• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    'Ja, daar heb ik maar mee te leven.' glimlacht Ivar terug. 'Ik moet even mijn energie eruit gooien,' zeg ik tegen Ivar en ik sta op. Ik neem een aanloop en maak zonder moeite een radslag en daarna een arabier. Na nog wat kunstjes loop ik weer naar Ivar toe. Voordat ik weer naast hem ga liggen maak ik nog even een handstand. Na een paar seconden zakt mijn hempje naar beneden waardoor mijn buik zichtbaar wordt en ik laat me snel weer zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach als ze een paar radslagen en nog wat kunstjes maakt. Ook kijk ik heel even naar haar buik als die zichtbaar is en grinnik even als ze zich snel weer laat zakken. 'Schaam je je voor je mooie buik?' grap ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Schaam je je voor je mooie buik?' zegt Ivar als ik weer naast hem kom liggen. Ik grinnik even, 'ik ben een supermodel weet je nog? Die schamen zich niet voor een blote buik. Vooral niet als ze bij Victoria's Secret werken,' zeg ik met een verleidelijke glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Waarom liet je jezelf dan zo snel zakken?' vraag ik flirterig. Misschien had die mooie verleidelijke lach er wel iets mee te maken?


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Waarom liet je jezelf dan zo snel zakken?' vraagt Ivar flirterig. 'Had je hem langer willen zien?' zeg ik zonder antwoord te geven op zijn vraag en ik ga nog iets dichterbij hem liggen.

    [ik ben zo naar training]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Misschien,' antwoord ik en ga nog wat dichterbij haar liggen.

    [Ik moet nu met hond lopen :(]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Misschien,' antwoord Ivar en hij gaat nog wat dichterbij liggen. 'Hmmm, je weet wat je daarvoor moet doen toch?' zeg ik flirterig.

    [ aww :( als je terug komt ben ik ws naar training. Ben er rond half 9 weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik weet niet echt wat er gebeurd is, dus ik schrijf maar wat. Corrigeer me maar als het fout is.)

    Celeste
    "Zolang jij er maar bent," fluisterde hij. Ik kijk even naar hem op en ga van zijn schoot af, pak het rooster en geef een klein rukje aan zijn hand. "Kom, Fáilte, ik wil hier weg," Ik grijns en loop samen met hem weg naar buiten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    Ik knik langzaam, 'Maar of we dat hier en nu moeten doen weet ik niet zeker.' grinnik ik naar Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Ik ga rechtop zitten, en kijk naar de anderen in de tuin. Waar blijft Ryan nou? Ik verveel me.


    El Diablo.

    Fáilte

    Ik pak ook het rooster dat net werd uitgedeeld. Ik bekeek het vlug even, maar hetleek allemaal niet tot me door te dringen. Plots voel ik een klein rukje aan mijn hand en kijk naar Celeste. "Kom, Fáilte, ik wil hier weg," Grijnst ze, en ik kan alleen maar terug grijnzen. Ik sta op en loop samen met haar naar buiten.


    Take me to wonderland

    Ésme

    Ik stond uiteindelijk ook op uit de eetzaal en liep naar buiten. "Wie heeft het hier echt veel te warm ?" vroeg ik met een grijns.

    Zendé ~ Lucht

    In mijn kamer heb ik wat spulletjes opgeruimd en ingericht. Nu besluit ik weer naar beneden te gaan.
    Het vuur is nu voor een hele tijd ingesteld op koud, dus ik kan er gemakkelijk doorheen lopen. Als ik beneden ben besluit ik een verzorgster op te zoeken.
    Ik kom de eetzaal binnen en kijk rond of ik er een zie staan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:23 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Christina

    Zuchtend help ik de borden en etensresten op te ruimen. Af en toen kijk ik verveeld naar de klok.


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Mijn blik valt op een vrouw die de vieze vaat opruimt. Ik loop naar haar toe. 'Mevrouw, wilt u mij misschien een rondleiding geven zodra u klaar bent met opruimen?' vraag ik zo beleefd als maar kan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~