijk hem in de ogen en trek nu ook mijn truitje uit. Terwijl ik op mijn onderlip bijt doe ik alvast mijn broeksknop open.

    Irial

    Ik grinnik wanneer Kyle even rilt.
    "Heb je koud, liefje?" fluister ik in zijn oor. "Ik warm je wel even op."
    Ik laat mijn hand onder zijn t-shirt verdwijnen en laat één vinger van boven naar beneden over zijn ruggenggraat glijden. Plagerig kus ik hem steeds net niet.

    Arion

    Enkele seconden vind ik het jammer dat ze van mijn schoot afgaat. Ik ril en schud de gedachte van me af. Ik kijk haar aan met een schuin lachje.
    "Ligt het aan mij of verontschuldig jij je best vaak?" vraag ik.
    Wanneer ik merk dat ik weer aan het staren ben, richt ik mijn gezicht even naar beneden en haal een hand door mijn haar. Ik zucht hoofdschuddend en kijk Mary dan weer aan. Een glimlacht kruipt op mijn lippen. Smile.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik haal mijn schouders op en lach een beetje onnozel.
    "Sorr- vergeet het maar."
    Ik grinnik en sla mijn ogen neer. Even kijk ik rond, maar kijk hem dan weer aan.
    "Eigenlijk ben ik dom. Ik ga straks met je mee, en ik weet niets over je."
    Ik kijk hem veelbetekenend aan en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Eigenlijk ben ik dom. Ik ga straks met je mee, en ik weet niets over je."
    "Ik noem het liever avontuurlijk," lach ik. "En dat is trouwens toch de bedoeling van een date, elkaar beter leren kennen?"
    Ik tokkel een beetje met mijn vingers op mijn bovenbeen, niet wetend wat ik er anders mee moet. Ik kijk even op en zie nu pas dat Michael en Charlotte weg zijn, net als Smelting en Whatshisname.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Avontuurlijk?"
    Ik grinnik.
    "En ja, maar het enige wat ik van je heb is een naam. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat het dat net iets spannender maakt."
    Ik grijns even en kijk naar de piano. Sinds ik enkele dagen geleden heb besloten te verhuizen, is mijn leven zo drastisch veranderd, dat ik me niet meer kan voorstellen hoe het daarvoor was. Vroeger zou ik nooit zomaar zijn uitgegaan met iemand die ik niet kende.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "En ja, maar het enige wat ik van je heb is een naam. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat het dat net iets spannender maakt."
    "Zeg maar wat je wilt weten, en dan zie ik wel of ik er wil op antwoorden," antwoord ik glimlachend.
    Ondertussen hoop ik zo hard dat ze niet terugkrabbelt. Ik was me al gaan verheugen op vanavond, hoewel ik haar alleen mee uit gevraagd had omdat ik haar zo knap vind. Na ons korte gesprek staat ze al wat hoger in mijn achting dan 'enkel knap'.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Nee, ik ga het proberen vol te houden tot vanavond. Dat zal wel lukken, toch?"
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    Vanbinnen heb ik nog geen seconde spijt gehad van het feit dat ik heb toegestemd. Arion is lief en knap, wat altijd leuk meegenomen is.
    Ik kijk even rond.
    "Volgens mij hebben we bijna iedereen weggejaagd."
    Ik kijk hem met een engelengezichtje aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Nee, ik ga het proberen vol te houden tot vanavond. Dat zal wel lukken, toch? Volgens mij hebben we bijna iedereen weggejaagd."
    Ze springt van de hak op de tak en ik kan niet anders dan even lachen. Ze kijkt me lief aan en ik sla snel mijn ogen naar beneden. Ik breng een vinger naar mijn kin en wrijf er even over terwijl ik doe alsof ik nadenk.
    "Zing ik dan zo vals?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zing ik dan zo vals?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik vind dat je een mooie stem hebt. Erewoord."
    Glimlachend kijk ik hem aan. Ik kijk om me heen, op zoek naar een klok. Mijn horloge ligt nog thuis, en als ik nu op mijn gsm kijk, lijkt het of ik niet geïnteresseerd ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Er komt een grijns op mijn gezicht als Charlotte haar shirtje uittrekt. Gretig pak ik haar vast en doe ik met één hand mijn broek uit. Ik kus haar overal, op haar schouders, borsten, buik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [hoooi mijn ma is echt lo9mp. Waar is iedereen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik stond op en liep weg van het Glee lokaal. Ik zwierf in mijn eentje door de gangen. Uit een lokaal hoorde ik wat geluid komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan