• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Fáilte

    Ik glimlach even als ze op mijn schoot komt zitten, en een raar, maar leuk gevoel gaat door me heen als haar hand door mijn haar gaat. Ik druk haar dichter tegen me aan terwijl mijn tong met de hare speelt. Het valt me op dat ik zwaarder ademhaal.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Ik leun tegen hem aan met mijn lichaam en terwijl ik steeds heviger met hem zoen, voel ik me steeds warmer worden. Ook adem ik zwaarder. Ik grijns even tussen het zoenen door maar streel danzijn haren even en mijn andere hand laat zijn hand even los om die langzaam op zijn zij te leggen.

    (een beetje daaronder snappie? xd)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ik zoen nu alsof mijn leven ervan afhangt. Haviger en gepassioneerder. Ik gooi mijn arm om haar heen. Ze laat mijn hand los en legt haar hand op mijn zij. Ik gniffel even, maar kus haar meteen verder. Ik laat me opgaan in de kus.

    [Ja, ik denk het. x'D Maar ik ga slapen. Ö Tot morgen. ^^]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Mijn hand gaat een beetje omhoog, waardoor zijn shirt wat omhoog gaat en ik met mijn vingertoppen zijn huid voel. Dan leg ik mijn hand op zijn borstkas en grijp zijn shirt vast. Steeds lastiger kan ik ademen. Maar ik zoen toch door en stop niet. Ik wilde niet eens stoppen. Damn.

    (is goed. Trusten!)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 0:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    , "Eh dame, ik denk dat dit een nachtmerrie voor je is dan, je kon beter nog even lekker in je bedje blijven liggen,"
    niet begrijpend kijk ik hem aan. Ik zie dat hij net in gesprek was en besluit om maar niks te vrahen behalve waar de keuken is. Later zal ik me wel voorstellen enzo.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ivar

    Ik grinnik heel even om haar antwoord en leun een beetje naar haar toe. 'Ik weet het denk ik ook, en hopelik is dat wat ik denk ook wat jij denkt.' fluister ik 'Maar moet het supermodel niet eten voor alles van tafel op is gegeten?'

    [NatuurSchijkunde, Frans en Latijn. Allemaal moeilijk :(]


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    Ik kus haar heviger wanneer haar vingertoppen mijn huid raken. Een warm gevoel ontstaat in mijn borstkas als ze haar hand daar legt. Mijn eigen hand. Leg ik zachtjes op haar zij. Onze tongen verwikkelt in een vurig liefdesspel. Ik geniet van al haar aanrakingen, en hoop dat ze voor eeuwig duren.


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik grinnik even en pak dan nog snel een broodje. 'Supermodellen mogen natuurlijk niet te veel eten, dan worden ze te dik,' zeg ik terwijl ik met mijn hand op mijn buik klop. Mijn blik valt even op 2 mensen die zowat inelkaar kruipen en hevig zitten te zoenen. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar doe hem dan toch weer dicht.

    [Frans is toch niet zo moeilijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Onze tongen raken in een vurig liefdesspel en ik kruip met mijn hand onder zijn shirt, op zijn borstkas. Mijn andere hand gaat in zijn nek en duwt zich dichter naar me toe. Als dat al mogelijk is. Mijn hart klopt zo hard dat ik bang ben dat hij eruit klopt. Fáilte... Niets kan me meer schelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik ben vandaag vrij, ghihi! ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Een zalig gevoel gaat door me heen wanneer ze met haar hand over borstkasr gaat. We zitten zo dicht tegen elkaar dat ik haar hart hoor kloppen, en zelfs bijna voel. Mijn hand glijd naar haar onderrug, en blijft daar rusten. Ik blijf haar kussen, niets meer kan me nog tegenhouden om van haar te houden.

    [Ik heb maar tot 12u. Ö Dan ben ik weg tot 5u. :c]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 10:34 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Mijn borstkas gaat sneller op en neer en ik adem zwaarder. Ik voel zijn hand op mijn onderrug en ik voel mijn wangen weer warmer worden. Eigenlijk wil ik hem door blijven kussen, maar dan breek ik zachtjes van hem weg - nog wel zo dat onze lippen elkaar raken. Toch kan ik niet stoppen en geef hem nog een paar kusjes op zijn lippen. Dan stop ik echt en kijk hem aan, mijn hand verdwijnt onder zijn shirt vandaan en ik leg ze allebei in zijn nek. "Je bent niet slecht, Fáilte," Zeg ik met een grijns.

    (NO! D: O oh. Succes dan maar?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Wanneer ze stopt met zoenen, kom ik langzaam terug in het hier en nu. Mijn zintuigen beginnen opnieuw de eetzaal waar te nemen, en ik glimlach naar Celeste die allebei haar handen in mijn nek legt. "Je bent niet slecht, Fáilte," zei ze met een grijns. Ik grijnsde terug. "Alles voor jou," ik legde mijn handen op haar heupen.

    [Dankje, heb gym. D: Daarom dat ik zo laat uit ben. -.-]


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Alles voor jou," Ik voelde hoe hij zijn handen op mijn heupen legde en ik grijnsde even, waarna ik begon te lachen en blij mijn gezicht op zijn schouder legde. Ik keek met een kleine blos naar hem en begon kusjes in zijn nek te geven.

    (Gym? D: Omijnhel. Ik háát gym, seriously. Medelijden met jou..)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 10:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Een lach kwam tevoorschijn op mijn gezicht als ze haar hoofd op mijn schouder legde. Ik legde mijn hoofd op het hare, en ik moest even gniffelen als ze kusjes begon te geven in mijn nek. Nu sloeg ik mijn armen helemaal rond haar. She's my girl, dacht ik met een glimlach.

    [Ik haar het ook. Ö 2 uur lang. :c Eerste uur turnen, 2de uur korfbal. Maar ik heb het eerste uur test overslag dus dat wordt me dood, en dan hoef ik korfbal niet meer te doen. 8D]


    Take me to wonderland