• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Fáilte

    "Als ze nou niet hadden geroepen.." Ook ik begon te grijnzen. "Laten we hopen dat de andere dan maar snel klaar zijn," grijnsde ik. Ik kon mijn ogen niet langer meer van Celeste afhouden. Al de rest was niet meer van belang.


    Take me to wonderland

    [Ik ga slapen xx. Bestuur ze maar maar laat ze niet doodgaan ofzo]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Okeey, dan zoek ik wel iemand anders. Een arme boerin ofzo.' antwoord ik weer zo nonchalant mogelijk terug. Alleen het lukt niet heel erg, want een paar tellen later staat er al weer een grote grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Celeste
    "Laten we hopen dat de andere dan maar snel klaar zijn," grijnsde hij. Ik had geen honger meer en keek naar Fáilte. Oh hoe erg ik hem wilde zoenen. "We hoeven niet op hun te wachten," fluisterde ik in zijn oor terwijl ik rondjes met mijn duim over zijn hand deed.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Ik begin te lachen als er een grote grijns op zijn gezicht verschijnt. 'Weet je zeker dat je liever met een arme boerin trouwt dan met supermodel?' Vraag ik op een flirterige toon terwijl ik verleidelijk glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Hmm dan kies ik toch maar voor Aimee het suppermodel,' antwoord ik. 'Als zij dat wil natuurlijk.' voeg ik er nog snel aan toe.


    [ ik ga zo slapen, heb morgen 3 proefwerken :( ]


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    "We hoeven niet op hun te wachten," fluisterde ze in mijn oor. Ik glimlachte waarna ik mijn lippen weer op die van haar drukte. Ik leek wel verslaafd te worden aan haar lippen. Mijn andere hand meg ik op haar nek en trek haar wat dichter naar me toen. "Je liefde is mijn drug," grijnsde ik.

    [Kesha speelt af op mijn mobiel. x'D]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik lach tevreden als ik zijn antwoord hoor. 'Hmmm, daar moet Aimee het supermodel even over nadenken maar ik denk dat ze het al weet,' zeg ik weer op een flirterige toon.

    [Aww :( van welke vakken heb je pw?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Ik grijnsde naar hem en ik kuste hem terug. Eerst zacht maar dan gepassioneerd. Ik beet even zacht flirterig op zijn onderlip. Ik voelde me zo belangrijk voor hem, net zoals hij voor mij was. Ik vergat de wereld om me heen, hetwas nu alleen ons twee. Ik voelde me het enige meisje dat zijn hart had en het voelde goed.

    (haha lol daarom dus. Ik rihanna cover.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Een tinteling gaat door me heen als ze op mijn onderlip bijt. Ik kus haar vurig. Nooit zou ik haar wat laten overkomen. Niet zolang ik leef. Ik ga langzaam door haar haar. Het voelde allemaal zo goed aan.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik kijk weer naar de schalen, waar geen eten meer op ligt. Ik kijk naar Ryan, die nog steeds zit te eten. Ik kijk dan weer naar Fay, die de tafel rondkijkt. "Moest er nou nog wat worden gezegd ofzo? Mevrouw" zeg ik zuchtend over de tafel.


    El Diablo.

    Celeste
    Ik voel mijn hart sneller slaan als hij met zijn hand door mijn haar gaat en mijn wangen wordenwarmer. Rood waarschijnlijk. Ik had dit nog nooit gevoeld en ik ging dichter naar hem toe zitten. Wat wou ik dat we nog buiten lagen. Ik opende mijn mond een beetje en wachtte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ze ging dichter bij me zitten en mijn hart gaat snller kloppen. Mijn hele lichaam wordt warmer. Als ze haar mond opent, treuzel ik even, maar ga dan toch met mijn tong naar binnen. Ik adem sneller, en mijn andere hand neemt haar hand iets steviger beet.


    Take me to wonderland

    [Ik ga straks slapen, heb morgen eindtoets frans :'$]


    El Diablo.

    Celeste
    Zijn hand neem die van mij steviger beet en ik knijp zachtjes. Als hij zijn mond opent, en ik zijn tong voel, plaag ik hem en speel een spelletje. Ik zit nu zo dichtbij dat ik net zo goed op zijn schoot kon zitten, dus deed ik dat ook. Mijn hand ging ook even door zijn haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.