• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    [Hooray! xd]

    Ivar

    'Misschien moet ik je wat opvrolijken?' vraag ik met een big smile op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    [Boeiend. (puh) ]

    Zendé ~ Lucht

    'Dat verlangen heb ik ook, ja,' geef ik toe. Ik kijk vlug om me heen en zie dat Ivar en Aimee elkaar verliefd aankijken.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:30 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fay
    Ik zie dat iedereen nu ongeveer weer uitgegeten is en klap hard in mijn handen zodat iedereen omkijkt. Ik ga staan en vraag om stilte zodat iedereen stil is. 'jullie kunnen het hier zien als een soort school. Wij hebben speciale roosters voor jullie gemaakt zodat jullie gewoon later aan de bak kunnen met Havo Diploma's.' Begin ik. Ik loop langs de tafels en geef allemaal dezelfde roosters aan iedereen.

    Schema:

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les)
    Controle over de elementen (les)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger *
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    Ik ga weer aan het hoofd staan en klap weer in mijn handen. 'Jullie gaan naar elke les en de leraren die je krijgt zie je daar wel. De praat uurtjes worden gegeven door ons de verzorgers en wij hebben steeds een van jullie. Jullie worden in groepen verdeeld over de uren. Heeft er nog iemand vragen?' Roep ik door de ruimte terwijl ik ga zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Misschien moet ik je wat opvrolijken?' vraagt Ivar met een grote lach. 'En, hoe was je van plan dat te doen?' vraag ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison
    Ik zie Zendé een beetje teleurgesteld naar Aimee en Ivan ofzoiets kijken. Ik kijk hem medeleven aan. 'Harten zeer?' Vraag ik medelevend. Ik krijg opeens een papier in mijn handen gedrukt. Zag er vrij Chill uit zolang ik maar vrije tijd had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is het zondag of maandag? (maandag lijkt me leuker, dan kunnen we gelijk iets gaan doen).]

    Zendé ~ Lucht

    Ik luister aandachtig naar de uitleg en neem het rooster aan van Fay. Dan besef ik me dat ik niet eens weet welke dag het is.
    'Mevrouw, wat is de datum van vandaag?' vraag ik aan Fay als ze bij mij langsloopt.
    Dan hoor ik de vraag van Madison, maar besluit te doen alsof ik haar niet heb verstaan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:32 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Mogen we weg gaan?' vraag ik aan de ene verzorger. 'Zo ja dan kunnen we hier weg gaan.' zeg ik wat zachter tegen Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Diapal schreef:
    [Is het zondag of maandag? (maandag lijkt me leuker, dan kunnen we gelijk iets gaan doen).]

    Zendé ~ Lucht

    Ik luister aandachtig naar de uitleg en neem het rooster aan van Fay. Dan besef ik me dat ik niet eens weet welke dag het is.
    'Mevrouw, wat is de datum van vandaag?' vraag ik aan Fay als ze bij mij langsloopt.
    Dan hoor ik de vraag van Madison, maar besluit te doen alsof ik haar niet heb verstaan.
    [Misschien is Zondag juist leuker, dan kunnen ze nog even niks doen xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [Smugness zei dat het zondag was :S]
    Fay
    Ik glimlachte toen Zendé wat vroeg. 'Het is vandaag Zondag jullie zijn nu nog vrij om te dragen wat jullie willen en te doen wat jullie willen. Morgen hebben jullie alleen nog uniformen. Wij verbieden jullie deze te veranderen. Het is de bedoeling dat iedereen hier hetzelfde wordt behandeld dus ook het zelfde draagt.' Zeg ik uitsluitend. Daarmee kon je me niet ompraten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Zo ja dan kunnen we hier weg gaan.' zegt Ivar op een zachtere toon tegen mij. Ik lach even, 'en waar was je van plan om heen te gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet nu gaan, ben er rond half zeven weer. Vandaar dat Zendé wegloopt, anders is het niet leuk voor Madison.

    Zendé ~ Lucht

    Ik kijk een beetje teleurgesteld als ze zegt dat we uniformen moeten dragen, maar ja, ik heb hier niets te zeggen. Met een zucht sta ik op en loop de deur uit, naar mijn kamer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Weg van hier,' zeg ik en ik pak Aimee bij haar hand waar ik mijn vingers met de hare verstrengel. Ik sta op en neem haar mee naar de deur van de kamer. 'Kies jij maar waar we naartoe gaan.'

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:39 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Fay
    Ik druk op een knopje dat de deur open wordt gezwaaid. 'jullie mogen gaan.' Zeg ik vriendelijk. zende snelt meteen weg waardoor ik mijn wenkbrauw optrek. Ke dan. Ik sta op en loop zelf ook weg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Weg van hier,' zegt Ivar en hij pakt me bij mijn hand waardoor onze vingers verstrengelen. 'Kies jij maar waar we naartoe gaan.' 'Mij maakt het niet zo veel uit. Zullen we anders gewoon naar buiten gaan? Dan kunnen we in het zonnetje zitten'. Ik zucht even als ik aan morgen denk. Die stomme verdomde uniformen, mooi wel dat ik me rokje ga inkorten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Naar de tuin dan maar.' antwoord ik en trek Aimee mee naar de deur die naar buiten gaat. Ik ga naar ongeveer hetzelfde plekje waar we net ook lagen en kijk haar even aan.


    I only miss you when I'm breathing