• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok kan iemand iets met lilly want ik wil rpgen enals niemand iets kan met lilly dan ga ik even wat anders doe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mary is occupied, sorry]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [mijn humeur is ook erg hard aan het dalen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dimitry

    hoorde ik dat nou goed?" de jongen die andré heet springt overeind en duwt me achteruit, ik wankel wat naar achter maar ik weet snel mijn evenwicht weer te vinden, "Ben je nou gestoord gozer?!" ik zet wat stappen naar voren en pak Maya bij haar schouwders en trek haar naar achter, met een uitdagende en clamende blik kijk ik hem aan Ik heb wel zin ein een potje stoeien en blijkbaar kan hij er niet tegen als ik aan Maya zit maar pech voor hem, hij moet van me afblijven!

    Maya

    "hoorde ik dat nou goed?" André klinkt boos, hij springt overeind en duwt Dimitry hard achteruit, het gebeurd erg snel en ik snap niet helemaal wat er met André is.
    Dimitry wankelt een beetje en loopt dan met grote passen naar me toe "Ben je nou gestoord gozer?!" zegt hij tegen André en hij balt een vuist naar hem, hij pakt me bij mijn schouders en trekt me naar achter en naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:13 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Mijn ruzie met mijn meoder is al sinds gister middag bezig... Ze schuift allen op mij af.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik zou willen dat uk iets voor je kon doe kell...)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Ik hoor wat herrie uit het Glee lokaal. Als ik binnen kom zie ik twee jongens tegen over elkaar staan. André en een onbekende jongen. Maya staat schuin achter de jongen.. Ik loop naar maya. "wat is hier?" ik kijk haar vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke niet fijn. En je weet wat er met mij is Kelly. Het zelfde als gister. Zit bij elk nummer te huilen zo'n beetje:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Ben je nou gestoord gozer?!" Hij pakt Maya vast en kijkt me uitdagend aan.
    "Gast blijf van haar af, wat moet je van d'r!" Ik kijk hem aan en sla mijn armen over elkaar en tik boos met mijn boet op de grond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik vraag al aan Jorn of ik in het weekend bij hem kan slapen. Als dat niet kan, wil je dan aan jou moeder/Vader vragen of ik bij jullie kan?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ok zal ik doen ^^ ik hoop dat het mag)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Dimitry
    "Gast blijf van haar af, wat moet je van d'r!" hij kijkt me boos aan en doet Zijn armen over elkaar "ik moet helemaal niks van haar, ik hou van haar mag dat niet?! en jij dan? wat moet jij van haar?!"


    Maya

    Langzaam duwt Dimitry me achter hem langs, Lilly loopt naar me toe.
    "Wat is hier?" vraagt ze aan me "Dimitry zie ik zinds een lange tijd weer en André mag hem niet maar ik heb de tijd niet om het uit te leggen" zeg ik en lach een beetje "Tja, het komt wel goed ik stop ze wel."


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (laat lilly maar nks doen, ik heb dit besproken met pavarotti)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ik was niet eens van plan om iets te doen. Het is allen dat ik iets kan doen met lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Hij houd van haar? Dan...
    Ik maak een vuist en haal uit, precies op zijn kaak.
    Ik duw hem omver en ram hem een paar keer in zijn gezicht..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.