• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Ik haal mijn schouders op. 'Zoiets. Maar ik dacht dat ik je zonet zag zoenen met iemand,' zeg ik vragend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    Ik brak echt. Het gras schaafde over mijn knieën en liet op mijn knie een schaafwond achter. Ik beet hard op mijn tanden en keek verslagen naar Fáilte. "Ik wil je niet nu al kwijt," Fluisterde hij zacht. Ik keek hem even in zijn ogen aan en zag dat hij het meende, maar toen liet ik me weer op de grond vallen en sloeg mijn armen over me heen. Mijn jack was een stukje van mijn schouders af en ik keek naar de handtekening van Fáilte. "Mijn moeder heeft me zo gemaakt, zij zoekt altijd aandacht van mannen en ze was er nooit voor mij," Klonk er toen uit mijn mond, weliswaar zwak en breekbaar, maar het kwam uit mijn mond. "Daardoor ging ik ook al op vroege leeftijd de aandacht van jongens op zoeken, omdat ik zeker wist dat ik dan tenminste wat aandacht kreeg, dat ze hun ogen op mij richtte." Ik slikte even moeizaam en ging toen verder, nog steeds Fáilte niet aankijkende, bang wat hij ervan zou vinden. "Op een dag kwam ik thuis en stierf mijn vader opeens aan een hartaanval, ik voelde me nog erger en het ging meer bergafwaarts met mij. Mijn vader was namelijk de enigste die zich zorgen om mij maakte, maar vaak luisterde ik niet naar hem." Nu keek ik Fáilte wel aan. "Vanaf dat moment heb ik ook niets meer van mijn moeder gehoord, ik woon bij mijn tante en oom. Het spijt me zo erg, ik hoop dat je het snapt, maar daardoor wil ik vaak de aandacht van jongens. Jij was er ook één... totdat ik me zo slecht voelde om jou om mijn vinger te wikkelen," Ik keek hem na dit geratel afwachtend aan.

    Ryan
    "Zo goed, mister?" Ze grijnsde en ik drukte haar weer naar beneden. Ik fluisterde in haar oor, "Zeg dat je geen vriend hebt,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madison
    Ik keek om me heen en zag een stelletje zoenen Daarnaast een paar dat bijna elkaar zoende. Verderop een stenen hutje waar denk ik Jason in zat en Alyson en Ryan waren ook vertrokken. Ik liet me op het warme gras vallen. Ik voelde me eenzaam geen andere warmte naast me. Ik miste mijn vriendje. Hield hij nog wel van me toen hij het wist of zat hij ook in het Complot? Ik wist het niet meer..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    "Heb ik niet" fluisterde ik in zijn oor. Een miljoen dingen vlogen door mijn hoofd. Maar ik kon alleen aan Ryan denken.


    El Diablo.

    Ryan
    "In dat geval," Grijnsde ik, en ik boog voorover, waarna ik mijn lippen zacht op die van haar drukte. Het meisje was vast weggelopen en had hier geen zin in om het aan te kijken. Ik grinnikte onder de zoen hierdoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Hij drukte zijn lippen zacht op de mijne, en het leek alsof ik vloog. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. En zoende terug.


    El Diablo.

    Aimee
    'Dus nu mag ik dat allemaal proberen?' vraagt Ivar met een grijns. 'Hmm, misschien,' grijns ik terug, 'we moeten toch eerst hier uit zien te komen'.

    Brandon
    'Zoiets. Maar ik dacht dat ik je zonet zag zoenen met iemand,' zegt de jongen vragend. Ik steek onschuldig mijn handen op, 'zij zoende mij, ik haar niet,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Even spat de droom uit elkaar, 'Ooh, dat was ik even vergeten.' zeg ik sober. 'Maar misschien komen we hier nog wel een keer weg, toch?'


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé ~ Lucht

    Ik schenk hem een flauwe glimlach. 'Maar kijk, dat bedoel ik dus. Dat is er aan de hand. Vraag beantwoord?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fáilte

    Ik ging naast haar liggen in het gras toen ze haar verhaal begon te vertellen. Ik voelde medelijden opkomen. Ik wou niet dat ze zich slecht voelde. "Je bent sowieso al beter als je moeder," zei ik zacht. "Ik bedoel, mij heb je al niet om je vinger willen wikkelen," Ik slikte even. "Ik wil dat je weet dat ik geen vooroordelen over je heb, ik zal er altijd voor je zijn. Het maakt voor mij niet meer uit dat je dat vroeger deed, dat is verledentijd. Ik blijf bij je, en ik hoop dat jij ook bij mij wilt blijven," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Alouette

    "Ik durf te wedden dat ze prachtig zijn" zei hij met een flirtige toon waarna zijn lippen weer op de mijne belandden. "Laat ik maar zeggen dat ik geen tv meer nodig heb, ik kijk wel naar je ogen, even interessant" zei ik lachend terwijl mijn vingers door zijn haar bleven gaan.

    Christina

    'Ik ga alvast het een maken dan kunnen we ze zo va de megafonen roepen.' Ik knikte. "Ja is goed, ik maak de administratie hier even in orde voor na heten eten," glimlachte ik, waarna ik de muis over de computer liet glijden, en allerlei mappen opende.


    Take me to wonderland

    Aimee
    'Ooh, dat was ik even vergeten. Maar misschien komen we hier nog wel een keer weg, toch?' zegt Ivar sober. Ik lach even als ik zijn teleurgestelde gezicht zie, 'had je je er zo erg op verheugd?'

    Brandon
    'Maar kijk, dat bedoel ik dus. Dat is er aan de hand. Vraag beantwoord?' Ik knik traag, ik snap niet zoveel van de jongen. 'Maar als ze zoenen hoeft dat toch niet perse te betekenen dat ze een stel zijn toch?' zeg ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan
    Ik voelde hoe haar armen om mijn nek gingen en ik steunde nog steeds op mijn handen op de bank, zodat ik niet helemaal op haar lag. Dat zou er vast nogal raar uitzien en bovendien zijn we daar nog niet. Ik zoende zacht terug en deed mijn ogen dicht.

    Celeste
    "Ik wil dat je weet dat ik geen vooroordelen over je heb, ik zal er altijd voor je zijn. Het maakt voor mij niet meer uit dat je dat vroeger deed, dat is verledentijd. Ik blijf bij je, en ik hoop dat jij ook bij mij wilt blijven," Hoorde ik hem zachtjes zeggen. Ik keek hem even aan en er kwamen weer tranen. "Hoe kun je dat nou zeggen? Ik ben gewoon een-" Ik keek hem even aan en slikte het woord in wat ik wilde zeggen. "Ik ben nog nooit verliefd geweest en elke keer als ik iemand leuk begon te vinden, drukte ik die gevoelens weg en ging met iemand anders," Ik keek even voorzichtig naar hem op. "Daarom wilde ik ook even niet bij je in de buurt zijn," Ik leek wel een klein vogeltje die ieder moment aangevallen kon worden door een kat. Ik viel hem daarna in zijn armen waardoor we allebei omvielen en ik bovenop hem lag. Ik luisterde naar zijn hart en het maakte me iets rustiger. "Ik heb je nodig, Fáilte," Fluisterde ik met een brok in mijn keel. "Please, don't break me. I don't want to be broken like my mother."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zendé ~ Lucht

    'Maar als ze zoenen hoeft dat toch niet perse te betekenen dat ze een stel zijn toch?' vraagt hij.
    'Wie bedoel je met ''ze''?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~